innocenta Skrevet 24. januar 2005 #21 Skrevet 24. januar 2005 Jeg holder på med bachelor i litteraturformidling, og hobbyene mine er å skrive, lese, se film og pratekompaniet/internett.
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #22 Skrevet 26. januar 2005 mine fritidssysler er male akvarell, skrive sanger/melodier, data/internett (litt vel mye, dessverre) og ikke minst trene hunder...
Siam Skrevet 26. januar 2005 #23 Skrevet 26. januar 2005 Eneste hobbyen jeg har er scrapping, men jeg scrapper litt i rykk og napp så det tar ikke så mye tid. Trener 2-4 ganger i uken, men har vært litt slapp i det siste. Ellers går det mye til på KG og til å spille Sims. Og se film sammen med mannen min. På dagen jobber jeg.
Miss Marple Skrevet 27. januar 2005 #24 Skrevet 27. januar 2005 Jeg har mange ting jeg liker å gjøre, f. eks er jeg veldig interessert i film og filmmusikk. Spiller litt piano, synger litt, leser mye og har akkurat lært meg å hekle, noen som mamma og bestemor synes er veldig fint ettersom jeg nå er blitt fru... Ellers liker jeg å gå på ski (her snakker vi langrenn, bål og kvikklunsj) og like rå være sammen med de jeg er glad i.
Gjest Dolphina Skrevet 27. januar 2005 #25 Skrevet 27. januar 2005 PC, håndball og hund det går mest i...
Gjest pace Skrevet 27. januar 2005 #26 Skrevet 27. januar 2005 Minesveiper, lese, sjakk, rollespill, tango snart , hmm
Gjest GreenSky Skrevet 27. januar 2005 #27 Skrevet 27. januar 2005 Diskutere på KG så klart, spille spill (både brett og pc) lese (filosofi, vitenskap og fantasy, for det meste) skrive (dikt og bok) og, som pace sier, tango snart.
Gjest pace Skrevet 27. januar 2005 #28 Skrevet 27. januar 2005 Diskutere på KG så klart' date= spille spill (både brett og pc) lese (filosofi, vitenskap og fantasy, for det meste) skrive (dikt og bok) og, som pace sier, tango snart. Jo også spille piano. Det glemte jeg. Også massere søte damer
Anglofil Skrevet 28. januar 2005 #29 Skrevet 28. januar 2005 Stiller seg i kø. *Ømme skuldre* Mvh Yvonne
Gjest pace Skrevet 30. januar 2005 #30 Skrevet 30. januar 2005 Stiller seg i kø. *Ømme skuldre* Mvh Yvonne Ok. *massere*
Anglofil Skrevet 31. januar 2005 #31 Skrevet 31. januar 2005 Ok. *massere* Mmmmm... Takker så mye Mvh Yvonne
Gjest Pepsan ik innloggad Skrevet 1. februar 2005 #32 Skrevet 1. februar 2005 Jag gjør naglar. Acryl och gele. På vænner, mig sjælv och familj. Också dekoration. Innredning och matlagning!
magolia Skrevet 1. februar 2005 #33 Skrevet 1. februar 2005 Trening er det jeg bruker mest tid på i fritiden. Ellers elsker jeg å lage mat, se film og så blir det mye tid foran datamaskinen....
loop Skrevet 3. februar 2005 #34 Skrevet 3. februar 2005 Jeg maler bilder, skriver og rir. Ellers bruker jeg mye tid med familien min og følger opp unger på trening osv.
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #35 Skrevet 3. februar 2005 Eh... Hobbyer? Egentlig ingen. Men jeg driver med en del forskjellige ting. Kanskje derfor jeg ikke har tid til rene hobbyer... Menn? Men de er mangelvare, ingen vil ha meg på mine premisser, så da får de bare ha det så godt, alle sammen.
Serèena Skrevet 5. februar 2005 #36 Skrevet 5. februar 2005 Tja tjo.... skal vi se..... Dykking,trening og strikker. Noe av det jeg gjør.... (Kremt....treningen er ikke helt kommet i gang ennå men...)
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2005 #37 Skrevet 5. februar 2005 Jeg leser, spiller piano, strikker ( har akkurat begynt på en ny jakke fra praktboken Dikt i Masker), tover, maler og tegner, trener og syr. Men alt av håndarbeid går litt i rykk og napp. En periode lager jeg masse, for så å bruke to uker på en sokk. Problemet er at det er så mye som er artig å holde på med! Døgnet skulle hatt flere timer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå