Gå til innhold

Hva slags hobbyer har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ny her og er litt nysgjerrig...

Hva driver dere med på fritiden?

(evt. hva jobber dere med?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig opptatt av det som inngår i parapsykologien (er forholdsvis en livsstil),lesing,historie,musikk,venner,tar meg en fest i blandt. Er konditor av yrke. Driver ellers med sang,maling og fotografering. Har til og med tatt sveise kurs! :-) Er ganske allsidig med andre ord :)

Gjest Rimfrost
Skrevet

Jeg tar to fag.. jobber litt som "kontor-dame"

Hobbyene mine er fotografering, sitte på nettet og lese om alternativ livsstil (har aldri penger eller tiltakslyst til å realisere noen av mine sunne og alternative planer :tunge1: :oops: ) Tegner og skriver litt også.. Og jeg trener og er sammen typen og venner da.

Skulle hatt litt mere penger og vært litt flinkere til å løsrive meg fra datan... for jeg interesserer meg for så mye, men det blir aldri noe av. :oops:

Skrevet

du rimfrost...du må bare gjøre noe ut av det du har lyst til...du høres ut som ei oppe gående jente...ikke la venner og gutter styre dine innerste ønsker du kan du ...

få til hva du vil og dem er der og støtter deg om de er skikkelige venner...ingen vil noen sinne komme å dra deg igang...det vet jeg alt om...du må finne styrke...i deg sjøl for det er ingen som er så sterk som deg bare du finner din indre styrke du er ihvertfall...veldig ærlig og åpen...det kommer man langt med; men blir også mye skuffet og såret på livets vei...det lærer man også veldig mye av...sett dine drømmer til livs...jente ....ingen gjør det for deg og du har ingenting å tape ...ta kontakt med liknende mennesker på ditt hjemsted som deler samme interesser som deg og skap noe....du kommer til å få en erfaring og en selvtillit som ikke kan beskrives...lykke til dream child...jeg vet du får det til...la aldri noen sine meninger styre ditt liv for det er ene å alene ditt...klem...

Skrevet

Jeg studerer psykologi, liker å lage mat og lese, maler en del, pusler med diverse på datamaskinen o.l.

Skrevet

Eg scrappa..

E egentlig berre det som e hobbyen min!

Og det e kjempekjekt! :)

Gjest Seleena
Skrevet

Er student og interesserar meg for dansing, fotografering (folk og "mystiske" naturbilete) og telemarkski. Har og veldig lyst til å begyne å male, men kjem aldri i gong.

Gjest lilletroll
Skrevet

Har INGEN hobbyer for tiden......kanskje på tide og skaffe seg noen... :-?

Skrevet

Jobben min tar egentlig mye tid, men utover det, er min absolutte hovedbeskjeftigelse trening/fysisk aktivitet og alt som er forbundet med det temaet (helse, kosthold, medisin osv). I tillegg leser jeg endel bøker, sysler med matlaging (er litt lat for tida), ser masse rare filmer, og lytter til musikk.

Skrevet

Hei!

Jeg går nå siste året på vgs, håper å komme inn på lærerhøgskolen i Oslo, Halden(helst de to første) eller Drammen til høsten...

På fritiden holder jeg på med så mangt. Jeg trener karate, trente mye før, var konkurranseaktiv i 4 år, har trent karate i 5 1/2 år. Graderte meg til 1.kyu brunt belte, og neste blir 1.dan svart belte for meg *stolt*. Fra å trene hver dag, har det gått til å bli rundt 2-3 ganger i uka, kanskje enda mindre, siden jeg er karatetrener, karatedommer og aktivt medlem av AUF, har ett verv etc.

Ellers, når jeg har fri, liker jeg å sitte her på nettet, men det har blitt mer i det siste enn ellers, siden jeg har hatt en del fri. Men jeg elsker å tegne, lese, jeg skriver haugevis av dikt og holder å med en del romaner(serier etc), har en drøm om å gi dem ut en dag. Er også lidenskapelig interessert i musikk og film, og har mange hundre dvd'er, og nesten 60 av dem er fra 30-, 40-, 50- og 60-tallet. Jeg elsker Frank Sinatra, og har mange av filmene og cd'ene hans, og derfor har jeg også masse bøker, plakater etc om han.

For tiden skal jeg også få nye møbler til rommet mitt, så jeg bruker også noe av fritiden min til å forberede og rydde der, slik at ny, seng, pult, etc kommer på sin rette plass.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg er sånn musikk, sang, dans-person. Danser line-dance og synger i kor. Forsøker å lære meg å spille gitar også. Liker å lese, gå turer, sitte litt på nettet. Også være sosial da, gå ut med venner, på konsert, cafè, teater, sånne ting.

Også jobber jeg, er "kontorrotte" jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det går mest i peddig og makramé nå om vinteren, selvsagt i tillegg til helårshobbyene synkronroing og parkometermelking

Gjest Rimfrost
Skrevet
60 av dem er fra 30-, 40-, 50- og 60-tallet

Da har du vel kanskje noen av Marilyn Monroes filmer du da ? :) Bestilte meg The Marilyn Monroe Diamond Collection på amazon for en ukes tid siden. Gleeeeder meg til å få den! :-)

Skrevet

Så bra...! Joda, jeg har vel noen, kommer ikke på i farta, hehe ;) Men skal ærlig innrømme at hun ikke er helt min bane, liker veldig godt Humphrey Bogart, Gregory Peck, Frank Sinatra, Audrey Hepburn, Lauren Bacall etc, men Monroe er absolutt ett must..! :-)

Gjest Daniella_
Skrevet

Data er vel en hobby? Data liker jeg i såfall.

Har også hatt trening som hobby i mange år. Men har ligget på latsiden det siste året. Men nå er det slutt på latskapen! :danse:

Skrevet

Hobbyene mine egner seg ikke på trøkk. :sjarmor:

Skrevet
Hobbyene mine egner seg ikke på trøkk. :sjarmor:

Jaså, så lyssky altså..? :ler::sjarmor:

Skrevet

Jaså, så lyssky altså..? :ler::sjarmor:

Norsk sensur vet du.... :wink::ler::sjarmor:

Skrevet

Norsk sensur vet du.... :wink::ler::sjarmor:

Hehe... Det høres ikke helt bra ut :hoho: ..

Skrevet

Sitter mye på data`n om kveldene når veslemor har lagt seg for kvelden.

Ellers så er jeg glad i å se bra film på DVD,lese bok...sy..lage album til veslejenta.

koldbruna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...