AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg må gå med truseinnlegg konstant pga urinlekkasjer. Jeg bruker Tena og er generelt fornøyd. Problemet er at jeg svetter en del/blir fort klam og fuktig, inkludert i underlivet. Det gjør at trusa mi blir våt, og dermed sitter ikke truseinnlegget lenger. Jeg prøver å løse det ved å skifte undertøy flere ganger om dagen, men jeg jobber i anleggsindustrien og det er ikke alltid jeg har sjangs til å skifte... (prøv å skifte truse i en plastdo!). Noen som har hatt samme problemet? Har dere en annen måte å løse det på? Anonymkode: 36ee6...c5b
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Finnes noen av disse produktene med vinger? Kanskje det vil sitte bedre? Har noen av Tena sine bind vinger kanskje? Anonymkode: 9d427...f59
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 Bruk sloggi-truser på jobb, og truseinnlegg med vinger. Anonymkode: e2171...401
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #4 Skrevet 7. oktober 2017 Kan du ikke bruke bindene til First Price? De klør heller ikke. Anonymkode: e0658...67c
Djungelvrål Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bruke bindene til First Price? De klør heller ikke. Anonymkode: e0658...67c De er beregnet til mensblod, ikke urin. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #6 Skrevet 7. oktober 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes noen av disse produktene med vinger? Kanskje det vil sitte bedre? Har noen av Tena sine bind vinger kanskje? Anonymkode: 9d427...f59 Vingene sitter ikke noe særlig bedre, om jeg ikke får skiftet truser blir de kliss våte pga svette 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk sloggi-truser på jobb, og truseinnlegg med vinger. Anonymkode: e2171...401 Hva er forskjellen på sloggi og andre truser? 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bruke bindene til First Price? De klør heller ikke. Anonymkode: e0658...67c Akkurat nå, Mystix skrev: De er beregnet til mensblod, ikke urin. Som Mystix sier. Truseinnlegg som er laget for urinlekkasje holder mye bedre, og fjerner mer lukt. Dessuten har bind enda dårligere lim. Og Tena klør ikke i det hele tatt, jeg kjenner ikke at jeg har de på (bortsett fra når de begynner å skli rundt og lime seg fast på låret ) Anonymkode: 36ee6...c5b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #7 Skrevet 8. oktober 2017 Har du vurdert tøybind? Eller truser med enten innsydd bind eller "lomme" til å legge innlegg i? Anonymkode: f0f12...bb2 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #8 Skrevet 8. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vingene sitter ikke noe særlig bedre, om jeg ikke får skiftet truser blir de kliss våte pga svette Hva er forskjellen på sloggi og andre truser? Som Mystix sier. Truseinnlegg som er laget for urinlekkasje holder mye bedre, og fjerner mer lukt. Dessuten har bind enda dårligere lim. Og Tena klør ikke i det hele tatt, jeg kjenner ikke at jeg har de på (bortsett fra når de begynner å skli rundt og lime seg fast på låret ) Anonymkode: 36ee6...c5b Hva om du fester et bind med vinger på trusa først, og deretter fester truseinnlegget på bindet? Billigbindene med vinger på KIWI løsner aldri hos meg, når jeg bruker disse i bomullstruser eller ulltruser. Hvilket materiale er det i dine truser? Kanskje materialeti trusene er årsaken til at innleggene løsner? Anonymkode: 9d427...f59 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #9 Skrevet 8. oktober 2017 Ulltruser føles ikke våte selv om man er svett. Kanskje du kan prøve det? Anonymkode: 9d427...f59 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #10 Skrevet 26. oktober 2017 nå vet ikke jeg hvor mye du lekker, men tena har jo også noe som heter tena lady pants. de holder jo da en del mer enn tena lady. men burde også fungere mot svettingen. Anonymkode: 63fe5...b85 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #11 Skrevet 26. oktober 2017 Har du snakket med legen din om urinlekkasjen? Det er hjelp å få. Anonymkode: 39ff5...dc0 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #12 Skrevet 26. oktober 2017 Selv sliter jeg med kronisk mye utflod, og blir derfor mye våt. Jeg bruker alltid papir i tillegg til truseinnlegg, helst Torky-papir som ikke smuldrer når det blir vått. Jeg svetter forøvrig også mer enn gjennomsnittet, blir ofte klissvåt i ryggen på trusa. Ser for meg at dette kunne fungert for deg, siden jeg aldri har sliter med at ting løsner. Anonymkode: c56a4...a24
himmeloghav Skrevet 26. oktober 2017 #13 Skrevet 26. oktober 2017 På 7.10.2017 den 23.19, AnonymBruker skrev: Jeg må gå med truseinnlegg konstant pga urinlekkasjer. Jeg bruker Tena og er generelt fornøyd. Problemet er at jeg svetter en del/blir fort klam og fuktig, inkludert i underlivet. Det gjør at trusa mi blir våt, og dermed sitter ikke truseinnlegget lenger. Jeg prøver å løse det ved å skifte undertøy flere ganger om dagen, men jeg jobber i anleggsindustrien og det er ikke alltid jeg har sjangs til å skifte... (prøv å skifte truse i en plastdo!). Noen som har hatt samme problemet? Har dere en annen måte å løse det på? Anonymkode: 36ee6...c5b Hvorfor svetter du så mye? Jeg ville heller brukt first price bind. De sitter isåfall godt uten å koste for mye. Det er vinger på dem. Truseinnlegg/bind med vinger sitter garantert.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #14 Skrevet 26. oktober 2017 På Saturday, October 07, 2017 den 23.19, AnonymBruker skrev: Jeg må gå med truseinnlegg konstant pga urinlekkasjer. Jeg bruker Tena og er generelt fornøyd. Problemet er at jeg svetter en del/blir fort klam og fuktig, inkludert i underlivet. Det gjør at trusa mi blir våt, og dermed sitter ikke truseinnlegget lenger. Jeg prøver å løse det ved å skifte undertøy flere ganger om dagen, men jeg jobber i anleggsindustrien og det er ikke alltid jeg har sjangs til å skifte... (prøv å skifte truse i en plastdo!). Noen som har hatt samme problemet? Har dere en annen måte å løse det på? Anonymkode: 36ee6...c5b Snakk med dem som selger Tena. De har løsninger på det meste. Det de ikke klarer å løse på stående fot, undersøker de hos produsenten. Anonymkode: 582e0...51a
MammaMums Skrevet 26. oktober 2017 #15 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg prøver å tenke litt utenfor boksen ; hva med å alltid ha med deg den minste babypudder boksen? Så pudrer du i vei hver gang du har vært på do, ev du kjenner at det blir fuktig? Babypudder er egentlig et supert produkt👍 Her brukes det under puppene på morgenene- er kommet i den alderen at jeg må hente opp loffene fra knehasene gitt, og stappe de inn i b-h'en 😂😂😂 Funker som fy mot fukt og klamhetsfølelse 👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå