Sunstone Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg regner med disse smertene er helt normale egentlig. Men iblant så minner de meg om de første sparkene jeg kjente som gravid. Som små bobler som sprekker. Smertene er variable og går som et belte rundt magen og korsryggen. Men disse boblene er noe annet. Veldig rart. Er det pga spiralen? Livredd for at jeg ble gravid før jeg satt den inn! Satt den inn på tirsdag. Når vil smertene evt gi seg?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Legen sa jeg kunne få menslignende smerter i starten. Anonymkode: 1d46a...db8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 om du er redd for at du kan være gravid så må jo du ta en graviditetstest!! Jeg hadde forresten hormonspiral, og ikke for å skremme deg, men jeg fikk blodpropp i leggen og andre plagsomme bivirkninger som vann i kroppen og kvalme. Nå har jeg kobberspiral, og bortsett fra smerter ved menstruasjon men som heldigvis går bort med Naproxen. Ingen plagsomme bivirkninger. et par uker før jeg fikk blodpropp følte jeg også disse boblene i magen, men det kan ha vært tilfeldig. Jeg prøver ikke å skremme deg, jeg vil bare informere! Anonymkode: 31ef4...e0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå