AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Er jo mange menn som liker å sende bilder av penisen sin og de bryr seg jo fint lite om hva dama ønsker og ikke ønsker. Så dere menn med minipeniser, sender dere penisbilder? Anonymkode: d525b...240
Sphynx Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Mannen min har liten penis og jeg får penisbilder av han hele tiden 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 Nei, jeg vil jo hun skal bli imponert av, ikke le av... Anonymkode: 39274...63a 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #4 Skrevet 7. oktober 2017 Sender en thumbnail, ikke bilde. Siden pikken er så liten. Anonymkode: b816f...e32 1
Sphere Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg sender ikke uoppfordrede bilder. Det er noe med det å trenge seg inn på andres intimsone, som gjør det utenkelig for meg. Jeg aner jo ikke om jeg ville tenkt annerledes om jeg var stor, men jeg liker å tenke at jeg ville vært for god til det uansett. Men jeg kan sende dersom det er noen jeg liker som spør om det. Og jeg har driti meg ut og sendt feil en gang tidligere... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå