Gå til innhold

Lukt fra underlivet (kvinne)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært syk siden tirsdag. I disse dagene har jeg kun lagt i pysjen på sofaen uten å dusje. I dag orket jeg å følte jeg måtte dusje. Men merket det at underlivet mitt ikke luktet noe særlig vondt eller ekkelt før jeg dusjet. Skal sies at jeg verken har hatt mensen eller sliter med mye utflod. Men har tross alt ikke vasket meg siden tirsdag, har også vært klam... Er teit å spør om, men er det vanlig å ikke lukte vondt i underlivet etter 4 dager?

Anonymkode: 0d7fb...126

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir imun mot dine egne lukter. Andre vil kunne vurdere dette annerledes enn deg selv. 

Anonymkode: 8a785...08d

• Liker 1
Skrevet

Det er litt hipp som happ her :) Noen ganger kan det lukte litt, andre ganger ikke. Men jeg har sjelden sterk lukt fra underlivet generelt. Også kommer det litt an på hva man gjør og hvilken klær man har. Mye svetting kan skape litt lukt. Stramme bukser og undertøy som ikke puster kan også gjøre at det lukter mer. Her har du ligget stille med noe jeg antar er en løs pysjbukse :P 

Anonymkode: 1f141...9d2

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor har du behov for å dele dette? 

Anonymkode: ec30f...624

• Liker 3
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du behov for å dele dette? 

Anonymkode: ec30f...624

Vet virkelig ikke. Men jeg spurte om noe også da... skrev også at jeg syntes det var teit. 

TS

Anonymkode: 0d7fb...126

Skrevet

Gratulerer? :vetikke:

Anonymkode: 1ff5e...080

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Da jeg var innlagt i lang tid uten mulighet til dusj, luktet det ingenting da jeg først dusjet pga jeg bare hadde ligget og ikke gjort en dritt. Bare ligget i sengen, så tror det er normalt.

Skrevet

Du har vel ikke merket noe særlig vond lukt fra andre når du har vært på hyttetur eller teltferie selvom man da går flere dager uten å vaske seg? Normalt friske mennesker har meget svak kroppslukt, først etter noen uker vil man kunne merke noe lukt. 

Anonymkode: 5d268...077

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...