AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Reiser til Nice snart, og er ikke der før om 8 om kvelden ca. Er det noen som vet hva best mulig måte er å komme til st sugustin togstasjon fra flyplasse? Er det ikke terminal 1 om jeg ikke tar feil? Så at man kunne gå, men er det veldig langt? Vi skal ta toget inn til Cannes. Takk! Anonymkode: a5c60...499
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Det er kronglete, og det er mye omdirigering pga veiarbeid (de legger trikkeskinner ut til flyplassen - yey). Jeg ville heller enten tatt buss eller taxi. Mye enklere. Anonymkode: 53e70...fb1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er kronglete, og det er mye omdirigering pga veiarbeid (de legger trikkeskinner ut til flyplassen - yey). Jeg ville heller enten tatt buss eller taxi. Mye enklere. Anonymkode: 53e70...fb1 Åh, da så. Buss til st augustin? Vet du hva bussen heter og om den er langt fra terminal 1?:) Anonymkode: a5c60...499
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå