AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Vil bevege meg utenfor komfortsona smør, sukker og kanel, og trenger tips til hva jeg kan erstatte det med! Noen gode ideer der ute? Anonymkode: 26471...27e
Brunhilde Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 Pistasjmasse kan være veldig godt i søt gjærdeig, det samme er vaniljekrem. Jeg er spesielt glad i sør gjærdeig med smør. sukker og kardemomme, bruker oppskrift på kardemommeruller fra Trines matblogg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Melis, hakkede mandler, rosiner, kanel, maldon salt, egg og litt romessens. Blande alt og lag en kringle med fyll, eller ta litt i hver bolle og rull sammen. Anonymkode: 57444...4b3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #5 Skrevet 6. desember 2017 Marsipan Kransekakemasse Vaniljekrem Eplemos/eplebiter med sukker og kanel, og gjerne i kombinasjon med mandler/hasselnøtter Sjokoladepålegg som nutella, eller strø på grovhakket sjokolade. Peanøtter er også godt til Anonymkode: 3bd6b...f1c
sunshine-t Skrevet 6. desember 2017 #6 Skrevet 6. desember 2017 Vaniljekrem og bringebær Sjokoladekrem med krokanstrø Pistasjmasse som @Brunhilde skriver er også utrolig godt!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #7 Skrevet 6. desember 2017 På 7.10.2017 den 8.03, AnonymBruker skrev: Vil bevege meg utenfor komfortsona smør, sukker og kanel, og trenger tips til hva jeg kan erstatte det med! Noen gode ideer der ute? Anonymkode: 26471...27e Epler, pærer, rosiner, annen frukt og tørket frukt. (Banan og appelsin er ikke å anbefale). Anonymkode: d04b9...e97
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå