AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Hadde dere mensmurringer i begynnelsen av graviditeten? Har kun hatt mensen 1 gang etter at jeg fødte, så kjenner ikke syklusen min. (Går ikke på p-piller). Er på dag 31, hatt mensmurringer siden torsdag men har fremdeles ikke fått mensen. Graviditetstesten jeg tok i går var negativ, men det var en billigtest. Tror jeg må ta en ny test i morgen😬😊 Anonymkode: 131fc...7ad
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Ja, sterke og tidligere menssmerter en ellers har vært første tegn hos meg, sammen med svimmelhet. Anonymkode: 7dea0...eb0
Jolanda Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg hadde mensmurringer av og på de første ukene. Det er veldig vanlig.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 Ja, det hadde jeg Hadde også sterke "mensensmerter" de to første ukene etter positiv test. Anonymkode: 829b0...5ba
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 Jepp. Hadde det fra 2 dager etter eggløsning til uke 15 Anonymkode: f04f0...bb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå