Gå til innhold

Hva er det frekkeste du har gjort sexsuelt ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 20.10.2017 den 21.52, smalls skrev:

En annen gang, så hadde jeg firkant med en venninne og 2 kamerater. Jeg og venninnen var dekket i olje som de helte over oss. Det var litt frekt 

Hvor hadde dere sex hen da? Blir jo mye gris å ha sex i senga dekket i olje :P

Anonymkode: b493f...3e1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holdt på med en gift mann på 58 da jeg var 19. Det var ganske kinky omstendigheter. Og jeg ble så kåt av at jeg elsket det.

Anonymkode: d77f6...d92

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke gjort så veldig mye spennende sånn sett. Hadde i en periode utrolig bra sex med en venninne. Men ser ikke på det som spesielt frekkt 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Theya skrev:

Har vel ikke gjort så veldig mye spennende sånn sett. Hadde i en periode utrolig bra sex med en venninne. Men ser ikke på det som spesielt frekkt 

Bifil?

26 minutter siden, Strixa skrev:

Flaut å spørre med eget nick, eller?🙂

Bare spør :)

Anonymkode: 6511a...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt sex med faren i vertsfamilien jeg bodde hos som utvekslingsstudent..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har også hatt sex med faren i vertsfamilien jeg bodde hos som utvekslingsstudent..

DET er ganske far out!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor hadde dere sex hen da? Blir jo mye gris å ha sex i senga dekket i olje :P

Anonymkode: b493f...3e1

Latexlaken kanskje?;) Brukte det mye før da jeg var ei slutty kåt tenåringsjente😉 Nå er jeg gammel kjærring😂

Anonymkode: b4be8...0d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt frivillig? Hvordan gikk ham frem? Har hørt så mye rart om vertsfamilier i det siste.

Anonymkode: b4be8...0d2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bifil?

Kanskje litt? Hehe, vet ikke helt. Var en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Theya skrev:

Kanskje litt? Hehe, vet ikke helt. Var en periode.

Kjekt å ha mer å velge mellom da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligget med en venninne av lillesøter, ligget med gift sjef på et seminar, pult to jenter på omgang med en kompis gjennom en lang natt, hatt trekant med to type 15 år eldre damer, ligget med flere damer i løpet av samme dag, latt andre menn se meg knulle dama, hatt sex med en venninne av dama foran henne, blitt strippet for og sugd av kona til en kollega ... tja

Anonymkode: 2fe89...e1e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2017 den 1.58, AnonymBruker skrev:

var nok da jeg sjekka opp en fyr ved å kikke ham inn i øynene mens jeg hadde en orgasme

Kom og sjekk opp meg er du snill:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Annetnavn_
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får sende meg en PM om du ikke vil spørre med eget nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 16.10.2017 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Jeg har regelmessig sex med en gift kollega. Vi utforsker masse sammen, og han får utløp for alle sine fantasier, blant annet å bli slikket bak og få en finger litt inn. Vi har hatt flere møter på toalettet på jobben, samt på samlinger og overnattinger når kona er bortreist. Jeg har sugd han på toalettet i arbeidstiden og han har slikket meg. Vi sexsnapper ofte og prater om fantasier og alt vi vil prøve ut med hverandre.

Denne står også på listen vår. Hvordan er den på lyd og during? Vil det høres dersom jeg sitter på kontorstolen og han styrer den fra kontoret sitt?

Anonymkode: 78806...e4b

Den kan ikke høres i vanlige omgivelser. Kan fint brukes på kontoret. Husker ikke helt rekkevidden men det står oppgitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2017 den 3.19, AnonymBruker skrev:

Sex på offentlige steder hovedsakelig og hatt utrooooolig røff sex med typen inkl leketøy osv. Brukt på meg ofc, hadde aldri tent på å gjøre anal stuff på en dude..liker mannfolka så macho som mulig  og DET er så lite mannlig i mine øyne som det kan være 😂 føler det er menna sin jobb å være de som gjør sånt . Som sagt min mening bare;)

Anonymkode: 49e68...403

Ja, hahahaha, så utrolig morsamt. 

Anonymkode: cd6f6...958

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligget med en venninne av lillesøter, ligget med gift sjef på et seminar, pult to jenter på omgang med en kompis gjennom en lang natt, hatt trekant med to type 15 år eldre damer, ligget med flere damer i løpet av samme dag, latt andre menn se meg knulle dama, hatt sex med en venninne av dama foran henne, blitt strippet for og sugd av kona til en kollega ... tja

Anonymkode: 2fe89...e1e

Når jeg var 19, pulte jeg ei kjerring i nabolaget på 37.  I et forhold jeg var i, pulte jeg tanta hennes (gift med onkelen). Traff henne tilfeldigvis på danskebåten  "Næmen er det ikke......."  osv. osv.  Begge delte lugar med noen, så vi hadde ikke noe sted å gjøre av oss. Så det ble en kjapp en oppunder skjørtet på et korridortoalett. Ubeskyttet, i øyeblikkets altoppslukende nytelse var jeg døv og blind for alt annet. Fan så kåt den dama gjorde meg. Var nervøs der en tid gitt, hun var i midten av 40-åra jeg 27-28.                                          Noget klein stemning i familieselskapene etterpå kan du si.

Ellers har jeg hatt meg med svensk dame i syden, som var nærmere 60 enn 50, når jeg var først i 30-åra.                                               Bestandig likt eldre damer.

Anonymkode: 7ee70...4d0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym jeg.

jeg begynte tidlig å eksperimentere seksuelt, så det var ikke spesielt mange steder vi kunne ha sex sammen så det ble mye sex på forskjellige offentlige toaletter. Vi ble tatt på fersken av ei vaskedame en gang, en annen gang var det kø utenfor toalettet når vi var ferdige. DET var flaut det! 

Den samme perioden klinte vi mye offentlig hvor vi samtidig onanerte hverandre. Jeg runka han som regel alltid når vi var på kino, jeg sugde han når vi var på skolen hvor vi fant oss et hjørne hvor vi var alene. 

Desverre så har jo dette gjort at jeg ikke synes det er spesielt spennende å ha sex offentlige steder lenger, siden mine seksuelle erfaringer starta med det :fnise:

Anonymkode: aece4...cd1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Strixa skrev:

Du får sende meg en PM om du ikke vil spørre med eget nick.

Misliker du anonymbrukere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Misliker du anonymbrukere?

Hvordan skal jeg kunne mislike noen jeg ikke vet hvem er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...