AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #81 Del Skrevet 11. oktober 2017 Knullet ei dame som hadde hatt sex med 2 andre gutter på samme kveld uten kondom. Ble ganske mye gris kan du si... Anonymkode: ea25a...638 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #82 Del Skrevet 11. oktober 2017 Første gang jeg knulla flere på en kveld føltes ganske frekt. Anonymkode: 8a0dd...0a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #83 Del Skrevet 12. oktober 2017 Når vi hadde landligge i Haugesund så møtte jeg en jente, veldig flott jente. Husker det som i går. Dette var på en søndag, men jeg la godt merke til skjønnheten som satt i baren. Jeg er er ikke av de mest frempå, men gikk allikevel frem og spanderte en drink. Vi fikk god kontakt og jenta dro meg inn på toalettet for en avsugning, vi fikk ikke være i fred for dørvaktene og valgte å gå videre. Vi fullbyrdet senere på natten, gud så deilig du var :-) Anonymkode: 685c7...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #84 Del Skrevet 12. oktober 2017 På 07.10.2017 den 1.58, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort mye gøy seksuelt med villige partnere, av stillinger og steder og ting vi har funnet på. Men det frekkeste jeg har gjort seksuelt, var nok da jeg sjekka opp en fyr ved å kikke ham inn i øynene mens jeg hadde en orgasme (uten å ta på meg selv). Eller, han syntes det var naughty ihvertfall. Jeg holdt på å le meg ihjel. Tror ikke han var vant med frampå damer. Anonymkode: 436bf...b4f Oj da, hvordan fikk du den orgasmen da? Anonymkode: 6193d...f39 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #85 Del Skrevet 12. oktober 2017 Russ-89. En kveld sov vi flere over i en kjellstue. Jeg og en fyr havnet i et hjørne. Han fikk hånda ned i buksa min og lekte med klitten lenge. Måtte bite han i skulderen da jeg kom Også fingring og runking på kino. Med jakker liggende over. I fylla klinte jeg med en fyr. Kompisen hans kom inn og lurte på om han fikk slikke meg. Så jeg klinte med en som jobbet med puppene og hadde en leken tunge i fitta. (Var jomfru) Sex i skogen. Sex på utested. Sex i portrom, slikking bakfra. Anonymkode: 92d08...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #86 Del Skrevet 12. oktober 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Russ-89. En kveld sov vi flere over i en kjellstue. Jeg og en fyr havnet i et hjørne. Han fikk hånda ned i buksa min og lekte med klitten lenge. Måtte bite han i skulderen da jeg kom Også fingring og runking på kino. Med jakker liggende over. I fylla klinte jeg med en fyr. Kompisen hans kom inn og lurte på om han fikk slikke meg. Så jeg klinte med en som jobbet med puppene og hadde en leken tunge i fitta. (Var jomfru) Sex i skogen. Sex på utested. Sex i portrom, slikking bakfra. Anonymkode: 92d08...bbe Var det deilig? Portrom? Anonymkode: 6511a...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #87 Del Skrevet 13. oktober 2017 Utro med stefaren til ex-kjæresten når jeg var 16. Det topper listen min med god margin! Var kjæresten litt under ett år, omtrent hele sommeren var vi på hytta deres. Ble enormt mye sex og hvite løgner den sommeren. Anonymkode: 6bb09...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #88 Del Skrevet 13. oktober 2017 På 12.10.2017 den 10.25, AnonymBruker skrev: Var det deilig? Portrom? Anonymkode: 6511a...4ba Det var deilig. Den tiden hvor vi "bare"klinte uten samleie var morsom og spennende. Holdt jo på i timesvis med å utforske hverandre. Gjorde alt uten selve samleiet. Tror begge slikket meg samtidig også.... Hadde også en klinevenn som elsket å slikke. Rekorden var 60 min..... jeg hadde mange orgasmer. Han digget å være mellom beina mine, slikke, undersøke, fingre og tungepule. Vi var naboer og venner.... så stadig film sammen. Jeg var vel den som så film.... Portrom? Port rom. Inngang til bygård. Anonymkode: 92d08...bbe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 13. oktober 2017 #89 Del Skrevet 13. oktober 2017 På 10.10.2017 den 20.32, AnonymBruker skrev: Mulig jeg er barnslig.. med det der vil nok alltid være en ekkel tanke i mitt hode. Menn skal ikke ha noe der bak.. kvinner.. ok, om de vil. Men hetrofile menn.. nei. Anonymkode: 6bb09...978 barnslig nei, fordomsfull og dobbeltmoralsk ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #90 Del Skrevet 13. oktober 2017 Frekkeste jeg har gjort seksuelt, var å kaste ut en stakkar fordi han ikke ville suge tærne mine.Anonymkode: ea25a...638 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 13. oktober 2017 #91 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Det frekkest var å stappe denne i musen til kona og så dro vi på lørdagshopping. Jeg hadde fjernkontrollen. Det var kjøretur, dagligvare, kafebesøk osv osv.... Endret 13. oktober 2017 av Coolaid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #92 Del Skrevet 13. oktober 2017 9 minutter siden, Coolaid skrev: Det frekkest var å stappe denne i musen til kona og så dro vi på lørdagshopping. Jeg hadde fjernkontrollen. Det var kjøretur, dagligvare, kafebesøk osv osv.... Hvordan gikk dette da? Regner med at hun fikk en ny dimensjon i shoppingen Anonymkode: ea25a...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #93 Del Skrevet 13. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk dette da? Regner med at hun fikk en ny dimensjon i shoppingen Anonymkode: ea25a...638 Ble vel en shopgasme Anonymkode: 6511a...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #94 Del Skrevet 13. oktober 2017 Ja dette var en "once in a Lifetime" ting. Var på en nattklubb og traff på ei jente jeg hadde rotet litt med. Vell det ene tok det andre og hun ga meg sitt glass med whisky og ba om blandevann. Selv om jeg måpte skjønte jeg hva hun mente av erfaring med henne. Så jeg gikk på do og vannet ut drinken hennes med min egen "champagne". Hun drakk opp alt sammen. Noe senere dro vi sammen og hun ville ha meg med bak noen busker bare ca.40 meter fra restauranten. Hun ville ha golden shower som hun fikk. Vi gikk hjem til meg 10 minutters gange, og hun var bløt fra topp til tå. Noen kikket ja. Men en historie jeg aldri glemmer, selv om den er litt på kanten. Anonymkode: be248...3cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 13. oktober 2017 #95 Del Skrevet 13. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk dette da? Regner med at hun fikk en ny dimensjon i shoppingen Anonymkode: ea25a...638 Det gikk veldig bra. Det ble flere orgasmer på ulike parkeringsplasser.... siden hun hadde blitt "ertet" så lenge.... dryppende våt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #96 Del Skrevet 16. oktober 2017 På 13.10.2017 den 8.59, AnonymBruker skrev: Utro med stefaren til ex-kjæresten når jeg var 16. Det topper listen min med god margin! Var kjæresten litt under ett år, omtrent hele sommeren var vi på hytta deres. Ble enormt mye sex og hvite løgner den sommeren. Anonymkode: 6bb09...978 :o ..hvem var best? Anonymkode: 6bb09...978 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #97 Del Skrevet 16. oktober 2017 Jeg har regelmessig sex med en gift kollega. Vi utforsker masse sammen, og han får utløp for alle sine fantasier, blant annet å bli slikket bak og få en finger litt inn. Vi har hatt flere møter på toalettet på jobben, samt på samlinger og overnattinger når kona er bortreist. Jeg har sugd han på toalettet i arbeidstiden og han har slikket meg. Vi sexsnapper ofte og prater om fantasier og alt vi vil prøve ut med hverandre. På 13.10.2017 den 14.21, Coolaid skrev: Det frekkest var å stappe denne i musen til kona og så dro vi på lørdagshopping. Jeg hadde fjernkontrollen. Det var kjøretur, dagligvare, kafebesøk osv osv.... Denne står også på listen vår. Hvordan er den på lyd og during? Vil det høres dersom jeg sitter på kontorstolen og han styrer den fra kontoret sitt? Anonymkode: 78806...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #98 Del Skrevet 16. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har regelmessig sex med en gift kollega. Vi utforsker masse sammen, og han får utløp for alle sine fantasier, blant annet å bli slikket bak og få en finger litt inn. Vi har hatt flere møter på toalettet på jobben, samt på samlinger og overnattinger når kona er bortreist. Jeg har sugd han på toalettet i arbeidstiden og han har slikket meg. Vi sexsnapper ofte og prater om fantasier og alt vi vil prøve ut med hverandre. Denne står også på listen vår. Hvordan er den på lyd og during? Vil det høres dersom jeg sitter på kontorstolen og han styrer den fra kontoret sitt? Anonymkode: 78806...e4b Du bokstavelig talt rævslikker? Håper karma tar deg. Anonymkode: 2dce2...c5d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy77 Skrevet 16. oktober 2017 #99 Del Skrevet 16. oktober 2017 Kræsja et nachspiel en gang etter å ha vært på Cat People. Vi var 4 personer. Og hadde firkant i boblebadet på nachspielet hos en vi ikke kjenner. Det siste var for et par uker siden. Var på VIP room og hadde sex overalt der mens folk sto og så på, samt at vi hadde sex i storsenga med flere andre rundt oss som også hadde sex. Fantastisk opplevelse. :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #100 Del Skrevet 16. oktober 2017 Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Men samboeren min kommenterte nettopp anonymt i denne tråden på noe der "teksten sto igjen i nettleseren". huff.. tar kveld og håper det er glemt i morgen Anonymkode: 6bb09...978 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå