AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #41 Del Skrevet 9. oktober 2017 Traff en gift kar på nettet og vårt første møte besto i et besøk på Vip-room hvor jeg hadde sex med flere ukjente menn samtidig. Anonymkode: 88d7c...08f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #42 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg hadde sex med min brors kone i en stol mens min bror lå og sov i sofaen ved siden av. Anonymkode: 8338c...9de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #43 Del Skrevet 9. oktober 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rimming er ikke frekt, det er helt vanlig Sykt Anonymkode: 6511a...4ba Nå var vel spørsmålet hva det frekkeste jeg hadde gjort var. Ikke hva du synes er vanlig og ikke. Anonymkode: 9fa61...c7b 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #44 Del Skrevet 9. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå var vel spørsmålet hva det frekkeste jeg hadde gjort var. Ikke hva du synes er vanlig og ikke. Anonymkode: 9fa61...c7b Bare forteller deg 😺 Anonymkode: 6511a...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #45 Del Skrevet 10. oktober 2017 Sex på offentlige steder hovedsakelig og hatt utrooooolig røff sex med typen inkl leketøy osv. Brukt på meg ofc, hadde aldri tent på å gjøre anal stuff på en dude..liker mannfolka så macho som mulig og DET er så lite mannlig i mine øyne som det kan være 😂 føler det er menna sin jobb å være de som gjør sånt . Som sagt min mening bare;) Anonymkode: 49e68...403 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #46 Del Skrevet 10. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sex på offentlige steder hovedsakelig og hatt utrooooolig røff sex med typen inkl leketøy osv. Brukt på meg ofc, hadde aldri tent på å gjøre anal stuff på en dude..liker mannfolka så macho som mulig og DET er så lite mannlig i mine øyne som det kan være 😂 føler det er menna sin jobb å være de som gjør sånt . Som sagt min mening bare;) Anonymkode: 49e68...403 Skal ikke de få samme nytelse ? Anonymkode: 6511a...4ba 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #47 Del Skrevet 10. oktober 2017 Alt skal være så likestillt.. men når det gjelder en manns rompehull, så blir det veldig feil for en hetrofil mann med tukling bak der De menn som stapper ting der bak vil nok hevde de er rett som ei snor... men vanskelig for å tro det. Ikke at det er noe galt ved å være homofil, er bare det at ikke alt nødvendigvis må likestilles. Anonymkode: 6bb09...978 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #48 Del Skrevet 10. oktober 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt skal være så likestillt.. men når det gjelder en manns rompehull, så blir det veldig feil for en hetrofil mann med tukling bak der De menn som stapper ting der bak vil nok hevde de er rett som ei snor... men vanskelig for å tro det. Ikke at det er noe galt ved å være homofil, er bare det at ikke alt nødvendigvis må likestilles. Anonymkode: 6bb09...978 Anonymkode: 6511a...4ba 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 10. oktober 2017 #49 Del Skrevet 10. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt skal være så likestillt.. men når det gjelder en manns rompehull, så blir det veldig feil for en hetrofil mann med tukling bak der De menn som stapper ting der bak vil nok hevde de er rett som ei snor... men vanskelig for å tro det. Ikke at det er noe galt ved å være homofil, er bare det at ikke alt nødvendigvis må likestilles. Anonymkode: 6bb09...978 Men vår rumpe er ikke mer eller mindre laget for penetrering enn menns! Rumpa er et utoverhull for min del, og det er søren ikke mer natulig å putte noe inn i min enn i mannens! Men jeg er enig med @WubWub, selv om jeg ikke har bakterieforbi, synes ikke bæsj har noe i sexlivet mitt å gjøre. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 10. oktober 2017 #50 Del Skrevet 10. oktober 2017 På 10/9/2017 den 10.57, AnonymBruker skrev: Bare forteller deg 😺 Anonymkode: 6511a...4ba Du definerer ikke hva som er normalt for alle. Om rimming er frekt for noen, så er det frekt for dem. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #51 Del Skrevet 10. oktober 2017 2 minutter siden, SlemUlv skrev: Du definerer ikke hva som er normalt for alle. Om rimming er frekt for noen, så er det frekt for dem. Bare sa at det ikke er faktum. Men en mening Anonymkode: 6511a...4ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #52 Del Skrevet 10. oktober 2017 På 7.10.2017 den 1.58, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort mye gøy seksuelt med villige partnere, av stillinger og steder og ting vi har funnet på. Men det frekkeste jeg har gjort seksuelt, var nok da jeg sjekka opp en fyr ved å kikke ham inn i øynene mens jeg hadde en orgasme (uten å ta på meg selv). Eller, han syntes det var naughty ihvertfall. Jeg holdt på å le meg ihjel. Tror ikke han var vant med frampå damer. Anonymkode: 436bf...b4f Hva gjorde at du fikk orgasme? Anonymkode: 9bbbe...058 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #53 Del Skrevet 10. oktober 2017 Det frekkeste jeg har gjort, var å kommentere til hu dama jeg tok i doggy at det kanskje var på tide å barbere rumpehullet sitt... Det bør ikke prøves! M26 Anonymkode: bc330...421 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaH96 Skrevet 10. oktober 2017 #54 Del Skrevet 10. oktober 2017 Frekkeste jeg har gjort er å gi en gutt utløsning ved å stryke kneet over skrittet hans utenpå buksa i storefri på VGS. Begynte som en fleip, men fant ut at jeg like gjerne kunne fullføre det jeg hadde satt i gang 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 10. oktober 2017 #55 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Mastrubert noen i baksetet på en bil og en buss, hatt sex på offentlig toalett på kjøpesenter og båt, hatt stille sex i mørket mens fem andre lå og sov i rommet, analsex (likte ikke), trekant, blitt oppdaget og sett av noen andre. Tror ikke det er noe mer. Edit: Jo.... Hatt sex i en heis mens den gikk, sex i korridoren utenfor leiligheten som er i en blokk utenfor heisen (så hvem som helst kunne kommet når som helst), sex i yttergangen på hybelen jeg delte med flere andre. Eh ja, det skal være det. Endret 10. oktober 2017 av s0la Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #56 Del Skrevet 10. oktober 2017 23 minutter siden, BiancaH96 skrev: Frekkeste jeg har gjort er å gi en gutt utløsning ved å stryke kneet over skrittet hans utenpå buksa i storefri på VGS. Begynte som en fleip, men fant ut at jeg like gjerne kunne fullføre det jeg hadde satt i gang Fullføre? Anonymkode: 6511a...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaH96 Skrevet 10. oktober 2017 #57 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fullføre? Anonymkode: 6511a...4ba Ja, det var i utgangspunktet bare kødd fra min side, men da jeg så og kjente hvordan han reagerte, stakk det en faen i meg, så jeg fortsatte til han kom Endret 10. oktober 2017 av BiancaH96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #58 Del Skrevet 10. oktober 2017 1 minutt siden, BiancaH96 skrev: Ja, det var i utgangspunktet bare kødd fra min side, men da jeg så og kjente hvordan han reagerte, stakk det en faen i meg, så jeg fortsatte til han kom Må ha vært flaut med folk rundt dere Anonymkode: 6511a...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaH96 Skrevet 10. oktober 2017 #59 Del Skrevet 10. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må ha vært flaut med folk rundt dere Anonymkode: 6511a...4ba Han ble litt ekstra rød da det ble knising og fnising rundt ham ja Men det var jo ikke foran hele skolen da, var bare en håndfull av oss, og alle holdt kjeft om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #60 Del Skrevet 10. oktober 2017 1 minutt siden, BiancaH96 skrev: Han ble litt ekstra rød da det ble knising og fnising rundt ham ja Men det var jo ikke foran hele skolen da, var bare en håndfull av oss, og alle holdt kjeft om det Jeg synes slikt er enklere å nyte når man bare er to og to Anonymkode: 6511a...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå