Gå til innhold

Hva er det frekkeste du har gjort sexsuelt ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes slikt er enklere å nyte når man bare er to og to :)

Anonymkode: 6511a...4ba

Seff, om vi skulle ha hatt oss eller jeg skulle suge eller gi ham en håndjager hadde det selvsagt vært bak lukkede dører. Men man finner på mye rart i tenårene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg synes slikt er enklere å nyte når man bare er to og to :)

Man vet vel ikke før man har prøvd. :)

Anonymkode: e89e4...8c6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt skal være så likestillt.. men når det gjelder en manns rompehull, så blir det veldig feil for en hetrofil mann med tukling bak der

De menn som stapper ting der bak vil nok hevde de er rett som ei snor... men vanskelig for å tro det. Ikke at det er noe galt ved å være homofil, er bare det at ikke alt nødvendigvis må likestilles.

Anonymkode: 6bb09...978

Det er mer naturlig for en mann å ha noe inni rumpe fordi dere har prostata. Det er veldig gøy å få menn til å komme kun ved å stimulere dem i rumpa. :) 

Anonymkode: f620f...d26

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er barnslig.. med det der vil nok alltid være en ekkel tanke i mitt hode. 

Menn skal ikke ha noe der bak.. kvinner.. ok, om de vil. Men hetrofile menn.. nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg er barnslig.. med det der vil nok alltid være en ekkel tanke i mitt hode. 

Menn skal ikke ha noe der bak.. kvinner.. ok, om de vil. Men hetrofile menn.. nei.

Det er ikke opp til deg å bestemme på vegne av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er du lesbe fordi du liker å få ting frampå? Eh, right...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannens rumpehull er til for å brukes. Mannens rumpehull tilsvarer kvinnens vagina. Menn har prostata. Det er meningen at de skal peneteres der bak. Mannens penis er som kvinnens klitoris. Mens mannens rumpehull er som kvinnens vagina. Menn som er opptatt av å ha analsex med kvinner er det som regel fordi de håper på å bli kjørt hardt i rassen selv.

"Ved å massere mannens prostata, også kalt mannens g-punkt, lenge nok innenfra vil han kunne få en orgasme ikke ulik kvinnens skjedeorgasme, en sterkere, dypere og mer gjennomgripende orgasme enn han vanligvis får. - Når man stimulerer penishodet eller klitoris så får man gjerne en intens kraftig orgasme som varer ganske kort, men når man en prostataorgasme er gjerne dypere og varer mye lenger. Som rolige bølger som slår mot stranden, har noen menn uttalt om etterdønningene av denne orgasmen, sier sexolog Thomas J. Winther, kjent fra NRK-programmet Trekant."

Anonymkode: 5e5c9...09a

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpehullet er en mye mer erogen sone hos menn enn hos kvinner.

Anus går faktisk for å være blant de mest erogene områdene på mannekroppen, et område som er like tett med nervetråder som på penis, ifølge sexolog Gro Isachsen.

Ved å stimulere analåpningen riktig kan man skape en prosess som sender bølger av deilige følelser og ekstase til store områder i kroppen.

2473942.jpg?imageId=2473942&x=0&y=0&cropw=100&croph=100&width=327&height=164&compression=60

Vet du hvor mannens erogene soner er?

Den kansje mest intime og følsomme sonen i en mannskropp er de dypere delene av endetarmen.

Prostatakjertelen har også sine egne seksuelle følelser og prostatastimulans kan også sammen med stimulans av dypere endetarmsregioner gi en orgasme med en mye dypere kroppslig og mental ekstase enn vanlig penisorgasme.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Men vår rumpe er ikke mer eller mindre laget for penetrering enn menns! Rumpa er et utoverhull for min del, og det er søren ikke mer natulig å putte noe inn i min enn i mannens! Men jeg er enig med @WubWub, selv om jeg ikke har bakterieforbi, synes ikke bæsj har noe i sexlivet mitt å gjøre.

Nei, men det kan jo tenkes at rompehullet ditt smaker godt for det. Det er vel noe annet å kjenne enn tunge der enn å bli penetrert av en erigert penis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2017 den 9.13, oscillatewildly85 skrev:

Frekkeste ei dame, vi var fwb, har gjort med meg var å invitere meg hjem for litt kos. Så da vi hadde sex merket jeg at hun var veldig våt. Digg tenkte jeg, men så var det liksom litt seigere og det viste seg å være sperm fra en annen mann hun nettopp hadde pult!

æsj...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, oscillatewildly85 skrev:

Nei, men det kan jo tenkes at rompehullet ditt smaker godt for det. Det er vel noe annet å kjenne enn tunge der enn å bli penetrert av en erigert penis?

Selvsagt, men da hadde jeg nok ikke klart å IKKE tenke på bakterier og at jeg ikke kunne kysse han etterpå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen superfrekke ting enda som golden showers og sånt, men har hatt sex ute (men har vært på avsides steder eller om natta osv så ingen folk...) og i en bil som var feilparkert, ble oppdaget da. 

Jeg onanerte en gang i mørket under en forestilling i tenårene, det var litt frekt. Inkluderte ikke fyren jeg holdt på med (var med en vennegjeng og gutter)

Analsex noen ganger, gjør lar partner gjøre det om de vil, men ikke noe jeg har fått særlig nytelse av så langt..

Eller så er det litt klapsing med belter, hender, pisker osv, vet ikke om det er frekt xD Sexhusker.. vibratorer og leketøy er vel blitt veldig vanlig nå :P

Har slikket og hatt en finger i rumpa på en fyr før, men har veldig lyst nå til å bruke dildo i rumpa på KK'en. Føler han hinter om at han vil det under sex, men jeg har jo ikke gjort det før så trenger litt veiledning og venter til han spør. 

K25

Anonymkode: 25d77...bf9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har slikket og hatt en finger i rumpa på en fyr før, men har veldig lyst nå til å bruke dildo i rumpa på KK'en. Føler han hinter om at han vil det under sex, men jeg har jo ikke gjort det før så trenger litt veiledning og venter til han spør. 

Jeg tør nesten garantere at han blir superlykkelig om du forteller at du (også) fantaserer om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tørr nesten garantere at du tar feil. De færreste menn vil bli pult med dildo. 

Virker som om enkelte fantaserer om at det er mer vanlig enn det er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tørr nesten garantere at du tar feil. De færreste menn vil bli pult med dildo. 

Virker som om enkelte fantaserer om at det er mer vanlig enn det er.

Jeg har som utgangspunkt her at mannen har hintet under sex at han gjerne ønsker dette. Det er riktig at dette ikke er for alle, nettopp derfor tror jeg han vil sette pris på å bli møtt med positivitet rundt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Alt skal være så likestillt.. men når det gjelder en manns rompehull, så blir det veldig feil for en hetrofil mann med tukling bak der

De menn som stapper ting der bak vil nok hevde de er rett som ei snor... men vanskelig for å tro det. Ikke at det er noe galt ved å være homofil, er bare det at ikke alt nødvendigvis må likestilles.

13 hours ago, AnonymBruker said:

Blir stadig like overrasket over slike kommentarer. Tenker du også at lesbiske kvinner umulig kan like å få noe opp i skjeden sin, fordi de ikke ligger med menn?

Dette handler ikke om likestiling, men om anatomi og nytelse. Analsex og stimulans av rumpehullet kan være digg for alle kjønn og alle legninger. 

Og kanskje du kan skrive at "JEG vil ikke ha noe der bak", i stedet for "menn skal ikke ha noe der bak". Og hvorfor skulle kvinner ha større glede av analsex enn menn? Vi har jo allerede et hull som er godt egnet for penetrering, så det er ingen større grunn til å putte noe inn der bak for oss. Folk har analsex fordi de liker det, uavhengig av kjønn eller seksuelle preferanser. 

Les og lær: 

14 hours ago, AnonymBruker said:

Det er mer naturlig for en mann å ha noe inni rumpe fordi dere har prostata. Det er veldig gøy å få menn til å komme kun ved å stimulere dem i rumpa. :) 

Anonymkode: f620f...d26

8 hours ago, AnonymBruker said:

Mannens rumpehull er til for å brukes. Mannens rumpehull tilsvarer kvinnens vagina. Menn har prostata. Det er meningen at de skal peneteres der bak. Mannens penis er som kvinnens klitoris. Mens mannens rumpehull er som kvinnens vagina. Menn som er opptatt av å ha analsex med kvinner er det som regel fordi de håper på å bli kjørt hardt i rassen selv.

"Ved å massere mannens prostata, også kalt mannens g-punkt, lenge nok innenfra vil han kunne få en orgasme ikke ulik kvinnens skjedeorgasme, en sterkere, dypere og mer gjennomgripende orgasme enn han vanligvis får. - Når man stimulerer penishodet eller klitoris så får man gjerne en intens kraftig orgasme som varer ganske kort, men når man en prostataorgasme er gjerne dypere og varer mye lenger. Som rolige bølger som slår mot stranden, har noen menn uttalt om etterdønningene av denne orgasmen, sier sexolog Thomas J. Winther, kjent fra NRK-programmet Trekant."

8 hours ago, AnonymBruker said:

Rumpehullet er en mye mer erogen sone hos menn enn hos kvinner.

Anus går faktisk for å være blant de mest erogene områdene på mannekroppen, et område som er like tett med nervetråder som på penis, ifølge sexolog Gro Isachsen.

Ved å stimulere analåpningen riktig kan man skape en prosess som sender bølger av deilige følelser og ekstase til store områder i kroppen.

2473942.jpg?imageId=2473942&x=0&y=0&cropw=100&croph=100&width=327&height=164&compression=60

Vet du hvor mannens erogene soner er?

Den kansje mest intime og følsomme sonen i en mannskropp er de dypere delene av endetarmen.

Prostatakjertelen har også sine egne seksuelle følelser og prostatastimulans kan også sammen med stimulans av dypere endetarmsregioner gi en orgasme med en mye dypere kroppslig og mental ekstase enn vanlig penisorgasme.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Jeg har klint med ei dame i forsete (hver sin sete), dvs jeg hadde ene hånda mi under hennes buksa og fingret mens bilen var gateparkert og folk gitt forbi :)

- Ellers har jeg hatt sex med ei jente i bilen, bilen var parkert i enden av en vei/snuplass. Det gikk en del folk forbi så vi måtte stoppe ofte :). Heldigvis var det i natta at det var ikke mange folk

- har runket i en buss - det var en 8 timers buss tur :)

- har stått utenfor en blokk og klint med ei jente..jeg hadde hånda mi under hennes bukse og fingret. Hun hadde sin hånd under min bukse og runket :)

- etter en trening hos sats, tok jeg en dusj først og var på badstue. Da kom en annen kar også inn, han så min pikk og plutselig begynte han å runke selv. Jeg kjente kuken min begynte å vokse ...og jeg var redd for at andre skulle komme inn og om hvordan jeg skulle skjule :) . Heldigvis kom det ingen andre inn på garderobe fram til jeg ble ferdig med dusj for jeg hadde en stiv kuk :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Selvsagt, men da hadde jeg nok ikke klart å IKKE tenke på bakterier og at jeg ikke kunne kysse han etterpå.

Hvorfor skulle det vært så ille å kysset ham etterpå? Hadde det ikke vært deilig å kjent hvor han har vært med tunga si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være med på sexparty på Ibiza. Det var for single damer og swingers. Har aldri vært ute for noe så deilig før. Ble knulla av flere enn jeg greide å telle.

Anonymkode: 8a0dd...0a4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...