Gå til innhold

Politisk analyse: Samfunnets 3 menneskeraser

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 6.10.2017 den 16.01, Jegern Puahate skrev:

I samfunnet finner vi 3 distinkte folkegrupper, jeg skal ta for meg hver av dem her.

1. Kremen = De kongelige, topp-politikere, direktører, medieeiere, høytstående befal, religiøse ledere, 
utseende kategori 8-10 folk, A-kjendiser, skuespillere, artister, idrettshelter, høytstående kriminelle, osv.

Denne gruppen består av selvrealiserende, ressurssterke, kreative, egoistiske og psykopatiske personer.
Selv om menneskene blant Kremen gjør ekstremt lite reellt arbeid, så ligger all makt og innflytelse ligger her.
Mens de 2 andre gruppene strever for å overleve, er det kun Kremen som virkelig lever.
Kremens livsgrunnlag består i undertrykking, utnytting, indoktrinering, fordreining og kontrollering 
av gruppe nummer 2, Streberne.

2. Streberne = Arbeidere, soldater, lærere, lav-status kontor-rotter, tradisjonelle beta-forsørgere, B-kjendiser, 
religiøst troende, kriminelle løpegutter, fotballsupportere, utseende kategori middels til stygge mennesker, incels, osv 

Gjennom monotont, sjelløst, skittent og hardt arbeid forsørger Streberne alle gruppene i samfunnet.
Likevel er det den minst respekterte flokken ettersom de utgjør motløse droner som styres enkelt av Kremens jernvilje. 

-Strebere instrueres hva som skal krige i mot eller hvem som skal jobbes for. 
-Alle spørsmål rundt religion, politikk og kultur blir planlagt og delegert til Streberne. 

Streberne som motsetter konsensus står i fare for å bli fryst ut, og kan fort havne i gruppe nr 3, Avskummet.

Den individuelle Strebers mening med tilværelsen er simpelthen å forsørge Kremen og Avskummet.
Forført av tomme konsepter som romantisk kjærlighet, samhold, frelse eller nasjonalisme\gruppetilhørighet følger Streberen livsløpet som overmenneskene fra Kremen har lagt for dem.

Å tjene andres vilje kan ofte medføre et heller stort tomrom i sjelen.

Løsningen på dette er å fortrenge realitetene gjennom god og enkel underholdning.
Streberne liker derfor, etter en lang Streberdag, å ty til sin "belønning".

Her kan de slippe unna virkeligheten gjennom film, tv, spill, sport samt solide doser med supermedisinen Alkohol. 
Substanser som kan utvide sinnet er selvsagt forbudt, for Streberne vel og merke. 
Gud forby om de skulle få lov til å utvide horisonten sin til noe mer.
Arbeidsmaur skal arbeide, ikke noe mer.
Legg merke til at Kremen definerer alle aspekter ved tilværelsen for Streberne.

3. Avskummet = Tiggere, narkomane, alkiser, psykisk syke, trygdede, snyltere, enkelte innvandrer-grupper, 
C-kjendiser, simple kriminelle og så videre. Avskummet kan defineres som lavtstående mennesker som ikke 
engang fungerer som Strebere. Folk en helst ikke vil bli sett sammen med i offentligheten. 

I motsetning til Kremen og spesielt Streberne, så tilfører ikke avskummet samfunnet noe av verdi. Tvert i mot 
så lever de ofte som parasitter. Likevel har ikke Avskummet noe særlig lavere status enn Streberne.

Mange Strebere ser til og med opp til diverse Avskum, noe vi ser blant annet i litteratur, filmer og spillfigurer. 
Avskum representer et slags opprør mot Streber-livstilen, derfor er mange Strebere fascinert av hvordan Avskum 
lever, de frykter dog likevel å ende opp som avskum selv.

"Øh.. Hva er poenget lissom.. harru blitt kommunist eller, Jegern?"

Nei, jeg lider ikke av kommunistisk tankegods eller andre mentale plager

Legg merke til at dette klassiske mønsteret gjenspeiler seg i menneskers natur på tross av folkeslag, 
religion og ideologi. Alt politisk opprør, revolusjon, osv gjennom historien stammer fra naturlig misnøye blant Streberne. 
De blir så lurt trill rundt til å tro at de ikke er Strebere lenger hvis noen personer blant Kremen byttes ut, 
en gang i blant. 

I andre tilfeller klarer noen sjeldent modige fra Streberne og overta makta fra Kremen, kun for å ende 
opp som en den nye Kremen selv. 
Denne moralsk tvilsomme inndelingen, der flertallet lider, er tilsynelatende uunngåelig.

Utover total utsletting av menneskerasen er det dessverre ingen løsning i sikte, så dette er egentlig bare til info.

Er du forresten Krem(lite sannsynlig på KG), Streber eller Avskum?

Det er en 4 gruppe, Iluminati de som egentlig styrer verden.

Anonymkode: c642e...bbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er en 4 gruppe, Iluminati de som egentlig styrer verden.

Konspirasjonsteorier er populært både blant Strebere og Avskum, de innbiller seg at de er offer for et system som er så skjult og veldig avansert. Kanskje fordi de er redde for det åpenbare, at de blir styrt på de mest  banale måter. Hva enn som skjuler i kulissene så er de en del av Kremen. 

Skrevet
1 time siden, Jegern Puahate skrev:

Konspirasjonsteorier er populært både blant Strebere og Avskum, de innbiller seg at de er offer for et system som er så skjult og veldig avansert. Kanskje fordi de er redde for det åpenbare, at de blir styrt på de mest  banale måter. Hva enn som skjuler i kulissene så er de en del av Kremen. 

Jeg liker at du ikke var i stand til å forstå at jeg tulla.

• Liker 1
Skrevet
55 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg liker at du ikke var i stand til å forstå at jeg tulla.

Med AB kan en aldri vite.

Skrevet

Tror du burde lese deg opp på forskjellen på "rase", "personlighetstyper" og "klasse" Jegern. For dette kan du åpenbart ikke.

Anonymkode: 9384f...4d1

• Liker 1
Skrevet

Wow, så du har med andre ord gjenoppdaget klasseforskjeller? Nøkkelordet er økonomiske ulikheter. Jo mer du gjør deg økonomisk uavhengig av andre, jo mer kan du drite i deres forsøk på å styre deg. Slik har det alltid vært, og dessverre kommer det nok til å fortsette å være slik en god stund fremover. 

Anonymkode: 7f243...316

• Liker 2
Skrevet
On 9.10.2017 at 6:04 PM, AnonymBruker said:

Tror du burde lese deg opp på forskjellen på "rase", "personlighetstyper" og "klasse" Jegern. For dette kan du åpenbart ikke.

Anonymkode: 9384f...4d1

Typisk Strebermentalitet å appellere til akademia skrevet av Kremen. Jeg bruker enkelte ord her bevisst for dramatisk effekt, om du følger deg trigget av det så ring språkrådet og be om psykologisk krisehjelp.

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Wow, så du har med andre ord gjenoppdaget klasseforskjeller? Nøkkelordet er økonomiske ulikheter. Jo mer du gjør deg økonomisk uavhengig av andre, jo mer kan du drite i deres forsøk på å styre deg. Slik har det alltid vært, og dessverre kommer det nok til å fortsette å være slik en god stund fremover. 

Dette går dypere enn økonomi, det finnes nok av rike Strebere også. Å bruke penger for å få damer er et erketypisk eksempel på dette. Jeg snakker om hvem som har makt til å definere roller hva som betyr noe i samfunnet, og hvem som blir definert utfra andres ideer. 

Skrevet

Tviler på at man finner noen fra kremen her. Det er jo de eneste som har noe å tape om de blir outet på KG. 

Anonymkode: 8c092...c50

Skrevet

Så om man svarer seriøst på tema så blir man ignorert. Fint å vite

Anonymkode: d950d...706

Skrevet

image.png.4920ea2631af322f1997ced7658c57e2.png

For de som lurer på  hva som er kravet for å nå opp til kremen.

Anonymkode: 913b0...09e

Skrevet

Søren! Hadde gledet meg til å finne ut hvilken rase jeg hører til, men jeg er ikke nevnt i noen av de :( 

Anonymkode: 0f09d...fce

Skrevet
23 timer siden, Jegern Puahate skrev:

Dette går dypere enn økonomi, det finnes nok av rike Strebere også. Å bruke penger for å få damer er et erketypisk eksempel på dette. Jeg snakker om hvem som har makt til å definere roller hva som betyr noe i samfunnet, og hvem som blir definert utfra andres ideer. 

Joda, det er jeg enig i, men makten til å definere roller og samfunnsbetydning begynner med uavhengighet. Dersom man ikke er uavhengig (nok) av andre, så får man heller ingen definisjonsmakt over hverken roller, idealer eller kultur. Og dette betyr i praksis å gjøre seg uavhengig av arbeidsdelingen gjennom å gjøre seg så økonomisk uavhengig (rik) at man ikke lenger behøver å bry seg om hva andre syntes. En som har nok penger til resten av livet uansett, behøver hverken å danse etter arbeidsgiveres eller det offentliges pipe, og kan bruke tiden til å definere seg selv og videre spre disse idealene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...