Jegern Puahate Skrevet 6. oktober 2017 #1 Skrevet 6. oktober 2017 I samfunnet finner vi 3 distinkte folkegrupper, jeg skal ta for meg hver av dem her. 1. Kremen = De kongelige, topp-politikere, direktører, medieeiere, høytstående befal, religiøse ledere, utseende kategori 8-10 folk, A-kjendiser, skuespillere, artister, idrettshelter, høytstående kriminelle, osv. Denne gruppen består av selvrealiserende, ressurssterke, kreative, egoistiske og psykopatiske personer. Selv om menneskene blant Kremen gjør ekstremt lite reellt arbeid, så ligger all makt og innflytelse ligger her. Mens de 2 andre gruppene strever for å overleve, er det kun Kremen som virkelig lever. Kremens livsgrunnlag består i undertrykking, utnytting, indoktrinering, fordreining og kontrollering av gruppe nummer 2, Streberne. 2. Streberne = Arbeidere, soldater, lærere, lav-status kontor-rotter, tradisjonelle beta-forsørgere, B-kjendiser, religiøst troende, kriminelle løpegutter, fotballsupportere, utseende kategori middels til stygge mennesker, incels, osv Gjennom monotont, sjelløst, skittent og hardt arbeid forsørger Streberne alle gruppene i samfunnet. Likevel er det den minst respekterte flokken ettersom de utgjør motløse droner som styres enkelt av Kremens jernvilje. -Strebere instrueres hva som skal krige i mot eller hvem som skal jobbes for. -Alle spørsmål rundt religion, politikk og kultur blir planlagt og delegert til Streberne. Streberne som motsetter konsensus står i fare for å bli fryst ut, og kan fort havne i gruppe nr 3, Avskummet. Den individuelle Strebers mening med tilværelsen er simpelthen å forsørge Kremen og Avskummet. Forført av tomme konsepter som romantisk kjærlighet, samhold, frelse eller nasjonalisme\gruppetilhørighet følger Streberen livsløpet som overmenneskene fra Kremen har lagt for dem. Å tjene andres vilje kan ofte medføre et heller stort tomrom i sjelen. Løsningen på dette er å fortrenge realitetene gjennom god og enkel underholdning. Streberne liker derfor, etter en lang Streberdag, å ty til sin "belønning". Her kan de slippe unna virkeligheten gjennom film, tv, spill, sport samt solide doser med supermedisinen Alkohol. Substanser som kan utvide sinnet er selvsagt forbudt, for Streberne vel og merke. Gud forby om de skulle få lov til å utvide horisonten sin til noe mer. Arbeidsmaur skal arbeide, ikke noe mer. Legg merke til at Kremen definerer alle aspekter ved tilværelsen for Streberne. 3. Avskummet = Tiggere, narkomane, alkiser, psykisk syke, trygdede, snyltere, enkelte innvandrer-grupper, C-kjendiser, simple kriminelle og så videre. Avskummet kan defineres som lavtstående mennesker som ikke engang fungerer som Strebere. Folk en helst ikke vil bli sett sammen med i offentligheten. I motsetning til Kremen og spesielt Streberne, så tilfører ikke avskummet samfunnet noe av verdi. Tvert i mot så lever de ofte som parasitter. Likevel har ikke Avskummet noe særlig lavere status enn Streberne. Mange Strebere ser til og med opp til diverse Avskum, noe vi ser blant annet i litteratur, filmer og spillfigurer. Avskum representer et slags opprør mot Streber-livstilen, derfor er mange Strebere fascinert av hvordan Avskum lever, de frykter dog likevel å ende opp som avskum selv. "Øh.. Hva er poenget lissom.. harru blitt kommunist eller, Jegern?" Nei, jeg lider ikke av kommunistisk tankegods eller andre mentale plager Legg merke til at dette klassiske mønsteret gjenspeiler seg i menneskers natur på tross av folkeslag, religion og ideologi. Alt politisk opprør, revolusjon, osv gjennom historien stammer fra naturlig misnøye blant Streberne. De blir så lurt trill rundt til å tro at de ikke er Strebere lenger hvis noen personer blant Kremen byttes ut, en gang i blant. I andre tilfeller klarer noen sjeldent modige fra Streberne og overta makta fra Kremen, kun for å ende opp som en den nye Kremen selv. Denne moralsk tvilsomme inndelingen, der flertallet lider, er tilsynelatende uunngåelig. Utover total utsletting av menneskerasen er det dessverre ingen løsning i sikte, så dette er egentlig bare til info. Er du forresten Krem(lite sannsynlig på KG), Streber eller Avskum? 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #2 Skrevet 6. oktober 2017 Denne burde slettes. Å benevne andre mennesker som avskum, sier noe om hvor stort avskum du er.. Anonymkode: 71c6f...bdc 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #3 Skrevet 6. oktober 2017 Du er klar over at de ulike kategoriene i de ulike klassene dine overlapper hverandre? Anonymkode: 0fc65...11b 2
Jegern Puahate Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Denne burde slettes. Å benevne andre mennesker som avskum, sier noe om hvor stort avskum du er.. Anonymkode: 71c6f...bdc Det er ikke hva jeg benevner, men hva slags status de har i samfunnet, styrt av Kremen. Avskum er ikke et pent ord, men realiteten er ikke pen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #5 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg er en del av Kremen. Er innom her på KG i blant for å holde meg oppdatert på hva som rører seg blant Streberne. Liker å være forberedt om det skulle komme et opprør. Anonymkode: 90470...830 5
Zanzibar3 Skrevet 6. oktober 2017 #6 Skrevet 6. oktober 2017 1 time siden, Jegern Puahate skrev: I samfunnet finner vi 3 distinkte folkegrupper, jeg skal ta for meg hver av dem her. 1. Kremen = De kongelige, topp-politikere, direktører, medieeiere, høytstående befal, religiøse ledere, utseende kategori 8-10 folk, A-kjendiser, skuespillere, artister, idrettshelter, høytstående kriminelle, osv. Denne gruppen består av selvrealiserende, ressurssterke, kreative, egoistiske og psykopatiske personer. Selv om menneskene blant Kremen gjør ekstremt lite reellt arbeid, så ligger all makt og innflytelse ligger her. Mens de 2 andre gruppene strever for å overleve, er det kun Kremen som virkelig lever. Kremens livsgrunnlag består i undertrykking, utnytting, indoktrinering, fordreining og kontrollering av gruppe nummer 2, Streberne. Gøy med litt svada på fredag ettermiddag. Det du skriver gir ikke mening og har ingenting med en faktisk analyse å gjøre. Foreslår ny tittel: "Politisk synsing. Samfunnets tre klasser (advarsel: jeg er sjalu på "Kremen")". For å si det slik, det ligger enormt mye reelt arbeid bak det du refererer til som "topp-politikere, direktører, medieeiere, høytstående befal, skuespillere, artister og idrettshelter". Du veit, reelt arbeid er ikke utelukkende fysisk arbeid. Og om det så var bør jo idrettsutøvere falle greit inn under den kategorien? 3
WubWub Skrevet 6. oktober 2017 #7 Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Innvandrere, trygdede og psykisk syke er avskum og parasitter? Det her er noe av det verste jeg har lest. Endret 6. oktober 2017 av WubWub 1
Jegern Puahate Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2017 1 hour ago, Zanzibar3 said: Gøy med litt svada på fredag ettermiddag. Det du skriver gir ikke mening og har ingenting med en faktisk analyse å gjøre. Foreslår ny tittel: "Politisk synsing. Samfunnets tre klasser (advarsel: jeg er sjalu på "Kremen")". For å si det slik, det ligger enormt mye reelt arbeid bak det du refererer til som "topp-politikere, direktører, medieeiere, høytstående befal, skuespillere, artister og idrettshelter". Du veit, reelt arbeid er ikke utelukkende fysisk arbeid. Og om det så var bør jo idrettsutøvere falle greit inn under den kategorien? Gøy med litt svada svar på fredag ettermiddag. Enormt mye arbeid? Ditt naive innlegg vitner om sterk påvirkning av tidlig Kremindoktrinering. Kremen er Kremen fordi de har forutsetningene på plass for å være det. Ressurssterke mennesker overkommer mens resten blir Strebere eller Avskum. Ta idrettsheltene, de er der kun fordi de hadde anlegg, talent og fysiske forutsetninger på plass. Å gi maks i en idrett en er glad i kan ikke kalles "enormt mye arbeid" sammenlignet med for eks fabrikkarbeidere som jobber mangle flere timer med noe de hater. 1
Jegern Puahate Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2017 1 hour ago, WubWub said: Innvandrere, trygdede og psykisk syke er avskum og parasitter? Det her er noe av det verste jeg har lest. Som jeg forklarte til det andre snøflaket over her, det er et stygt ord for en stygg virkelighet. Du har kanskje et penere ord for folk som blir sett ned på og unngått som pesten siden tidenes morgen, men tro ikke at det bedrer noe i seg selv. Like greit å kalle det etter hvordan det faktisk er. 1
Zanzibar3 Skrevet 6. oktober 2017 #10 Skrevet 6. oktober 2017 27 minutter siden, Jegern Puahate skrev: Gøy med litt svada svar på fredag ettermiddag. Enormt mye arbeid? Ditt naive innlegg vitner om sterk påvirkning av tidlig Kremindoktrinering. Kremen er Kremen fordi de har forutsetningene på plass for å være det. Ressurssterke mennesker overkommer mens resten blir Strebere eller Avskum. Ta idrettsheltene, de er der kun fordi de hadde anlegg, talent og fysiske forutsetninger på plass. Å gi maks i en idrett en er glad i kan ikke kalles "enormt mye arbeid" sammenlignet med for eks fabrikkarbeidere som jobber mangle flere timer med noe de hater. Jeg ser at det du mener "arbeid" er "en betalt aktivitet man hater". Det er ikke definisjonen på arbeid. Du bør spesifisere det i hovedinnlegget. De fleste av oss har anlegg for å bli dyktig i en eller annen idrett. Men det er få av oss som gidder å gjøre det som trengs. I dagens norske samfunn har også mer eller mindre alle praktisk mulighet til å utdanne seg. 1
Jegern Puahate Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter #11 Skrevet 6. oktober 2017 24 minutes ago, Zanzibar3 said: Jeg ser at det du mener "arbeid" er "en betalt aktivitet man hater". Det er ikke definisjonen på arbeid. Du bør spesifisere det i hovedinnlegget. De fleste av oss har anlegg for å bli dyktig i en eller annen idrett. Men det er få av oss som gidder å gjøre det som trengs. I dagens norske samfunn har også mer eller mindre alle praktisk mulighet til å utdanne seg. Trenger da ikke å definere "Arbeid", alle veit da hva arbeid betyr. Det som er interessant er hva slags arbeid som gjøres, og hvem arbeidet til syvende sist tjener. Kremen jobber med hva de vil, fordi de kan. Streberne jobber med det de kan få, fordi de har ikke noe valg. Nei, "de fleste av oss" har ikke anlegg for å bli dyktige nok til toppnivå innen idrett. Å spille 2. div fotball for bygda di er ikke Krem, det er Streber. Utdannelse? LOL! Du er dypt hjernevaska av Krempropoganda. Det eneste Strebere utdanner seg til er å bli mer effektive Strebere med studiegjeld. 1
Zanzibar3 Skrevet 6. oktober 2017 #12 Skrevet 6. oktober 2017 27 minutter siden, Jegern Puahate skrev: Trenger da ikke å definere "Arbeid", alle veit da hva arbeid betyr. Det som er interessant er hva slags arbeid som gjøres, og hvem arbeidet til syvende sist tjener. Kremen jobber med hva de vil, fordi de kan. Streberne jobber med det de kan få, fordi de har ikke noe valg. Nei, "de fleste av oss" har ikke anlegg for å bli dyktige nok til toppnivå innen idrett. Å spille 2. div fotball for bygda di er ikke Krem, det er Streber. Utdannelse? LOL! Du er dypt hjernevaska av Krempropoganda. Det eneste Strebere utdanner seg til er å bli mer effektive Strebere med studiegjeld. Nei. Dette blir for dumt. God helg! 2
Example Skrevet 6. oktober 2017 #13 Skrevet 6. oktober 2017 Det er basically klassesamfunnet du prater om, bare at arbeiderklassen og middelklassen er slått sammen, og man har laget en ny underklasse. Det er jo i realiteten det som har skjedd også, da de som har jobb i Norge stort sett sitter ganske bra i det. Det du kaller kremen er stort sett mennesker som har jobbet seg opp til å få en viktig plass i samfunnet. Den sosiale mobiliteten er ganske stor i Norge, og mulighetene finnes for de fleste med litt talent, og høy arbeidsmoral. Dog ikke enig det du sier om utseende btw. Mitt inntrykk er at de fleste av de med best utseende har jobber som ikke nødvendigvis er de best betalte, eller bygger på høy utdanning.
debatant Skrevet 7. oktober 2017 #14 Skrevet 7. oktober 2017 Interessant å se verden fra avskumets side. Dette er der mest foraktelkge og nedverdigende analyse jeg har lest. 1
Jegern Puahate Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter #15 Skrevet 7. oktober 2017 21 hours ago, Example said: Det er basically klassesamfunnet du prater om, bare at arbeiderklassen og middelklassen er slått sammen, og man har laget en ny underklasse. Det er jo i realiteten det som har skjedd også, da de som har jobb i Norge stort sett sitter ganske bra i det. Det du kaller kremen er stort sett mennesker som har jobbet seg opp til å få en viktig plass i samfunnet. Den sosiale mobiliteten er ganske stor i Norge, og mulighetene finnes for de fleste med litt talent, og høy arbeidsmoral. Dog ikke enig det du sier om utseende btw. Mitt inntrykk er at de fleste av de med best utseende har jobber som ikke nødvendigvis er de best betalte, eller bygger på høy utdanning. Den tradisjonelle klassemodellen er simplere og mer gjennomskuelig. Det at alle som jobber "sitter bra i det" er en klassisk løgn som Streberne kjøper, mens de tråler seg gjennom hverdagen med gjeld, jobbstress og konstant dårlig tid. Minner mer rotter i bur enn lykkelige vesen. Kremen er de med forutsetninger for realisere seg selv, med andre ord de som lever meningsfulle liv.Utseendekategori mennesker 8-10 har et hav av muligheter som den gemene Streber bare kan drømme om. PS: Det er denne tråden ble flyttet = Streberundertrykkelse. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #16 Skrevet 7. oktober 2017 Det fine med internett er at alle kan komme med sine analyser og forklare hvordan verden henger sammen. Anonymkode: 67770...8bf 1
Gjest NotNaomi Skrevet 7. oktober 2017 #17 Skrevet 7. oktober 2017 Hvorfor gidder dere kommentere på sånt innlegg?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #18 Skrevet 7. oktober 2017 Det var jo en smule emosjonelt ladet språk, kan man si. Når man blander inn ord som er ment å vekke sterke følelser ligger der alltid en agenda bak La oss ta utgangspunkt i at modellen er sann, hva tenker du vi skal konkludere fra det? Burde avskummet og streberne strebe etter å bli kremen? Det er jo selvsagt at mange mennesker er tilfreds og ok med sine liv, selv om de ikke er kremen. Og det er jo sånn at mange av kremen kan slite med sine psykiske problemer og andre intriger som skjer bak lukkede dører Hva er det egentlig mennesket eller individet burde strebe etter? Å klatre på denne stigen? Eller finne sin egen tilfredshet? En mellomting? Å ødelegge strukturen? Flytte ut i naturen og leve som eremitt? Noe helt annet? Selv om vi skal ta utgangspunkt at alle som er strebere og avskum lever livsløgner, har de det virkelig verre enn de individene innenfor kremen som sliter med sine liv? Om de trives i livsløgnen og lever gode liv innenfor den, hvorfor skal de strekke seg mot noe som gjør livskvaliteten deres verre? Er for øvrig en del av avskummet selv. For min del er det viktigere å styre eget liv dit jeg vil ha det, heller enn å forsøke klatre på stigen. Mye med folk og samfunnet kan være dritt, men jeg har ikke tenkt å sette meg ned og sutre av den grunn, det forandrer ingenting. Om jeg først skal leve, så kan jeg like godt finne en måte å leve på der jeg har det bra. Om det er en livsløgn, så plager det meg ikke nevneverdig. Jeg ser så mange som sliter psykisk av de som "har alt" så jeg har ingen illusjon av at man blir lykkelig og alle problemer løser seg om noen knipser med fingeren og gjør vaniljekrem av deg med strø på. Anonymkode: d950d...706
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #19 Skrevet 7. oktober 2017 På 6.10.2017 den 17.55, WubWub skrev: Innvandrere, trygdede og psykisk syke er avskum og parasitter? Det her er noe av det verste jeg har lest. Vel det er hans syn. Mer urovekkende er det hvis politikere hadde snakket på samme måte. Får håpe han ikke er en politiker med makt. Anonymkode: 5f0d9...25e
Dark Angelina Skrevet 8. oktober 2017 #20 Skrevet 8. oktober 2017 Tråden er ryddet for personangrep. Dark Angelina, mod. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå