Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har straks kunnskapstest i exfac. Grunnet diverse hendelser har det ikke vært så lett for meg å konsentrere meg om dette, og nå er jeg livredd for ikke å bestå. Noen som vet hvor mye som kreves for å bestå? Er så bekymra.

Anonymkode: 609ec...907

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriftlig eller muntlig? Jeg hadde hjemmeksamen, dødsenkelt. Starte å skrive på kvelden (hadde leveringsfrist dagen etter om morgenen) gikk fint

Anonymkode: 4b307...c11

Skrevet

Jeg vet ikke hvilket pensum du har, men det jeg har(Tromsø) er i alle fall ganske enkelt og bare litt dypere info om ting som egentlig er allmennkunnskap. Sånn bortsett fra den juridiske metode da. 

Anonymkode: e09de...e33

Skrevet (endret)
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har straks kunnskapstest i exfac. Grunnet diverse hendelser har det ikke vært så lett for meg å konsentrere meg om dette, og nå er jeg livredd for ikke å bestå. Noen som vet hvor mye som kreves for å bestå? Er så bekymra.

Nei, ikke særlig, faktisk vil jeg påstå du skal jobbe hardt for ikke å bestå.

Endret av HalldirV2
Skrevet

Er det den ved UIB. Der tror jeg alle stod på eksamen. Så om du har lest noe så burde du være i mål. 

Anonymkode: 71bf5...f89

Skrevet

Takk dere, følte det gikk ganske så bra! Men etterpå kom en medstudent og spurte hvor mange ord jeg skrev (970), hun skrev visst 2000. :P Det gjorde meg litt stressa.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk dere, følte det gikk ganske så bra! Men etterpå kom en medstudent og spurte hvor mange ord jeg skrev (970), hun skrev visst 2000. :P Det gjorde meg litt stressa.

Kort og presist er bedre enn langt og vagt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...