AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg har straks kunnskapstest i exfac. Grunnet diverse hendelser har det ikke vært så lett for meg å konsentrere meg om dette, og nå er jeg livredd for ikke å bestå. Noen som vet hvor mye som kreves for å bestå? Er så bekymra. Anonymkode: 609ec...907
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Skriftlig eller muntlig? Jeg hadde hjemmeksamen, dødsenkelt. Starte å skrive på kvelden (hadde leveringsfrist dagen etter om morgenen) gikk fint Anonymkode: 4b307...c11
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg vet ikke hvilket pensum du har, men det jeg har(Tromsø) er i alle fall ganske enkelt og bare litt dypere info om ting som egentlig er allmennkunnskap. Sånn bortsett fra den juridiske metode da. Anonymkode: e09de...e33
HalldirV2 Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 (endret) 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har straks kunnskapstest i exfac. Grunnet diverse hendelser har det ikke vært så lett for meg å konsentrere meg om dette, og nå er jeg livredd for ikke å bestå. Noen som vet hvor mye som kreves for å bestå? Er så bekymra. Anonymkode: 609ec...907 Nei, ikke særlig, faktisk vil jeg påstå du skal jobbe hardt for ikke å bestå. Endret 5. oktober 2017 av HalldirV2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 Er det den ved UIB. Der tror jeg alle stod på eksamen. Så om du har lest noe så burde du være i mål. Anonymkode: 71bf5...f89
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #6 Skrevet 6. oktober 2017 Takk dere, følte det gikk ganske så bra! Men etterpå kom en medstudent og spurte hvor mange ord jeg skrev (970), hun skrev visst 2000. Det gjorde meg litt stressa. Anonymkode: 609ec...907
HalldirV2 Skrevet 6. oktober 2017 #7 Skrevet 6. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk dere, følte det gikk ganske så bra! Men etterpå kom en medstudent og spurte hvor mange ord jeg skrev (970), hun skrev visst 2000. Det gjorde meg litt stressa. Anonymkode: 609ec...907 Kort og presist er bedre enn langt og vagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå