AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Har gått på de i over et halvt år, og opplever enda mellomblødninger om jeg hopper over mer enn 1 uke med sukkerpiller (altså, om hopper over sukkerpillene 2 ganger på rad får jeg mellomblødninger som ikke gir seg før jeg "lar kroppen få mensen") - hva skal jeg gjøre? En av de største grunnene til at jeg bruker ppiller er for å kunne hoppe over mensen så mye som mulig. Sliter med sterke mensensmerter, og huden min blir kjempeille i mensenuken, også tar det godt over 2 uker å fikse huden etter mensen, men da er det jo bare en liten stund til jeg skal få det igjen - så får liksom aldri fred. Anonymkode: 8e675...90b
SlemUlv Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Legen min ba meg høre på kroppen, så om kroppen vil ha mensen hver tredje måned, så hadde jeg det. Har også sterke smerter, men heller hver tredje måned, en hver måned.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 1 time siden, SlemUlv skrev: Legen min ba meg høre på kroppen, så om kroppen vil ha mensen hver tredje måned, så hadde jeg det. Har også sterke smerter, men heller hver tredje måned, en hver måned. Det er jo bare bullshit, hva om fastlegene henviste til gynekolog i stedet når de ikke har peiling. Hvis du opplever mellomblødning, så tar du pause med pillen i tre dager, og så begynner du på igjen. Etter et års tid vil du slippe blødninger helt, og kan gå på pillen fast. Anonymkode: e46ed...cb6
SlemUlv Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo bare bullshit, hva om fastlegene henviste til gynekolog i stedet når de ikke har peiling. Hvis du opplever mellomblødning, så tar du pause med pillen i tre dager, og så begynner du på igjen. Etter et års tid vil du slippe blødninger helt, og kan gå på pillen fast. Anonymkode: e46ed...cb6 Jeg tror jeg stoler på legen min jeg. Ellers takk.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 Slik ER Loette. Bytt merke. Denne tråden er forresten totalt feilplassert. Anonymkode: 24508...792
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 13 minutter siden, SlemUlv skrev: Jeg tror jeg stoler på legen min jeg. Ellers takk. Mange som gjør det, men som burde snakket med noen som har peiling. Du kan jo be fastlegen din ringe til en gynekolog neste gang du har time (de har mulighet til det), og høre hva gynekologen (spesialisten) sier. Anonymkode: e46ed...cb6
SlemUlv Skrevet 5. oktober 2017 #7 Skrevet 5. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mange som gjør det, men som burde snakket med noen som har peiling. Du kan jo be fastlegen din ringe til en gynekolog neste gang du har time (de har mulighet til det), og høre hva gynekologen (spesialisten) sier. Anonymkode: e46ed...cb6 Siden jeg nå har sluttet på p-pillen, og metoden nevnt over funket i mange år, ser jeg ikke vitsen med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå