AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Så jeg hadde sex med en veeeldig god venn av meg. Jeg vet at han har hatt lyst lenge, men vi har liksom vært for gode venner. Så kom vi hjem fra byen og jeg skulle bare overnatte der sammen med noen andre, men ja... it happened. Vi klinte osv osv ganske lenge før vi begynte, og det var fint til et punkt hvor vi bare knakk sammen begge to. Dette har aldri skjedd før, vi kunne ikke stoppe å le, vi prøvde å fortsette, jeg var på topp, han var på topp, men vi fikk latterkrampe hver gang. Jeg dør av å tenke på det nå hahaha. Vi prøvde sååå lenge, det bare gikk ikke. Han var så flau etterpå og bare "kan ikke tro at jeg endelig fikk deg i seng og så skjer dette" haha, men det var jo begge. Vi er liksom for gode venner kjentes det som. Han gjorde meg jo kåt, men samtidig så var ikke en seksuelle kjemien der. Morningen etterpå var veldig koselig, vi var kleine og spoonet og spiste mcdonalds i sengen (romance is not dead guys) og jeg tenkte bare skulle ønske at det hadde vært bedre egentlig. Han hadde lyst å prøve igjen men jeg bare nei det samme kommer til å skje, og jeg orker ikke den kleine følelsen igjen. Har noen opplevd latterkrampe under sex, også kan man ikke komme tilbake?? Anonymkode: 7aad2...170
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg ledde under en sex med en fyr her for ikke så lenge siden, han vil ha sex igjen 😂 Anonymkode: e41d3...63f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Uhm, hadde en eks som lo hver gang han kom. Hadde egentlig glemt det før jeg leste dette. Men på det tidspunktet så er jo sexen overstått, så ja... ikke helt det samme. Det var ikke noe problem, bare litt underlig. Anonymkode: 06970...c64
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå