Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #1 Del Skrevet 20. januar 2005 Kom fra legen idag og fikk vite at jeg B12 mangel. Skal begynne på noe som heter Triobe. Er det noen som har det samme her? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 20. januar 2005 #2 Del Skrevet 20. januar 2005 hei! Har ikke b12 mangel, men triobe er veldig gode å bruke. Måtte du ikke ta sprøyte også? trodde det var vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #3 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg trengte ikke sprøyte, bare Triobe. Ikke vet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. januar 2005 #4 Del Skrevet 21. januar 2005 Kroppen lager visst ikke B12 selv, derfor må man få det tilført kunstig. Jeg gikk en periode og fikk sprøyter. Det er mange år siden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 21. januar 2005 #5 Del Skrevet 21. januar 2005 Man trenger ikke sprøyter hvis man har intrinsic factor. Da kan man ta det opp i tarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya22 Skrevet 21. januar 2005 #6 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg hadde b-12 mangel for en stund siden,men jeg gikk på sprøyter..fungerte kjempefint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #7 Del Skrevet 22. januar 2005 JEG FIKK ET NYTT LIV MED TRIOBE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå