Gå til innhold

Hva betyr hektisk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva betyr hektisk? 

"

Generelt gjelder det at man til enhver tid skal ha overblikk over trafikksituasjonen. Vegtrafikkloven inneholder dessuten en bestemmelse som krever at fører av kjøretøy skal avpasse farten etter sted, føre-, sikt- og trafikkforholdene.

I en kompleks trafikksituasjon er fartsreduksjon det eneste virkelig gode tiltaket for å skaffe tilstrekkelig overblikk."

Anonymkode: 64d27...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva betyr hektisk? 

"

Generelt gjelder det at man til enhver tid skal ha overblikk over trafikksituasjonen. Vegtrafikkloven inneholder dessuten en bestemmelse som krever at fører av kjøretøy skal avpasse farten etter sted, føre-, sikt- og trafikkforholdene.

I en kompleks trafikksituasjon er fartsreduksjon det eneste virkelig gode tiltaket for å skaffe tilstrekkelig overblikk."

Teksten du siterte bruker ikke ordet "hektisk". Men ja, som hen over meg skrev, det betyr stressende, at ting må skje fort.

Anonymkode: 69682...b20

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen ord jeg ikke forstår når jeg skal ta teoriprøven, har jeg lov til å få hjelp av hva det betyr? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er noen ord jeg ikke forstår når jeg skal ta teoriprøven, har jeg lov til å få hjelp av hva det betyr? 

Du kan spørre noen hva orda betyr, om det var det du mente. Men selvfølgelig ikke på prøva, bare før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan du selvsagt, men det var jo litt rart at du kom med et sitat fra en tekst, og at det ordet du lurte på ikke sto i teksten i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...