AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hva betyr hektisk? " Generelt gjelder det at man til enhver tid skal ha overblikk over trafikksituasjonen. Vegtrafikkloven inneholder dessuten en bestemmelse som krever at fører av kjøretøy skal avpasse farten etter sted, føre-, sikt- og trafikkforholdene. I en kompleks trafikksituasjon er fartsreduksjon det eneste virkelig gode tiltaket for å skaffe tilstrekkelig overblikk." Anonymkode: 64d27...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Del Skrevet 5. oktober 2017 Stressende, mye på én gang, liten tid. Anonymkode: 379a9...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Del Skrevet 5. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva betyr hektisk? " Generelt gjelder det at man til enhver tid skal ha overblikk over trafikksituasjonen. Vegtrafikkloven inneholder dessuten en bestemmelse som krever at fører av kjøretøy skal avpasse farten etter sted, føre-, sikt- og trafikkforholdene. I en kompleks trafikksituasjon er fartsreduksjon det eneste virkelig gode tiltaket for å skaffe tilstrekkelig overblikk." Anonymkode: 64d27...53f Teksten du siterte bruker ikke ordet "hektisk". Men ja, som hen over meg skrev, det betyr stressende, at ting må skje fort. Anonymkode: 69682...b20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #4 Del Skrevet 5. oktober 2017 Det er noen ord jeg ikke forstår når jeg skal ta teoriprøven, har jeg lov til å få hjelp av hva det betyr? Anonymkode: 64d27...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GauteS Skrevet 5. oktober 2017 #5 Del Skrevet 5. oktober 2017 32 minutes ago, AnonymBruker said: Det er noen ord jeg ikke forstår når jeg skal ta teoriprøven, har jeg lov til å få hjelp av hva det betyr? Anonymkode: 64d27...53f Du kan spørre noen hva orda betyr, om det var det du mente. Men selvfølgelig ikke på prøva, bare før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 5. oktober 2017 #6 Del Skrevet 5. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er noen ord jeg ikke forstår når jeg skal ta teoriprøven, har jeg lov til å få hjelp av hva det betyr? Anonymkode: 64d27...53f Ja, det kan du selvsagt, men det var jo litt rart at du kom med et sitat fra en tekst, og at det ordet du lurte på ikke sto i teksten i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå