Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg er svært opptatt av astrologi og horoskop og jeg vet at det er mange andre her med samme interesse. Det er mange gode nettsider om horoskop på engelsk, men jeg har ikke funnet så mye på norsk. Det er mange "tivoli-sider" som slår meg som useriøse, med lite seriøs informasjon og desto mer dyre tjenester de ønsker å selge.

Jeg lager denne tråden fordi jeg ønsker å lære mer, og ser etter seriøs informasjon! Kan noen av dere anbefale gode nettsted? Helst på norsk, men tips om internasjonale sider er sikkert like velkomne for noen.

Jeg starter med mine favoritter som er:
www.åndelighet.no
www.livsstilsguiden.no

Setter pris på at de som svarer holder seg til emnet!

Endret av Ellens
Linken fungerte ikke
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja som den over her sier; astro.COM er et supert sted. Der kan du få satt opp dine egne og andres horoskoper, prediksjoner,  teansiter og progresjoner. De har også en forumside m diskusjon, men den er på engelsk selv om du kan velge dansk på hovedsiden. 

Videre er jeg glad i astrology weekly.com.  de har også forumsider der jeg har lært masse! Astrologyking.com har fine års- måneds- og ukeshoroskoper. Men de er generelle for tegnet (delt inn etter om du er født sent el tidlig i tegnet). 

Groupvenus.com et bra fordi der kan du velge fx saturn-pluto transits for det kommende året, så får du opp en grafisk fremstilling som viser året som en tidslinje og hvilke perioder du kan vente ulike inflytelser og når de er sterkest. 

Ellers har jeg til gode å finne bra sider på norsk, men skal  sjekke de du nevnte :)

Hilsen tvilling-sol/vannmann-måne med krepseasc (tough combo) ;)

Anonymkode: ba348...18c

• Liker 1
  • 4 år senere...
Skrevet

Det er også denne siden hvor du kan lese gratis dagshoroskop, ukehoroskop og månedshoroskop: https://horoskopbladet.com/

Anonymkode: 647b9...2fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...