AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #21 Skrevet 5. oktober 2017 Altså.. er han opptatt så vil han unngå å havne i potensielt lange dialoger med deg. Ergo stille. 1 hour ago, AnonymBruker said: Hadde gledet meg skikkelig til å treffe fyren, har til og med avvist andre flotte fyrer for å holde fokuset der Hvor dårlig tid har du egentlig? Kanskje han merker at du har dårlig tid? Finn på noe annet enn å jakte drømmemannen enhver tid Anonymkode: 7382b...798
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #22 Skrevet 5. oktober 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså.. er han opptatt så vil han unngå å havne i potensielt lange dialoger med deg. Ergo stille. Hvor dårlig tid har du egentlig? Kanskje han merker at du har dårlig tid? Finn på noe annet enn å jakte drømmemannen enhver tid Anonymkode: 7382b...798 Mulig du sier noe der. Det var en gang han faktisk skrev at jeg kunne svare han senere (på en lang lang mld han skrev) fordi han ble så distrahert fra det han satt og jobbet med da han likte så godt å snakke med meg. Men vi får se. Jeg har absolutt ikke dårlig tid, og du kan ikke uttale deg noe om hvorvidt jeg "jakter på drømmemannen til enhver tid". Har faktisk ikke datet på snart 3 år. Lastet ned tinder rett før jeg matchet med han, og har ikke giddet å være aktiv der siden. Men jeg kaster ikke bort tid på en som kanskje ikke er interessert. Får han ikke tid til å komme denne mnd så gidder jeg ikke. Det er begrenset hvor lenge jeg gidder å bare skrive før vi møtes. Ts Anonymkode: dd70f...8bc 3
Gjest Sonic Skrevet 5. oktober 2017 #23 Skrevet 5. oktober 2017 Er han aktiv på messenger kunne han tatt seg tid til en kort samtale med deg. Han er ikke interessert nok tenker jeg da
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #24 Skrevet 5. oktober 2017 Er ikke det inntrykket man får av å lese postene dine. Hvorfor snakke om å kaste bort tid? Du har snakket litt med en på nettet som du er blitt interessert i og som du kanskje skal treffe. Høres bra ut spør du meg. Det er 5. oktober i dag. Ta det med ro. Har du ikke datet på 3 år, så klare du fint å leve en uke eller to uten noe konkret. I mellomtiden kan du selvfølgelig se etter andre, uten å komme i situasjoner der du avviser dem. Skjønner godt at du vil holde deg til en om gangen. Lite tips: Selv om du ikke er aktiv på Tinder nå, håper jeg du står som aktiv de siste dagene. Om du ikke har vært aktiv siden dere matchet og du sender meldinger om hvordan det går, kan han bli veldig skeptisk til deg og tenke om du ikke har andre muligheter. 1 minute ago, Sonic said: Er han aktiv på messenger kunne han tatt seg tid til en kort samtale med deg. Han er ikke interessert nok tenker jeg da Tull. Forskjell på korte ord med venner/kollegaer og en potensiell date. That said, han virker ikke kjempepå, prøver ikke å gi deg håp med disse ordene. Anonymkode: 7382b...798
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #25 Skrevet 5. oktober 2017 2 minutter siden, Sonic skrev: Er han aktiv på messenger kunne han tatt seg tid til en kort samtale med deg. Han er ikke interessert nok tenker jeg da Tenker akkurat det samme. Tar ikke mye tid å bare skrive en liten melding eller sende en liten snap. Nå har jeg spurt hvordan det går da, så får vi se om han svarer. Ikke vært aktiv enda. Ts Anonymkode: dd70f...8bc
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #26 Skrevet 5. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det inntrykket man får av å lese postene dine. Hvorfor snakke om å kaste bort tid? Du har snakket litt med en på nettet som du er blitt interessert i og som du kanskje skal treffe. Høres bra ut spør du meg. Det er 5. oktober i dag. Ta det med ro. Har du ikke datet på 3 år, så klare du fint å leve en uke eller to uten noe konkret. I mellomtiden kan du selvfølgelig se etter andre, uten å komme i situasjoner der du avviser dem. Skjønner godt at du vil holde deg til en om gangen. Lite tips: Selv om du ikke er aktiv på Tinder nå, håper jeg du står som aktiv de siste dagene. Om du ikke har vært aktiv siden dere matchet og du sender meldinger om hvordan det går, kan han bli veldig skeptisk til deg og tenke om du ikke har andre muligheter. Tull. Forskjell på korte ord med venner/kollegaer og en potensiell date. That said, han virker ikke kjempepå, prøver ikke å gi deg håp med disse ordene. Anonymkode: 7382b...798 I know 🙄 Håp får jeg ikke før han beviser det motsatte av det jeg tenker nå, så null stress ;p Ts Anonymkode: dd70f...8bc
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #27 Skrevet 5. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: I know 🙄 Håp får jeg ikke før han beviser det motsatte av det jeg tenker nå, så null stress ;p Ts Anonymkode: dd70f...8bc Handler ikke om dårlig tid - handler om at jeg ikke gidder å få forhåpninger om det ikke blir noe. Han vet veldig godt at jeg har andre muligheter. 🙄 Ts Anonymkode: dd70f...8bc
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #28 Skrevet 5. oktober 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Handler ikke om dårlig tid - handler om at jeg ikke gidder å få forhåpninger om det ikke blir noe. Han vet veldig godt at jeg har andre muligheter. 🙄 Ts Anonymkode: dd70f...8bc Hvordan vet han det? Anonymkode: 7382b...798
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #29 Skrevet 5. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet han det? Anonymkode: 7382b...798 Fordi vi har snakket om det meste. For å gjøre skrivingen ekstra moro så fant vi på flere "leker", der en av de var å sende screenshots av samtalene på Messenger med siste person man hadde skrevet med på feks "M". Da kom det jo frem mye rart Fikk meg nylig en stalker på Facebook som vi har ledd mye av også. Som du skjønner så er det rart å gå fra å snakke nonstop hele kveldene til ingenting. Var rett og slett morsomt og underholdende å snakke med han! Så derfor litt kjedelig om han har mistet interessen. Ts Anonymkode: dd70f...8bc
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #30 Skrevet 5. oktober 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Fordi vi har snakket om det meste. For å gjøre skrivingen ekstra moro så fant vi på flere "leker", der en av de var å sende screenshots av samtalene på Messenger med siste person man hadde skrevet med på feks "M". Da kom det jo frem mye rart Fikk meg nylig en stalker på Facebook som vi har ledd mye av også. Som du skjønner så er det rart å gå fra å snakke nonstop hele kveldene til ingenting. Var rett og slett morsomt og underholdende å snakke med han! Så derfor litt kjedelig om han har mistet interessen. Ts Anonymkode: dd70f...8bc Jeg har også opplevd at en jeg pratet masse med på snap og som din var morsom, underholdene og virket kjempeinteressert bare forsvant (ble stille) over natta. Bokstavlig talt over natta, han svarte ikke på siste snap og ga aldri lyd fra seg igjen 🙄 Anonymkode: 56a67...4fb
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #31 Skrevet 5. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Handler ikke om dårlig tid - handler om at jeg ikke gidder å få forhåpninger om det ikke blir noe. Han vet veldig godt at jeg har andre muligheter. 🙄 Ts Anonymkode: dd70f...8bc Det burde du aldri ha forhåpninger om før etter tredje date uansett. Anonymkode: df0fd...23c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #32 Skrevet 5. oktober 2017 Okei, så jeg fikk svar da. Han ignorerte meldingen en stund - logget på og av Messenger mye og lenge før han faktisk las meldingen. Ble så upersonlig svar, føler jeg.. "Hei **** Jeg har vært helt i bobla mi nå. Men det går fint. Hva med deg?". Gidder jeg å fortsette samtalen i det hele tatt liksom? 😂 Mistet litt den lysten nå ass. Ts Anonymkode: dd70f...8bc
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #33 Skrevet 5. oktober 2017 Nå danser dere rundt grøten. Slutt å spill spill, og prøv å kommuniser med hverandre. Dere høres mer ut som venner, enn noen som dater, kan det være tilfelle? Anonymkode: 059e5...161
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #34 Skrevet 5. oktober 2017 Var vel ikke noe spes å tolke ut av det. Svar hyggelig tilbake uten å stille spørsmål. Begynn å tenke på andre mens du ser om han evt. initierer til den gamle tonen i løpet av tiden før han skal dit du er. Anonymkode: 7382b...798
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #35 Skrevet 5. oktober 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Okei, så jeg fikk svar da. Han ignorerte meldingen en stund - logget på og av Messenger mye og lenge før han faktisk las meldingen. Ble så upersonlig svar, føler jeg.. "Hei **** Jeg har vært helt i bobla mi nå. Men det går fint. Hva med deg?". Gidder jeg å fortsette samtalen i det hele tatt liksom? 😂 Mistet litt den lysten nå ass. Ts Anonymkode: dd70f...8bc Hva gjorde han galt som fikk deg til å miste lysten? Stilte du flere spørsmål han ikke svarte på? Anonymkode: 74bab...3ac
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #36 Skrevet 5. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Okei, så jeg fikk svar da. Han ignorerte meldingen en stund - logget på og av Messenger mye og lenge før han faktisk las meldingen. Ble så upersonlig svar, føler jeg.. "Hei **** Jeg har vært helt i bobla mi nå. Men det går fint. Hva med deg?". Gidder jeg å fortsette samtalen i det hele tatt liksom? 😂 Mistet litt den lysten nå ass. Ts Anonymkode: dd70f...8bc Det var lunkent. Lukter selvsentrert type lang vei..la ham være alene i "bobla si". Anonymkode: 74769...4c9 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #37 Skrevet 5. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjorde han galt som fikk deg til å miste lysten? Stilte du flere spørsmål han ikke svarte på? Anonymkode: 74bab...3ac Ja, jeg spurte om han ble ferdig med det han skulle bli ferdig med til deadlinen og svarte at jeg hadde det fint. Men han er aktiv uten å gidde å lese meldingen da så.. Ts Anonymkode: dd70f...8bc
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #38 Skrevet 5. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var lunkent. Lukter selvsentrert type lang vei..la ham være alene i "bobla si". Anonymkode: 74769...4c9 Ja, jeg er enig, jeg tror jeg skal la han være alene i bobla si nå altså Ts Anonymkode: dd70f...8bc
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #39 Skrevet 5. oktober 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Ja, jeg spurte om han ble ferdig med det han skulle bli ferdig med til deadlinen og svarte at jeg hadde det fint. Men han er aktiv uten å gidde å lese meldingen da så.. Ts Anonymkode: dd70f...8bc Bare så du vet det. Den der hvem som er aktiv greia er ikke nøyaktig. Man kan stå som aktiv selv om man ikke er inne på appen. Kan til og med sovne med appen åpen. Synes du bør roe litt ned og ikke lete etter dårlige tegn Anonymkode: 74bab...3ac 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #40 Skrevet 5. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare så du vet det. Den der hvem som er aktiv greia er ikke nøyaktig. Man kan stå som aktiv selv om man ikke er inne på appen. Kan til og med sovne med appen åpen. Synes du bør roe litt ned og ikke lete etter dårlige tegn Anonymkode: 74bab...3ac Er det sant? 🤔 Hmm.. Anonymkode: dd70f...8bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå