Gå til innhold

Blitt ghostet eller hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet med en fyr en stund. Hatt daglig kontakt hele veien og planen var å møtes denne måneden. Det er litt avstand mellom oss så det har ikke blitt noe tidligere. I starten av helgen som var så skrev han på eget initiativ at han var veldig opptatt nå og hadde en deadline på jobb på søndag. Men nå er det altså torsdag og jeg har ikke hørt så mye som et ord fra han siden. Har sendt noen fellessnapper som han har åpnet, og jeg ser at han er mye aktiv på Messenger. Likevel ikke et ord. Frister nesten bare å slette hele fyren, kjenner at jeg blir provosert. Om han virkelig hadde vært interessert så hadde han vel sendt en liten snap nå og da i det minste? Kjedelig for meg å ikke vite om det blir noe møte eller ikke. Er det så vanskelig å bare si ifra om man evt har møtt noen andre eller ikke er interessert? Siste gang jeg gidder å legge energi i å bli kjent med noen over nett igjen ihvertfall.

Anonymkode: dd70f...8bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du jo spørre han da.

Anonymkode: 45a77...90b

Skrevet

Ghost alert. 

Hadde sendt han beskjed om at du avlyser møtet for noe kom opp. Se hva han sier. 

Skrevet

Har du sendt han en melding (ikke fellesnap) han ikke har svart på?

Anonymkode: 74bab...3ac

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

ghtj

Endret av Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du sendt han en melding (ikke fellesnap) han ikke har svart på?

Nei det har jeg ikke.. aner ikke hva jeg skal skrive? Blir så oppgitt at jeg ikke føler for å skrive noe til han heller om du skjønner. Føler ikke for å skrive "hvordan går det?" når han virker uinteressert, litt redd for å "tape ansikt". Du skjønner at i starten da vi skrev veldig mye så diskuterte vi tinder, og han sa da at når han har skrevet med noen som han ikke var så interessert I, at "om jeg ikke har vært så interessert i å fortsette å snakke med noen så tror jeg de fort har merket det ved at det ofte har gått flere dager før jeg har svart på noe, men det trenger ikke du å bekymre deg for ihvertfall" 

Ts

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har skrevet med en fyr en stund. Hatt daglig kontakt hele veien og planen var å møtes denne måneden. Det er litt avstand mellom oss så det har ikke blitt noe tidligere. I starten av helgen som var så skrev han på eget initiativ at han var veldig opptatt nå og hadde en deadline på jobb på søndag. Men nå er det altså torsdag og jeg har ikke hørt så mye som et ord fra han siden. Har sendt noen fellessnapper som han har åpnet, og jeg ser at han er mye aktiv på Messenger. Likevel ikke et ord. Frister nesten bare å slette hele fyren, kjenner at jeg blir provosert. Om han virkelig hadde vært interessert så hadde han vel sendt en liten snap nå og da i det minste? Kjedelig for meg å ikke vite om det blir noe møte eller ikke. Er det så vanskelig å bare si ifra om man evt har møtt noen andre eller ikke er interessert? Siste gang jeg gidder å legge energi i å bli kjent med noen over nett igjen ihvertfall.

Send ham  en melding der du spør om han har lyst til å treffes i helgen. Om han ikke svarer på meldingen i løpet av 1-2 dager, ville jeg droppet ham.

Anonymkode: 46ab9...a8a

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det har jeg ikke.. aner ikke hva jeg skal skrive? Blir så oppgitt at jeg ikke føler for å skrive noe til han heller om du skjønner. Føler ikke for å skrive "hvordan går det?" når han virker uinteressert, litt redd for å "tape ansikt". Du skjønner at i starten da vi skrev veldig mye så diskuterte vi tinder, og han sa da at når han har skrevet med noen som han ikke var så interessert I, at "om jeg ikke har vært så interessert i å fortsette å snakke med noen så tror jeg de fort har merket det ved at det ofte har gått flere dager før jeg har svart på noe, men det trenger ikke du å bekymre deg for ihvertfall" 

Ts

Han der legger du fint på hylla nå. Han har jo direkte sagt det til deg at han ghoster. Du fortjener bedre enn han! Om du vil skrive noe så avlys møtet slik at han kan lure på WTF og så kan han sitte der å glo

Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Ts

Tja... Om man tenker ghosting når han ikke skriver så kan man vel tenke det samme når du ikke skriver? Du viser tross alt like lite interresse. Dette går begge veier. Angående dette med å ikke gi svar. Du har ikke gitt han noe å svare på. Klart du kan spørre han om hvordan du går. Gi det et forsøk i det minste før du tenker det værste.

• Liker 6
Skrevet

Nei nå må folk slutte å legge så sykt mye i snap og sånn fjortiss dritt! 
Måneden har jo nettopp startet,og dere snakka om å møtes ila måneden, så ikke stress! 
Sletter du han så går du kanskje glipp av en bra date, respekter at han har et liv og ikke prioriterer dating med en han aldri har møtt midt oppi alt annet stress og deadliner. Bare ha is i magen nå :) Du kan jo sende han en melding til uka å høre åssen det går og om han har tenkt no mer på når og hvor dere skal møtes om han fortsatt har lyst :)

Anonymkode: df0fd...23c

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, BethD skrev:

Han der legger du fint på hylla nå. Han har jo direkte sagt det til deg at han ghoster. Du fortjener bedre enn han! Om du vil skrive noe så avlys møtet slik at han kan lure på WTF og så kan han sitte der å glo

Greia er at vi ikke har en fast avtale om tidspunkt, bare at han skulle komme til plassen jeg bor da han har moren sin boende her. Han sa at han kom til å komme i oktober en gang. Så jeg har ingenting å avlyse på en måte 😱 

Ts

Skrevet
16 minutter siden, BethD skrev:

Ghost alert. 

Hadde sendt han beskjed om at du avlyser møtet for noe kom opp. Se hva han sier. 

Hahaha. Ja, "jeg avlyser møtet vi ikke har avtalt når skal være for noe kjempe viktig kom opp og det skjer ALLE dager denne måneden , så so long sucker!" kremt nei..... Lyser bitter selvopptatt kvinne lang vei.... 

Hadde vært noe annet om de hadde avtalt å treffes denne uka, men det var denne MÅNEDEN og måneden har nettopp startet...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei nå må folk slutte å legge så sykt mye i snap og sånn fjortiss dritt! 
Måneden har jo nettopp startet,og dere snakka om å møtes ila måneden, så ikke stress! 
Sletter du han så går du kanskje glipp av en bra date, respekter at han har et liv og ikke prioriterer dating med en han aldri har møtt midt oppi alt annet stress og deadliner. Bare ha is i magen nå :) Du kan jo sende han en melding til uka å høre åssen det går og om han har tenkt no mer på når og hvor dere skal møtes om han fortsatt har lyst :)

Jeg skjønner hva du mener. Det er bare så stor kontrast til hvordan det har vært tidligere. Kanskje derfor jeg blir litt stressa 🙈 Hadde gledet meg skikkelig til å treffe fyren, har til og med avvist andre flotte fyrer for å holde fokuset der, så blir selvfølgelig skuffa om det viser seg at han har mistet interessen. Liker å konsentrere meg om én av gangen.

Ts

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greia er at vi ikke har en fast avtale om tidspunkt, bare at han skulle komme til plassen jeg bor da han har moren sin boende her. Han sa at han kom til å komme i oktober en gang. Så jeg har ingenting å avlyse på en måte 😱 

Ts

Åja Okei men du kan jo bare sende noe til han da å se hva som skjer ? 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha. Ja, "jeg avlyser møtet vi ikke har avtalt når skal være for noe kjempe viktig kom opp og det skjer ALLE dager denne måneden , så so long sucker!" kremt nei..... Lyser bitter selvopptatt kvinne lang vei.... 

Hadde vært noe annet om de hadde avtalt å treffes denne uka, men det var denne MÅNEDEN og måneden har nettopp startet...

Bitter er jeg ja, som faaaaaaan 😂 men selvopptatt skal jeg ikke ha på meg ass. 

Skrevet
Akkurat nå, BethD skrev:

Åja Okei men du kan jo bare sende noe til han da å se hva som skjer ? 

Okei, jeg biter i det sure eplet og skriver en casual melding, som "hvordan går det med deg? :)". Så får vi se.. 🙈 

Ts

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, jeg biter i det sure eplet og skriver en casual melding, som "hvordan går det med deg? :)". Så får vi se.. 🙈 

Ts

Han har jo sagt det rett ut. Du merker om han er interessert eller ikke ! Så vi får se hva han svarer ☺️Og med vi mener jeg Såklart at du må si hva han svarer til oss ☺️

Skrevet
7 minutter siden, BethD skrev:

Han har jo sagt det rett ut. Du merker om han er interessert eller ikke ! Så vi får se hva han svarer ☺️Og med vi mener jeg Såklart at du må si hva han svarer til oss ☺️

Det skal jeg gjøre 😄 Nå har han ikke vært aktiv på noen timer så får sikkert ikke svar med det første 🙄

Ts

Skrevet

Han jeg driver med har det vært akkurat sånn med flere ganger faktisk. Nå vet jeg det og tar det med ro. Men til å begynne med trodde jo jeg også at han droppet meg. Har jo blitt godt kjent og han jobber i perioder ekstremt mye. Han din har jo sagt ifra om mye jobb, kan jo være det ble mer enn forventet. Så ville i allefall sendt en melding om hvordan det går e.l. før jeg hadde droppet fyren helt. Btw han jeg driver med sto også aktiv på Messenger MYE derfor jeg ble stresset, men det har jeg jo funnet ut at så lenge du ikke er logget ut av Chat står du som aktiv. Flere ganger vi er sammen som han ikke er i nærheten av tlf eller pc og han står som aktiv uansett. 

Anonymkode: f2cf1...8df

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Hadde det vært meg som fikk rett etter en uke med stress og deadline hadde jeg tenkt "Åhnei hu igjen! Kan jeg ikke få puste ut engang... Nå gikk det fra hyggelig til mas fuck "  

vært smart å vent til slutten av helga og ikke skriv bare hvordan går det, skriv noe konkret, skriv "Hei! Hvordan går det? Rakk du deadlinen? Lurte på om du har tenkt noe mer på når og hvor vi skal møtes , om du fortsatt vil ? " 
dropp smiletegn fjortis underkastende shit vær konkret og saklig og spør om noe konkret. Ikke et spm han bare tenker "eh bra og deg da " til....

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...