AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Alle er så opptatt av milf. Men jeg har ikke lyst å date mødre. Hvorfor er det så vanskelig å finne eldre damer som ikke har barn? Anonymkode: 6eb91...df6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Det er ikke vanskelig. Problemet er at du søker etter en voksen kvinne for noe mer enn bare sex. Kvinner på den alderen ønsker bare å bruke unge menn for så å kaste dem. De bryr seg ikke om følelsene dine. Anonymkode: 7b9b4...c33 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Og jeg har lyst til å date en rik kjendis fra hollywood. Mye man har lyst til som er totalt usannsynlig. Tipper du er 21 år. LOL Først må du bli en ordentlig mann først, og vise at du er en gud i senga , for ellers er det ingen grunn for at eldre damer skal date eller pule deg. Too old for bad sex osv. Anonymkode: d8cae...fc8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg har lyst til å date en rik kjendis fra hollywood. Mye man har lyst til som er totalt usannsynlig. Tipper du er 21 år. LOL Først må du bli en ordentlig mann først, og vise at du er en gud i senga , for ellers er det ingen grunn for at eldre damer skal date eller pule deg. Too old for bad sex osv. Anonymkode: d8cae...fc8 Jeg vet om flere cougars, har en selv av og til. Og nei, ingen av oss tenker på genuine følelser Anonymkode: c8283...c98
Sparkling_Pink Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 De eldre kvinnene som ikke har barn, har gjerne tatt aktive standpunkt om å ikke få barn og de finnes. Dette er svært bevisste mennesker som ikke kaster bort tiden sin på distraksjoner, men setter stor pris på de interessene de har tida til å dyrke. De er der de får gjort det de liker og det de er dedikert til. Ser du ut som, eller gir inntrykk av å kunne være en tidstyv med uklare motiver, blir du effektivt oversett av disse kvinnene. Er du tydelig på hva du liker, hva du håper på og hva du har å tilby, skaper du bedre muligheter for deg selv.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 Det finnes jo mange voksne damer som ikke har barn, så det kan da ikke være så vanskelig å finne dem ?. Jeg er en "eldre" dame i 40 årene uten barn, men jeg passer ikke for en ung mann fordi jeg ikke er noe seksuelt erfaren. Skulle jeg datet en mann så måtte det ha vært en på 38+ siden det jeg trenger er en voksen og moden mann og fordi jeg ikke er tiltrukket av unge menn som ser ut som gutt unger... Anonymkode: 83867...faa
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #7 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg har ikke barn, men tenner på menn og ikke unge gutter. Anonymkode: e3475...aae 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #8 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg har ikke barn og tenner på menn som ser ut som menn. Hvis de i tillegg er meget sexuelt erfaren, er det mulig jeg beholder vedkommende som sexleketøy. Jeg er karriere kvinne og har ikke tid til kjærlighet eller en mann som krever kos og oppmerksomhet. Liker livet mitt akkurat slik som det er. Anonymkode: febd7...582
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #9 Skrevet 6. oktober 2017 Enda en på 40 uten barn her. Vi fins! Vet ikke om jeg er enig i beskrivelsen av å være så målbevisst, da 😜 For min del så hadde jeg en fase med å møte yngre menn, og det var jo gøy det. Men jeg har jo egentlig lyst på kjæreste og jeg takler ikke uforpliktende sex, så jeg slutta. Ellers enig i det poenget over her. En del som tar kontakt er jomfruer eller de vil ha en som dominerer og lærer opp. Og det er jo ikke alle som tenner på det. Men noen fins det sikkert! Anonymkode: c093b...98d
Sykkelkopp Skrevet 6. oktober 2017 #10 Skrevet 6. oktober 2017 Hvis du vil det er det lurt å virkelig spille på fordelene du har som ung. Dvs være muskuløs og ha six pack, i stedet for ølmagen de på 40 gjerne har. Er du ansiktspen vil da noen like deg, andre vil ikke
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #11 Skrevet 6. oktober 2017 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Hvis du vil det er det lurt å virkelig spille på fordelene du har som ung. Dvs være muskuløs og ha six pack, i stedet for ølmagen de på 40 gjerne har. Er du ansiktspen vil da noen like deg, andre vil ikke De fleste voksne kvinner (tror jeg ) liker ikke magre unge menn som ser ut som unge gutter. Selv liker jeg voksne kraftige bear men. De kan gjerne være litt lubne så lenge de har en tydelig manne fasong. Det er veldig maskulint og tiltrekkende. Slike menn har ikke vanskeligheter med å få seg dame hvis de vil. Selv synes jeg de er utrolig flotte. Anonymkode: 83867...faa 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå