AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg takler det liksom ikke. Jeg blir irritert av å høre det. Kan det være et tegn på at det er et ord jeg må regne med å høre mye av? "dessverre er det ikke slik" "slik er det dessverre" "dessverre ja.." Anonymkode: ded2b...94b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Ja dessverre. Anonymkode: 6b351...a92 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Tja, du kan jo ikke å stave det.... Anonymkode: 4af2c...0e9
Gjest BingMingTingSing Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg har det slik med unnskyld/sorry. Det betyr faen meg, ingenting! Folk skyter det ut, i hytt og gevær. Det er oppbrukt. Åh, jeg blir så irritert.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, du kan jo ikke å stave det.... Anonymkode: 4af2c...0e9 Vel... Anonymkode: 01670...e51
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, du kan jo ikke å stave det.... Anonymkode: 4af2c...0e9 Dessverre staves slik ts har stavet det, jo.. Anonymkode: 5fafe...1d0 4
Gjest BingMingTingSing Skrevet 5. oktober 2017 #7 Skrevet 5. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dessverre staves slik ts har stavet det, jo.. Anonymkode: 5fafe...1d0 Jepp! Det gjør det. 🙂
Arabella Skrevet 5. oktober 2017 #8 Skrevet 5. oktober 2017 (endret) 7 minutter siden, BingMingTingSing skrev: Jeg har det slik med unnskyld/sorry. Det betyr faen meg, ingenting! Folk skyter det ut, i hytt og gevær. Det er oppbrukt. Åh, jeg blir så irritert. Jeg blir irritert over folk som skal være morsomme (?) og skriver "i hytt og gevær". Endret 5. oktober 2017 av Arabella 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #9 Skrevet 5. oktober 2017 Dessverre er et ord folk slenger inn i setninger slik at det blir mye mer negativt! dette ordet tynger en setning litt ekstra. Greit å bruke det i situasjoner der man skal være litt høffelig. Som i "nei, vi er dessverre tom for det produktet", "det gikk dessverre ikke så bra". Men å slenge på "dette er det som livet skal bestå mest av dessverre". Det er seriøst negative folk som har erfart for mye negativt, som skal kaste sin negativitet over på andre.. Men på en mer skjult måte. Anonymkode: ded2b...94b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #10 Skrevet 5. oktober 2017 11 minutter siden, Arabella skrev: Jeg blir irritert over folk som skal være morsomme (?) og skriver "i hytt og gevær". Litt det samme som å skrive/si; "redd som en hund". Jeg skjønner ikke hvor folk får dette fra! Jeg blir flau. Anonymkode: ded2b...94b 1
Gjest Mass Skrevet 5. oktober 2017 #11 Skrevet 5. oktober 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg takler det liksom ikke. Jeg blir irritert av å høre det. Kan det være et tegn på at det er et ord jeg må regne med å høre mye av? "dessverre er det ikke slik" "slik er det dessverre" "dessverre ja.." Anonymkode: ded2b...94b Av og til virker det som en falsk høflighetsfrase som bare blir puttet på et utsagn som egentlig ikke er så 'dessverre' for dem å dele, men for å fremstå som høflig og sympatisk så bare puttes det på. Litt sånn bittersøtt over ordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå