Gå til innhold

Henote


Barem

Anbefalte innlegg

Tråd om bloggeren Henote. 

Synes hun er litt kul jeg. Veldig sånn rett fra levra trønder. Mye selvironi. Det jeg ikke synes er så kult er innleggene som handler om meldinger hun har fått av gutter, det er gjort før å får henne bare til å virke barnslig selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har fått masse hjelp av Rene Kleveland, som har skapt de rare innleggene der hun kopierer Fitfager. Før Rene K kom inn i bildet var bloggen hjelpeløs og veldig fjortis, akkurat slik hun var på PH. Har ingen sans for kopiering, så jeg er altså ingen fan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom hun "samarbeider" med Rene Klevland aka tullebukken, så er det ingen klikk fra meg på bloggen hennes as. Dårlig blogg uansett da

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes hun er søt, artig og jordnær jeg. Hundre ganger bedre enn Martine Lunde og de andre der. Men har ikke vært inne på bloggen hennes i det siste. 
Hvem er Rene og hva gjør han? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det hun som la ut meldinger fra en mann på bloggen om at han ville betale henne flere tusen kr for puppebilde? Skjønner ikke helt hvorfor hun legger ut sånt. Ikke noe sjokkerende og de fleste jenter får rare tilbud fra menn. No big deal 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også hun er bedre en at par visse andre bloggere fra samme sesong av PH.

Hun virker å være seg selv iallefall fjortis eller ikke... de andre prøver jo å ha et image som så voksne å korrekte men det er vel kanskje de som er mest fjortis?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, smalls skrev:

Var det hun som la ut meldinger fra en mann på bloggen om at han ville betale henne flere tusen kr for puppebilde? Skjønner ikke helt hvorfor hun legger ut sånt. Ikke noe sjokkerende og de fleste jenter får rare tilbud fra menn. No big deal 

 
Kan ikke svare deg, men syntes det er bra hun har gjort det i såfall, og syntes det er noe alle som får sånne meldinger bør gjøre!

Seksuell trakassering er et stort problem for kvinner i dag og menn som driver med uønskede og upassende seksuelle meldinger bør henges ut så de skjønner at de blir latterliggjort og kanskje slutter med det =dermed endrer moral og gradvis forbedrer respekten for kvinner og kvinnekroppen, for å tie blir å akseptere og jeg syntes ikke vi som kvinner skal måtte akseptere å få sånt i innboksen vår jeg!...

Endret av deuces
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at både Henote og Rene Kleveland ligger høyere på topplisten etter denne tråden her. René ligger plutselig på 7 plass nå blogg.no :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snuppah00 skrev:

Litt morsomt at både Henote og Rene Kleveland ligger høyere på topplisten etter denne tråden her. René ligger plutselig på 7 plass nå blogg.no :P

Lol..har fått 86 klikk via denne tråden ifølge google analytics. Tror du skal sjekke fb profilen min, for alt jeg poster får jeg oppmot 10k kommentarer på, har 3849300329 følgere. Ha en fin dag :) Spre glede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rene Kleveland skrev:

Lol..har fått 86 klikk via denne tråden ifølge google analytics. Tror du skal sjekke fb profilen min, for alt jeg poster får jeg oppmot 10k kommentarer på, har 3849300329 følgere. Ha en fin dag :) Spre glede

Er du på KG rene?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De innleggene hun legger ut av folk som har sendt henne upassende forespørsler på Snapchat er jo bare morsomt. De får som fortjent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Sillyline skrev:

De innleggene hun legger ut av folk som har sendt henne upassende forespørsler på Snapchat er jo bare morsomt. De får som fortjent.

Hehe ... Det er bare tull, laget av Rene Kleveland. Han gjorde akkurat det samme med Fitfager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Galaxy X

Hun minner meg om Heidi Alexandra, en mildere versjon. Barnslig og fjortiss. Innleggene er fylt med bilder av henne med trutmunn og 3-5 nesten helt identiske bilder - og jeg blir igjen skremt over at vi hyller mennesker som er så åpenbart selvopptatte som dette eksempelet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rene Kleveland og Fitfager hadde samme opplegget gående en stund, helt til Fitfager fikk en fast kundegruppe som kjøper bilder av kroppen hennes (egen betalingsside for voksne). Henote ser ut til å ønske seg samme karriere; selge kroppen sin på nettet,  - og hun er på god vei med sine forsøk på glambilder og sexfikserte stunt sammen med RK.

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2017 den 11.36, Rene Kleveland skrev:

Lol..har fått 86 klikk via denne tråden ifølge google analytics. Tror du skal sjekke fb profilen min, for alt jeg poster får jeg oppmot 10k kommentarer på, har 3849300329 følgere. Ha en fin dag :) Spre glede

Haha ok 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...