Gå til innhold

Tør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått helikopter-tur i gave. Tidligere hadde jeg gjort det uten å blunke, men nå har jeg ei lita jente på ett år. Hva om det skjer en ulykke? Hva om mamma dør? Tror jeg bare lar være å gjennomføre.... Hva tenker dere?

Anonymkode: c9b0b...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjer i snitt null alvorlige ulykker med helikopter i året, så risikoen for den turen der er mindre enn ved å ta en vanlig flytur

Anonymkode: e072d...46d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde glatt gjort det!
Har vært i helikoptertur tidligere og det gav mersmak :)

Ta turen du. Det er større sjans for å bli påkjørt på vei bort til butikken ;)

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2017 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått helikopter-tur i gave. Tidligere hadde jeg gjort det uten å blunke, men nå har jeg ei lita jente på ett år. Hva om det skjer en ulykke? Hva om mamma dør? Tror jeg bare lar være å gjennomføre.... Hva tenker dere?

Anonymkode: c9b0b...4d8

Det er tryggere å fly enn å gå/kjøre bil. Tror ikke du skal bekymre deg så, men skjønner tankegangen din. Har selv sånne tanker i tide og utide :fnise: Men jeg kan ikke stoppe meg selv fra å gjøre ting pga frykt, da lever jeg jo ikke. Går det galt så går det galt. Kan uansett ikke la være å leve fordi man er redd for å gjøre ting i frykt for at noe grusomt skal skje.. 

Fly og kos deg! Prat med piloten og kanskje piloten kan vise deg litt rundt i helikopteret osv, og du har kanskje spørsmål som de kan svare på :) Det finner mange betryggende :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2017 den 11.23, AnonymBruker skrev:

Det skjer i snitt null alvorlige ulykker med helikopter i året, så risikoen for den turen der er mindre enn ved å ta en vanlig flytur

Anonymkode: e072d...46d

Nja, akkurat dette stemmer nok ikke helt :) Rutefly er en hel del tryggere enn småfly og helikopter, men begge deler er trygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 6000 bevegelige deler i et helikopter...

Anonymkode: b2a44...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.10.2017 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått helikopter-tur i gave. Tidligere hadde jeg gjort det uten å blunke, men nå har jeg ei lita jente på ett år. Hva om det skjer en ulykke? Hva om mamma dør? Tror jeg bare lar være å gjennomføre.... Hva tenker dere?

Anonymkode: c9b0b...4d8

Klart du tør! Det er en fantastisk opplevelse og som flere her skriver så er det større sjanse for at noe skal skje i dagliglivet, på vei til butikken eller noe, enn på en helikoptertur.

Kos deg og nyt turen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgeligt skal du gøre det, jeg vil vædde med at det er farligere at køre bil!! Jeg har prøvet det en enkelt gang, hvor vi fløj ved en gletcher. Vanvittig fed oplevelse! Drømmer også om at se New York fra oven engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...