AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Flere enn meg som ikke barberer fitta? Er digg med pels. Menn jeg har ligget med har heller ikke klaget. Men de er MENN, ikke drittunger. Men er sikkert en del pubertale guttunger, og jentunger også som ikke vet hvordan et normalt kvinnelig underliv ser ut, eller føles. Menn, eller guttunger som fjerner hår i underlivet er skikkelig homofilt og femi, æsj! Anonymkode: ee4b3...779 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Shrug. Kommer an på hvordan jeg føler meg. Stusser som regel en del, men så og si aldri at jeg fjerner alt. Anonymkode: e7922...745
Gjest Walkingdead Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere enn meg som ikke barberer fitta? Er digg med pels. Menn jeg har ligget med har heller ikke klaget. Men de er MENN, ikke drittunger. Men er sikkert en del pubertale guttunger, og jentunger også som ikke vet hvordan et normalt kvinnelig underliv ser ut, eller føles. Menn, eller guttunger som fjerner hår i underlivet er skikkelig homofilt og femi, æsj! Anonymkode: ee4b3...779 Du er så stygg i munnen din.
Måbarefåsiat... Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Stusser nok litt, men fjerner aldri helt.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere enn meg som ikke barberer fitta? Er digg med pels. Menn jeg har ligget med har heller ikke klaget. Men de er MENN, ikke drittunger. Men er sikkert en del pubertale guttunger, og jentunger også som ikke vet hvordan et normalt kvinnelig underliv ser ut, eller føles. Menn, eller guttunger som fjerner hår i underlivet er skikkelig homofilt og femi, æsj! Anonymkode: ee4b3...779 Anonymkode: 0a795...692 18
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 Så stygg språkbruk du har Anonymkode: b7f09...316 6
Gjest Coolaid Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere enn meg som ikke barberer fitta? Er digg med pels. Menn jeg har ligget med har heller ikke klaget. Men de er MENN, ikke drittunger. Men er sikkert en del pubertale guttunger, og jentunger også som ikke vet hvordan et normalt kvinnelig underliv ser ut, eller føles. Menn, eller guttunger som fjerner hår i underlivet er skikkelig homofilt og femi, æsj! Anonymkode: ee4b3...779 Leste overskriften og først tenkte jeg at dette kom til å bli et bra innlegg, man må jo få være slik man vil. Men så leser jeg generaliseringene ,usaklighetene og ser fort at du skriver som en liten jente i stedet for å være voksen og reflektert. Du bruker også ordet "homofilt" som et skjellsord, noe som du kan holde deg for god til. Jeg er mann og trives best med barberte kvinner og er noenlunde frisert eller barbert selv. Likevel er det en selvfølge at jeg respekterer andre mennesker og syns at alle skal få være slik de selv ønsker - mangfold er fint. Dessuten, er det så veldig viktig om ikke alle er som deg? Kjønnshår og kroppshår er egentlig mindre viktig. Kvinner, eller jentunger som
Ronaldo85 Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 Helt topp at jenter tør å stå imot presset om å være glattbarbert. Men dessverre syns jeg innlegget ditt vitner om en veldig umodenhet med din språkbruk og karakteristikker. 4
SlemUlv Skrevet 4. oktober 2017 #9 Skrevet 4. oktober 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere enn meg som ikke barberer fitta? Er digg med pels. Menn jeg har ligget med har heller ikke klaget. Men de er MENN, ikke drittunger. Men er sikkert en del pubertale guttunger, og jentunger også som ikke vet hvordan et normalt kvinnelig underliv ser ut, eller føles. Menn, eller guttunger som fjerner hår i underlivet er skikkelig homofilt og femi, æsj! Anonymkode: ee4b3...779 Nei, jeg er gammel nok til å innse at folk er forskjellige, og dermed har forskjellige preferanser. Selv vokser jeg underlivet, fordi det føles best for meg. Jeg syns heller ikke det er "femi" at mannfolk har egne preferanser, som gjerne inkluderer å barbere seg nedentil. 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. oktober 2017 #10 Skrevet 4. oktober 2017 (endret) . Endret 22. august 2018 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #11 Skrevet 4. oktober 2017 2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Er det Hitler som er linselus lengst nede til venstre? Anonymkode: 0a795...692 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #12 Skrevet 4. oktober 2017 Selv om jeg (og mannen) trives beste glattbarbert, respekterer jeg at andre velger annerledes. Derimot du går til angrep på de som ikke velger det samme som deg. Å bruke homofil som skjellsord er bare lavmål, og du åpner ikke for noen saklig meningsutveksling med innlegget ditt! Anonymkode: e4c80...006 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #13 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg har god nok selvfølelse og selvtillit til at jeg ikke trenger å barbere meg nedentil. Det er som de som tatoerer seg, de har "issues" i livet sitt. Anonymkode: a41e0...414
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #14 Skrevet 4. oktober 2017 Går fortsatt ikke an å komme med en preferanse uten å rakke ned på de som liker andre ting nei... Koselig. Anonymkode: b2c00...8bc 3
tdm900 Skrevet 4. oktober 2017 #15 Skrevet 4. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Flere enn meg som ikke barberer fitta? Er digg med pels. Menn jeg har ligget med har heller ikke klaget. Men de er MENN, ikke drittunger. Men er sikkert en del pubertale guttunger, og jentunger også som ikke vet hvordan et normalt kvinnelig underliv ser ut, eller føles. Menn, eller guttunger som fjerner hår i underlivet er skikkelig homofilt og femi, æsj! Anonymkode: ee4b3...779 Gjør du helt rett i!👍👍👍 Er deilig når ei dame har på fitta, helt uten er ikke det helt store!
Gjest Axl Rose Skrevet 4. oktober 2017 #16 Skrevet 4. oktober 2017 Hår eller ikke hår fitte er deilig uansett
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #17 Skrevet 4. oktober 2017 Liker best selv når det er glattbarbert. Mer hygienisk. Anonymkode: ac5cd...fc8 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 4. oktober 2017 #18 Skrevet 4. oktober 2017 Altså, nå oppretter jeg snart en tråd med spørreundersøkelse (kun for kvinner). For jeg kjenner ikke èn eneste dame som omtaler underlivet sitt som "fitta". Så enten har jeg den særeste omgangskretsen på planeten, eller så er det mange menn som har en kvinnelig ghostwriter her inne!
copro Skrevet 4. oktober 2017 #19 Skrevet 4. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere enn meg som ikke barberer fitta? Er digg med pels. Menn jeg har ligget med har heller ikke klaget. Men de er MENN, ikke drittunger. Men er sikkert en del pubertale guttunger, og jentunger også som ikke vet hvordan et normalt kvinnelig underliv ser ut, eller føles. Menn, eller guttunger som fjerner hår i underlivet er skikkelig homofilt og femi, æsj! Anonymkode: ee4b3...779 Er det meningen at du skal fremstå som en kvinne? Du fremstår vel egentlig som en mann/gutt med homofobi... 3
LiseOslo Skrevet 5. oktober 2017 #20 Skrevet 5. oktober 2017 Personlig foretrekker jeg å være helt glatt, og det samme for mine partnere uansett om de er gutter eller jenter. Liker ikke å få hår i munnen, og synes det ser penere ut. Men vi er alle forskjellige selvfølgelig, folk må få ha busk hvis de ønsker det. Og nei, det er overhodet ikke femi eller homo for gutter å barbere seg. For noe tull! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå