AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Babyen er nå nesten 4 mnd, og jeg fortsatt så redd for å falle med babyen at fy! Ser stadig for meg om jeg hadde falt i trappen, snubler osv. Går selvfølgelig generelt forsiktig. Er det noen her som har falt med baby, mistet den i gulvet el.l? Anonymkode: a470a...2df
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Ramlet i trappa med minste i armene. Han var vell da noen måneder gammel. Klarte å vri meg så jeg landet på ryggen og han lå i armene mine inntil meg, så han fikk ikke en skramme.. ryggen min derimot... Var heldigvis ikke fra toppen, men midt i... Anonymkode: 0a0b8...df1
heipådegsann Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Har også falt med baby i trapp. Men greide på en eller annen måte å skåne babyen helt. Når jeg kom til bunnen av trappa holdt jeg fremdeles en fornøyd baby i været, mens jeg var kjempeforslått. Ellers mistet jeg sønnen min ned på gulvet når jeg satt i sofaen en gang (av alle ting), da var han ca 4mnd og det var IKKE gøy :/
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg falt to ganger på glattisen med baby. Ikke samme baby, men samme resultat. Det instinktet som gjør at man skrubber hendene når man detter når man tar seg for blir spist av et instinkt om å skåne baby. Babyen klarte seg fint og jeg lå og stønn. Anonymkode: 51838...ab7
Vera Vinge Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 Nei, jeg har aldri falt med baby. Men etter min andre fødsel kjente jeg selv at jeg ikke kunne bære babyen de første ukene fordi jeg var så svimmel etter stort blodtap under fødselen. Heldigvis var faren hjemme og kunne gjøre dette, for skrekken min var at det skulle svimle for meg mens jeg bar baby.
Tørrfisk Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Ja, falt ned ei lang trapp utendørs på vinteren med baby i hendene. Som med de andre her så greide jeg å skåne baby helt, men slo meg voldsomt.. Endret 4. oktober 2017 av Tørrfisk
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 Moren min ramlet ned trappen med meg da jeg var baby, hun slo halebeinet kraftig og var skikkelig dårlig de følgende dagene. Hun greide likevel å holde fast i meg, og jeg fikk ikke en skramme. Anonymkode: 1b4a7...708
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 Apropos dette - så møtte jeg et par på fjelltur med (nesten) nyfødt baby i bæresele på magen til far..... Greit nok mange steder - men dette er et sted som er bratt og steinete å gå opp, og generelt veldig vanskelig og glatt terreng. Faller du der, så faller du godt for å si det sånn... Men der gikk de med liten baby. Jeg ble så kvalm av hele greien, og sa til dem at jeg håper for deres skyld at dere vet hva dere gjør.. Jada, de hadde gått der så og så mange ganger... Vel... på toppen blåste det så vi nesten ikke klarte å stå på bena - babyen hadde ingen annen beskyttelse enn en tynn sommerlue og far sin arm som holdt beskyttende rundt. Må vel også nevne at det har vært MANGE ulykker på dette stedet. Tanken på hva som hadde skjedd med babyen hvis far falt forover og traff en av steinene.... får nesten ikke sove av det Mange som sikkert ler av dette, men kan love - dette er ingen vanlig fjelltur Anonymkode: 4c1c9...d88 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå