AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Nå er det begynt å bli kjølig ute, og jeg syns det er litt vanskelig å vite hva som er best for babyen på natten. Vi har vinduet på soverommet åpent, og han ligger med nattpose (ganske tynn) og en dyne over den fra livet og ned. Har på pysj i bomull eller ull. Vanligvis har vi vinduet oppe til vinteren kommer. Hendene er alltid over dynen, så de blir kalde. Men ifølge helsesøster er det normalt. Kjenner i nakken og den har vært fin sålangt. Hvordan kler dere barna på nettene nå? Anonymkode: 25486...e99
Riskrem Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Nå er datteren min 1,5 år og hun har på seg ullpysj og ullsokker om natten. Hun har også vinterdundyne, men denne sparker hun av seg. Jeg våkner uansett flere ganger om natten og tar på henne dynen igjen ved behov.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Body, ullpledd og lett dyne. Vi har også vinduer åpent. Anonymkode: d68ca...634
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 Vinduet åpent på Østlandet. Ullpysj, ull eller bomullsokker, svøpt i bomullssjal, og så et litt tykt ullteppe over. Prøvde med dyne, men det ble for varmt... Anonymkode: 06a04...ebc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå