Gå til innhold

Operasjon og piercing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg tok piercing i naveln for 2uker siden, og piercing er i kirugisk stål elns! Jeg har fått innkalling til operasjon for å fjerne en veneport om 2uker, dn er da i brystet! Tror dere jeg må fjerne piercingen under operasjonen? Vet ikke hvor lang tid operasjon kommer til å ta, så er redd for at dt skal gro igjen slik at jeg ikke får piercing i igjen iogmed at jeg da bare har hatt den 4uker da jeg skal opereres

Anonymkode: b3586...3f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med avdelingen du skal legges inn på

Anonymkode: e8ff7...94b

Skrevet

I de aller fleste planlagte operasjoner blir du bedt om å fjerne alt av piercinger. 
Men du bør ha fått informasjon om forberedelser til operasjonen, hvis ikke bør du kontakte den avdelingen som skal gjøre det. 
Du kan også høre eventuelt da om det kan gå greit med en piercing i plast, så kjøpe deg piercing i plast som du bytter til den dagen. 
Metallet leder strøm, og om dem må bruke strøm av en eller annen grunn til operasjonen vil piercingen kunne gi deg brannsår. 

Anonymkode: 6cf45...e96

• Liker 1
Skrevet

Hullet kommer ikke til å gro igjen i løpet av den lille tiden det tar å utføre operasjonen :) 

Anonymkode: 12915...2ee

Skrevet

Ja, den må ut. Jeg fjernet mine rett før og satte de igjen rett etterpå, da grodde de ikke :) 

Anonymkode: 2d2e9...f4e

Skrevet

Hør med avd. Om de ikke skal bruke strøm så bør det jo gå greit. 

Ellers så må du bytte den ut med en av plast. En navelpiercing er ikke det verste mtp hygiene. Det går jo fint an å dekke den til også. 

Anonymkode: b9a74...5da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...