Gå til innhold

Når penis blir erigert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker grower best. Mannen min har grower penis 👅😜

Anonymkode: 97fa3...67c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er fascinerende hvor stor forskjell det er på kuken min fra slapp til hard tilstand. Har aldri slått meg at min attraksjon skal vurderes ut i fra hvordan penisen min er i en ikkeseksuell setting.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Beklager

Endret av Cbunke90z
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ofte så stor forskjell på en slapp og erigert penis som videoen viser:

https://youtu.be/YNHPJl4Po5o

Anonymkode: 380a2...427

For å se video blir jeg bedt om å logge på. Blir jeg tilsendt spam osv hvis jeg gjør det? 

Anonymkode: cde96...995

Skrevet (endret)

Beklager

Endret av Cbunke90z
Skrevet
Akkurat nå, Cbunke90z skrev:

Så alle kvinnene han har hatt sex med kan ikke tenke selv? Personlig synes jeg d er rart å se på, men jeg kan ikke benekte at d funker og de liker d. 

Når folk er fulle, og ikke har fått mulighet til å samtykke i EDRU tilstand, er ikke dominans og sadisme BDSM lengre.
De fleste får en helt annen smertegrense når de drikker, grensene flytter seg, og man bør aldri, aldri drive med bdsm med nye når man er full, det kan være farlig. 

Skrevet (endret)

Beklager

Endret av Cbunke90z
Skrevet (endret)

Beklager

Endret av Cbunke90z
Skrevet
Akkurat nå, Cbunke90z skrev:

Han er ikke BDSMer i den forstand at han driver med pisking eller slikt, det virker mer som at de blir kåte fordi de merker at han kan ta fullstendig kontroll over dem men ikke kommer til å skade dem. Jeg sa spesifikt at han drar i håret og litt kveling, jeg sa ikke at de mister pusten og tror at de kanskje dør, men lar dem spille ut dominans fantasiene sine uten noen skader. Og han liker ikke å ta sjanser for å bli anklaget for voldtekt så han tar aldri med seg hjem sørpe fulle jenter. 

Jeg kan ta feil men regner med du er feminist med tanke på bilde dit så skjønner hvorfor du kan være imot det, men hadde du virkelig vært imot det om rollene hadde vært reversert? 

Han prøver å drive Dominans, som er en del av BDSM. 
Jeg er BDSMer og feminist, jeg er submissive ovenfor min Partner. Og igjen, hadde noen prøvd den metoden der mot meg, hadde jeg dratt til dem. Så ja, hadde rollene vært omvendt, hadde jeg også sagt det samme. 
Jeg tror du har missforstått bilde mitt.. 

Kveling kan være dødelig, samme hvor "lett" han prøver å gjøre, de er ikke edru, altså er det lett å miste kontroll. Ikke noe man bør gjøre med alkohol i systemet. 

Skrevet (endret)

Beklager

Endret av Cbunke90z
Skrevet
1 minutt siden, Cbunke90z skrev:

Jo jeg tviler ikke på at det er ikke noe du liker, jeg er som sagt ikke noen fan selv. Jeg hater meg selv så mye at jeg ikke føler meg komfortabel når jeg må gå igjennom obligatoriske "ha det bra" klemmer, for jeg føler det må være ekkelt for andre å må ta på meg. Men jeg klandrer ikke andre for hva de liker og vil gjøre med hverandre.

Missforstår du meg med vilje? 
Det din kompis gjør, er FARLIG! 

Jeg elsker bdsm, det er en stor del av hvem jeg er. Men det er ekstremsport, man IKKE gjør med folk som er full. 
De må vel like bdsm, men gjør det på en sunn, sikker og samtykkende måte! Det han gjør, er ingen av de delene. (Nei, man kan ikke samtykke til dette når man allerede er full, for igjen: Grensene flytter på seg når man drikker, og man sier gjerne ja til ting man egentlig ikke vil) 

Skrevet
På 4.10.2017 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Overhodet ikke! Er det ikke lov til å si hva man estetisk sett syntes er deiligst og mest tiltrekkende? 
At kvinner tenner på å se stor penis er ingen hemmelighet, vi er visuelle vi også. Det blir jo som med menn og store pupper. 
Utrolig at en kvinne med en mening du som mann ikke liker blir anklaget for å være bitter, stygg eller troll. Herregud 

Anonymkode: e8f9e...2d0

Snakk for deg selv.

Jeg synes en liten penis som vokser 2, 3, 4 ganger mellom hendene mine er utrolig opphissende. 

Skrevet
4 timer siden, SlemUlv skrev:

Missforstår du meg med vilje? 

Nei, bare veldig lav seksuell intelligens

Skrevet
På 4.10.2017 den 14.03, Horten Market skrev:

Etter mange års fartstid i guttedusjer kan jeg opplyse at shower er i desidert mindretall. Hvis det er dette kvinner flest foretrekker, må det være mange misfornøyde kvinner. Og evolusjonsteorien må være feil.

Enig her! Vi må vel anta at penisstørrelse er en arvelig egenskap.

Hvis kvinner har så sterke preferanser som enkelte hevder, hadde vi ikke sett  det store mangfoldet vi har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...