Gå til innhold

Når penis blir erigert

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, HalldirV2 skrev:

. Det er heller ikke slik at alle menn liker store pupper, ganske delte meninger der også gitt. 

Klart det! Men flest menn tennes av store pupper og liker de VISUELT sett bedre. 

Anonymkode: e8f9e...2d0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klart det! Men flest menn tennes av store pupper og liker de VISUELT sett bedre. 

Feil igjen. Jeg er mann og tenner på jenter med alle forskjellige puppestørrelser. Ei jente med små pupper kan være mye bedre enn ei med store pupper. Alt kommer ann på kjemi og helheten. 

Anonymkode: 3cd5a...2ac

• Liker 4
Skrevet

Visuelt sett har formen på puppene langt mer å si, ikke minst om de er proporsjonale i forhold til kroppen hennes. Dessuten er "store" i denne konteksten en relativ størrelse, og er definert helt individuelt. Jeg for min del er ikke så opptatt av puppestørrelse. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke snakke for ALLE kvinner nei, men undersøkelser hvor kvinner har blitt vist bilder er det stort overtall som tennes og tiltrekkes mer visuelt av de store penisene, dette finner man også blandt gorillaene som blir mer opphisset av en mannlig gorilla med stor penis. Den visuelle tenningen trenger ikke si noe for bruken nødvendigvis, jeg vet jo at growers fungerer like godt som showers, men rent visuelt sett er det ikke til å legge under en stein hva som ser best ut!  http://www.huffingtonpost.com/2013/04/09/penis-size-study-women-men-big-genitals_n_3041609.html 

Kanskje du skal lese hva du linker til? 

Dette er altså kvinner som tenner på helhetlig utseende på data simulerte menn.. :P 

• Liker 6
Skrevet

Nå vet jeg ikke hva som er normalt. Men ut fra min erfaring virker det ikke uvanlig at penis vokser sånn :)

Når det kommer til grower/shower diskusjonen. Jeg personlig liker grower best fordi jeg tenner på å se at den jeg skal ha sex med blir kåt. Og det merkes rimelig godt på dem. Men samtidig så har det lite å si om jeg liker mannen den sitter på. En slapp penis er uansett ikke sælig interresant for min del, da ser jeg på andre kroppsdeler først :briller2:

• Liker 1
Skrevet

Det finnes jo mange ulike peniser! Like mange som det finnes menn faktisk :P 

Min samboer er som på filmen. Pitteliten slapp, men veldig stor stiv ;) Har også møtt en som hadde kjempe stor slapp penis, men den vokste ikke noe når den ble erigert, den ble ''bare'' stiv liksom. 

Anonymkode: 5a931...d28

Skrevet

Hvorfor utgir du deg for å være kvinne mann?! 

Herregud, for en latterlig herskerteknikk bare fordi en kvinne sier noe en mann ikke liker så kan hun ikke være kvinne, for i det kjønnsdiskriminerende samfunnet vi lever i så får jo ikke kvinner ha en mening hva!....
Jeg sa bare min mening og det ts spurte om så får jeg den shitstormen og anklagelser om å både være stygg og mann og gudene vet hva.  Get over it, jeg syntes shower er mest visuelt tiltrekkende/opphissende og skriver samtidig at det er helt vanlig med growers også, de er ikke noe dårligere i bruk fordet! 

Skrevet
22 minutter siden, SlemUlv skrev:

Kanskje du skal lese hva du linker til? 

Dette er altså kvinner som tenner på helhetlig utseende på data simulerte menn.. :P 

Ja, hvor penisstørrelsen er det det er fokus på, i disse datasimulasjonene. 

Skrevet

Get over it ! Jeg så ikke engang på filmen, så kan godt hende den ser deilig ut uerigrert også. Enig i at det å se en penis vokse er kjempe tennende, men de som er store slappe vokser også når de blir tent da :)

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kaller for grower eller shower. 
Der grower er de som ser små ut men vokser mye når de blir erigrerte og shower er de som ser store ut uansett. Trenger vel ikke å nevne at vi damer liker shower best :) 

Gjør vi? Æhhh... hvorfor det?!. Ikke jeg!!  Hvordan den ser ut når jeg ikke "bruker den" er igrunn veldig uvesentlig for meg.

Anonymkode: 4728f...a4a

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil igjen. Jeg er mann og tenner på jenter med alle forskjellige puppestørrelser. Ei jente med små pupper kan være mye bedre enn ei med store pupper. Alt kommer ann på kjemi og helheten. 

Myte.  

Ingen av mine kompiser liker enorme pupper. Heller ikke trutmunn..

De ser billige og derfor fristende for ett knull. Men pent/sexy er det ikke.

Anonymkode: b2d10...992

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av mine kompiser liker enorme pupper. Heller ikke trutmunn..

Lurer på hvem som har lurt kvinner til det der. Kan det være homser som vil ha guttene for seg selv?

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der grower er de som ser små ut men vokser mye når de blir erigrerte og shower er de som ser store ut uansett. Trenger vel ikke å nevne at vi damer liker shower best :) 

Dra til helvete! Hvem faen er du til å si noe slikt? Jeg er kvinne, og dritten som siver ut av munnen din, er full løgn. ALLE KVINNER ER IKKE SVIN SOM DEG! Hold kjeft! 

Anonymkode: 0b882...8b0

• Liker 2
Skrevet

Vil vel påstå det er bruken og ikke kuken som teller. Har aldri brydd meg om havfiske tenker når de ser min. Men kona er kjempefornøyd åkke som. Så den er vel litt sånn midt i mellom shower og grover da kanskje

• Liker 1
Skrevet

Ikke for min del, men fordi at min er så stor som slapp at det ser ut som om den er halvstiv allerede.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakk for deg selv!

Anonymkode: c63e1...0e9

Skrevet

Min mann har ca 10 cm lang i slapp tilstand og 22,5 cm i erigert tilstand..

Anonymkode: 3ecc9...922

Skrevet

Er det fruktbart å diskutere preferanser på dette området? De færreste av oss velger vel partner ut fra kjønnsorganet. 

Jeg har ALDRI brydd meg om hvordan penisen ser ut slapp kontra erigert, det er en svært fjern problemstilling - Du skal ha mye på plass i (sam)livet ditt om dette blir et reelt problem/en mangel... Menn er forskjellige. Kvinner er forskjellige. La oss være mer sjenerøse med hverandre og få ned inntjeninga til de plastiske kirurgene som tjener på denne meningsløse usikkerheten. 

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, bortebra skrev:

Er det fruktbart å diskutere preferanser på dette området? De færreste av oss velger vel partner ut fra kjønnsorganet. 

Jeg har ALDRI brydd meg om hvordan penisen ser ut slapp kontra erigert, det er en svært fjern problemstilling - Du skal ha mye på plass i (sam)livet ditt om dette blir et reelt problem/en mangel... Menn er forskjellige. Kvinner er forskjellige. La oss være mer sjenerøse med hverandre og få ned inntjeninga til de plastiske kirurgene som tjener på denne meningsløse usikkerheten. 

På et eller annet tidspunkt, er det jo lov å håpe at mannfolka orker å høre på oss som sier dette. Dessverre er mannfolk, akkurat som oss kvinner, veldig flinke til å rakke ned på hverandre :( 

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke snakke for ALLE kvinner nei,

Nei fint, da har vi bragt det på det rene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...