Gå til innhold

Når penis blir erigert

Fremhevede innlegg

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neh, liker grower mest jeg. :rodmer:

Anonymkode: a86d3...a85

Mener du det? En som ser ut som en mikropikk i sneglehus i kaldt vann før den blir erigrert? :P Altså en shower vokser jo også, men er stor før den blir erigrert  :) 

Anonymkode: e8f9e...2d0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den "kvinnen" som snakker for alle kvinner her inne angående en "showers" overlegenhet, er enten:

1. En mann som ønsker å provosere, polarisere menn og kvinner ytterligere, få flere menn til og hate kvinner ettersom han selv føler seg forbigått av det motsatte kjønn.

2. En bitter kvinne som har det hun oppfatter som et stygt underliv basert på alle de flåsete postene her inne fra menn som ønsker å provosere. 

3. En kvinne som bare ikke forstår at kvinner er forskjellige, at også kvinner er subjekter med egne preferanser.

4. Et vanlig troll

5. En kvinne som vil at alle andre kvinner skal dele hennes oppfatning fordi hennes egen mann har en "shower", og således ønsker dette skal gi status.

6. En mann som har en shower og vil overbevise alle andre om at dette er best.

Det beste er vel bare å overse vedkommende 😊

Endret av HalldirV2
  • Liker 10
Skrevet (endret)

Beklager

Endret av Cbunke90z
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mener du det? En som ser ut som en mikropikk i sneglehus i kaldt vann før den blir erigrert? :P Altså en shower vokser jo også, men er stor før den blir erigrert  :) 

En shower vokser ikke særlig mye nei. De er ganske lik i størrelse i slapp og stiv tilstand. Forskjellen er at den blir hardere. Og menn som skal ha sex, er allerede halvstive før de skal ha sex. Min kan på det minste bli 5 cm, foreksempel i kaldt vann. Men det varierer veldig. Noen ganger er den mye større. Hvis jeg er varm, blir den automatisk større og hvis jeg fryser blir den mindre. Når jeg har sex er den nesten 20 cm. Men det er den forsåvidt hvis ei jente kysser meg og vi gjør oss klar for sex også. Hadde vært veldig upraktigst å ha 20 cm når jeg skal jogge eller trene eller til daglig hele tiden. 

Anonymkode: 3cd5a...2ac

• Liker 6
Skrevet
28 minutes ago, Horten Market said:

Etter mange års fartstid i guttedusjer kan jeg opplyse at shower er i desidert mindretall. Hvis det er dette kvinner flest foretrekker, må det være mange misfornøyde kvinner. Og evolusjonsteorien må være feil.

Jeg vil tro det kommer an på hvor du er fra. Norge er et ganske kaldt land vil tro at det er en fordel at pikken er liten i slapp tilstand. Det vil gi mindre varmetap.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, GudSelv skrev:

Jeg vil tro det kommer an på hvor du er fra. Norge er et ganske kaldt land vil tro at det er en fordel at pikken er liten i slapp tilstand. Det vil gi mindre varmetap.

Kolke ord fra deg vår herre!:fnise:

Skrevet (endret)

Beklager

Endret av Cbunke90z
  • Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Cbunke90z skrev:

Jeg vet at ikke alle kvinner liker det samme, men jeg kan love deg at en mann med en stor shower kommer oftere unna med saker enn en grower. En venn av meg har som signatur å lene seg mot låret på dama han vil ligge med, når de da kjenner hvor stor han er, og ser at de er kåte går han over til fase 2 hvor han begynner å dominere dem skikkelig. Han er ikke voldelig, men han kan finne på å ta skikkelig tak i håret eller litt kveling. Så kvelder han vil ha trekant behøver han ikke å gjøre mer enn å plutselig stoppe etter litt klining eller begynne å gjøre det samme med en dame til som han synes er attraktiv på dansegulvet, ikke alltids han får begge med hjem, men tror jeg kan telle på en hånd gangene han har gått frivillig hjem helt alene. 

Jeg kan garantere jeg ikke hadde kommet unna med slik oppførsel. Men nå som han har holdt på så lenge har han fått ryktet som den beste sexen i byen, så selvfølgelig vil de bli med han hjem, de skal de ikke klandres for. Jeg hadde bare fortrukket at kvinner sluttet å være så hykleriske da menn er ganske ærlige når det kommer til hva de vil ha, mens kvinner absolutt må spille spill eller late som de er fulle, for å rettferdiggjøre at de likte det de gjorde kvelden i forveien. 

Jeg kan love deg at det over hodet ikke har en dritt å si. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
33 minutter siden, Cbunke90z skrev:

Jeg vet at ikke alle kvinner liker det samme, men jeg kan love deg at en mann med en stor shower kommer oftere unna med saker enn en grower. En venn av meg har som signatur å lene seg mot låret på dama han vil ligge med, når de da kjenner hvor stor han er, og ser at de er kåte går han over til fase 2 hvor han begynner å dominere dem skikkelig. Han er ikke voldelig, men han kan finne på å ta skikkelig tak i håret eller litt kveling. Så kvelder han vil ha trekant behøver han ikke å gjøre mer enn å plutselig stoppe etter litt klining eller begynne å gjøre det samme med en dame til som han synes er attraktiv på dansegulvet, ikke alltids han får begge med hjem, men tror jeg kan telle på en hånd gangene han har gått frivillig hjem helt alene. 

Jeg kan garantere jeg ikke hadde kommet unna med slik oppførsel. Men nå som han har holdt på så lenge har han fått ryktet som den beste sexen i byen, så selvfølgelig vil de bli med han hjem, de skal de ikke klandres for. Jeg hadde bare fortrukket at kvinner sluttet å være så hykleriske da menn er ganske ærlige når det kommer til hva de vil ha, mens kvinner absolutt må spille spill eller late som de er fulle, for å rettferdiggjøre at de likte det de gjorde kvelden i forveien. 

Sitat

" En venn av meg har som signatur å lene seg mot låret på dama han vil ligge med, når de da kjenner hvor stor han er, og ser at de er kåte"

Såsant han ikke har bennern, eller plasserer penis i en unaturlig og kunstig posisjon mellom låret og boksershortsen, hvilket innebærer at kompisen din aktivt utfører dette lille inngrepet med hendene like før han lener seg mot dama, så er ikke det du beskriver mulig...høres mer ut som hva en fjortis ville sagt for å imponere uerfarne kompiser. Og selv om han skulle klare å plassere penisen på en slik måte, er det allikevel en del plagg som gjemmer penisen...og den bør være temmelig hard i slapp tilstand om hun skal merke det...hvilket er ganske pussig, ettersom vi snakker om peniser i slapp tilstand her. Dessuten, om dette skulle være sant, hvilket jeg betviler på det sterkeste av årsakene jeg har listet opp, kan hvem som helst oppnå samme resultat med en stiv penis...noe jeg også tror han har idet han sikler nok på damene til å gni skrittet sitt mot dem.

Endret av HalldirV2
  • Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, Cbunke90z skrev:

Han kunne prøvd, han hadde gått hjem med et blått øye.. Også begynne å dominere noen, uten samtykke, eller vite om de faktisk liker sånn? Missbruk, og manipulasjon kalles sånn! fysj! 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, HalldirV2 skrev:

Den "kvinnen" som snakker for alle kvinner her inne angående en "showers" overlegenhet, er enten:

1. En mann som ønsker å provosere, polarisere menn og kvinner ytterligere, få flere menn til og hate kvinner ettersom han selv føler seg forbigått av det motsatte kjønn.

2. En bitter kvinne som har det hun oppfatter som et stygt underliv basert på alle de flåsete postene her inne fra menn som ønsker å provosere. 

3. En kvinne som bare ikke forstår at kvinner er forskjellige, at også kvinner er subjekter med egne preferanser.

4. Et vanlig troll

5. En kvinne som vil at alle andre kvinner skal dele hennes oppfatning fordi hennes egen mann har en "shower", og således ønsker dette skal gi status.

6. En mann som har en shower og vil overbevise alle andre om at dette er best.

Det beste er vel bare å overse vedkommende 😊

Overhodet ikke! Er det ikke lov til å si hva man estetisk sett syntes er deiligst og mest tiltrekkende? 
At kvinner tenner på å se stor penis er ingen hemmelighet, vi er visuelle vi også. Det blir jo som med menn og store pupper. 
Utrolig at en kvinne med en mening du som mann ikke liker blir anklaget for å være bitter, stygg eller troll. Herregud 

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Jeg kan love deg at det over hodet ikke har en dritt å si. 

Du er mann og har ikke samme tenningsmønster som kvinner, så du kan strengt talt ikke uttale deg! 

Skrevet

Overhodet ikke! Er det ikke lov til å si hva man estetisk sett syntes er deiligst og mest tiltrekkende? 
At kvinner tenner på å se stor penis er ingen hemmelighet, vi er visuelle vi også. Det blir jo som med menn og store pupper. 
Utrolig at en kvinne med en mening du som mann ikke liker blir anklaget for å være bitter, stygg eller troll. Herregud 

Du kan si akkurat hva du synes er deiligst og mest tiltrekkende, ingen som har nektet deg det. Det er først når du gjør deg til talerør for alle kvinner at folk reagerer, og det med rette. Denne tråden er vel bevis nok på at du tar deg litt vel store friheter. Det er heller ikke slik at alle menn liker store pupper, ganske delte meninger der også gitt. 

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må vel ha EGEN mening, bare ikke dra inn ALLE kvinnfolk i hva du syns. Vi er individer, med preferanser. 
Noen kvinner tenner nok på å se en stor penis, mens andre ikke tenner på penis i det hele tatt, men personen den sitter på. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er mann og har ikke samme tenningsmønster som kvinner, så du kan strengt talt ikke uttale deg! 

Som mann har jeg erfaring nok til å hevde at det ikke stemmer, og som en intelligent person har jeg nok kunnskap til å vite at kvinner ikke har ett tenningsmønster, men at de er individer med individuelle preferanser. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at du tillegger "alle" kvinner ditt syn.. En kuk som ikke er erigert og i en ikke seksuell setting er ofte ikke veldig intressant for en kvinne. Hvis du syns det er så fint å se slappe peniser så kan du jo kjøpe et penisgalleri:fnise:

• Liker 4
Skrevet
56 minutter siden, Cbunke90z skrev:

Dette har jeg veldig vondt for å tro er sant. 

Anonymkode: 172bd...d7d

• Liker 3
Skrevet

Dette har jeg veldig vondt for å tro er sant. 

Anonymkode: 172bd...d7d

Samme her. Hadde isåfall vært seksuell trakkasering..

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Ardwinna skrev:

Åh klapp nå igjen med den der "Vi kvinner"! 

Jeg kan ikke snakke for ALLE kvinner nei, men undersøkelser hvor kvinner har blitt vist bilder er det stort overtall som tennes og tiltrekkes mer visuelt av de store penisene, dette finner man også blandt gorillaene som blir mer opphisset av en mannlig gorilla med stor penis. Den visuelle tenningen trenger ikke si noe for bruken nødvendigvis, jeg vet jo at growers fungerer like godt som showers, men rent visuelt sett er det ikke til å legge under en stein hva som ser best ut!  http://www.huffingtonpost.com/2013/04/09/penis-size-study-women-men-big-genitals_n_3041609.html 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke snakke for ALLE kvinner nei, men undersøkelser hvor kvinner har blitt vist bilder er det stort overtall som tennes og tiltrekkes mer visuelt av de store penisene, dette finner man også blandt gorillaene som blir mer opphisset av en mannlig gorilla med stor penis. Den visuelle tenningen trenger ikke si noe for bruken nødvendigvis, jeg vet jo at growers fungerer like godt som showers, men rent visuelt sett er det ikke til å legge under en stein hva som ser best ut!  http://www.huffingtonpost.com/2013/04/09/penis-size-study-women-men-big-genitals_n_3041609.html 

Hvorfor utgir du deg for å være kvinne mann?! 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...