AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #21 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg er der at jeg ikke ville ha brukt sexleketøy som lukter så sterkt, uansett om det er parfyme eller selve materialet som lukter! Jeg har flere forskjellige typer og merker leketøy i skuffa, og både billige og dyre. Ingen av dem lukter sterkt. Dersom du har prøvd å vaske og lufte dem uten at det hjelper tror jeg ikke det er stort flere alternativer. Da sitter lukta veldig sterkt. Det er kanskje et dårlig råd, men kast i søpla og kjøp deg sexleketøy av god kvalitet som ikke er parfymert. Parfymert sexleketøy er vel omtrent en like genial ide som parfymerte bind og truseinnlegg. Helt horribelt. Anonymkode: 5eaca...d38
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #22 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg googlet Doc Johnson og American challenge, og det påstås jo at de er laget i hudvennlig materiale uten skadelige stoffer, så jeg fatter ikke hvorfor de skal lukte sterkt. Du burde klage. Anonymkode: 5eaca...d38
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #23 Skrevet 4. oktober 2017 Hm aldri merket eller hatt problem med det. Anbefaler å kjøpe nye dildoer i annet materiale. Anonymkode: 853cb...f82
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #24 Skrevet 4. oktober 2017 Ganske patetisk å drive å jukke på en plastikk kuk. Ordentlige kvinner gjør ikke slik. Anonymkode: 749d7...681
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #25 Skrevet 4. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske patetisk å drive å jukke på en plastikk kuk. Ordentlige kvinner gjør ikke slik. Anonymkode: 749d7...681 Ganske patetisk forsøk på å provosere. Anonymkode: 5eaca...d38 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #26 Skrevet 4. oktober 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske patetisk å drive å jukke på en plastikk kuk. Ordentlige kvinner gjør ikke slik. Anonymkode: 749d7...681 Dette må du som mann bare leve med. Du blir erstattet av en dildo/strapon eller i beste fall en sleeve Anonymkode: 88f7c...832 1
FluffyJuggernaut Skrevet 4. oktober 2017 #27 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg hadde ett sexleketøy som luktet som en blanding av noe søtt og plast, uansett hvor mye jeg vasket og luften den, så ville ikke lukten forsvinne. Så den gikk i søppelet.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #28 Skrevet 4. oktober 2017 Må bare ligge en natt i vaginaen natten igjennom, så vil den lukten forsvinne. Problem løstAnonymkode: 88f7c...832
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #29 Skrevet 4. oktober 2017 Heng dem til lufting på klessnora Anonymkode: 7fc4b...8b8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #30 Skrevet 4. oktober 2017 Den eneste måten å bli kvitt dette på er å kjøre de så hardt i musa at friksjonen gjør til at materialet endrer egenskaper. Da kan det frigjøres molekyler og lukt. En skal være oppmerksom på at diameteren kan minke noe om dette utføres over noe tid... Anonymkode: a3b48...b77
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #31 Skrevet 4. oktober 2017 Dildo fra vixskin lukter ikke noe. Koster mye men merkbart mer kvalitet. Alle andre dildoer jeg har erfart stinker.. Anonymkode: caef8...f83
herzeleid Skrevet 5. oktober 2017 #32 Skrevet 5. oktober 2017 Basert på innholdet i tråden gleder jeg meg til å høre om når trådstarter hang ut et par tusen i dildo til lufting.
Sphynx Skrevet 6. oktober 2017 #33 Skrevet 6. oktober 2017 Hei, TS. For å svare deg ordentlig på spørsmålet ditt så er det slik at noen materialer lukter sterkt. PVS, ABS, TPE og TPR er noen materialer som blir brukt på leketøy som kan komme med lukt. Doc Johnson's dildoer kommer ofte med ganske sterk lukt, uten at dette er noe farlig. Mange er redd for at sterk lukt betyr farlig, men når det kommer til disse, er ikke det tilfelle Jeg har jobbet med leketøy i 5 år og har aldri kommet over en magisk løsning på å fjerne denne lukten. Tror dessverre det ikke er mulig når det gjelder leketøy... Derimot, så er det mange produkter som ikke har lukt, også i materialer som PVS, ABS, TPE, TPR, Silikon og glass. -For å nevne noen. Neste gang du er innom en erotisk butikk for å handle en ny venn, spør betjeningen om du kan få lukte på produktet.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #34 Skrevet 6. oktober 2017 TS her. Takker og bukker Bomkjøp å kjøpe noe med så mye tilsatt lukt. Men da vet jeg i allefall at det finnes alternativer som ikke gjør det! For lukta er nok der "for alltid". Som en rar liten funfact.. kjæresten min er jeger. Han tok nettopp den største (som også luktet mest) ned i kjelleren og skjøt på den med .22lr for å teste kulen. Så den er i allefall historie nå Anonymkode: df222...09d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #35 Skrevet 6. oktober 2017 På 4.10.2017 den 11.44, Forundret.. skrev: Aner ikke hva lukt de harm men hva med å lufte dem ofte, og se om det da gir seg etterhvert. Tenker at når du pakker dem inn så ivaretar du den lukta mer. Enig. Legg eller heng de til lufting i et rom med vinduet åpent. Kanskje ikke så lurt å henge de på tørkesnora ute, selv om det gir best lufting. Anonymkode: 7b883...d90
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #36 Skrevet 6. oktober 2017 På 4.10.2017 den 11.30, AnonymBruker skrev: Hahaha, oppbevare i poser, lufttette bokser etc for å unngå syntetisk lukt... Jeg hadde aldri putta noe oppi høna som lukta slik. Kast. Anonymkode: 47892...df9 Hvorfor kalles vagina for høne? Anonymkode: 9023f...00f
Sphynx Skrevet 6. oktober 2017 #37 Skrevet 6. oktober 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Takker og bukker Bomkjøp å kjøpe noe med så mye tilsatt lukt. Men da vet jeg i allefall at det finnes alternativer som ikke gjør det! For lukta er nok der "for alltid". Som en rar liten funfact.. kjæresten min er jeger. Han tok nettopp den største (som også luktet mest) ned i kjelleren og skjøt på den med .22lr for å teste kulen. Så den er i allefall historie nå Anonymkode: df222...09d HAHAHAHAH beste jeg har hørt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå