Gå til innhold

Menn. Er sånn truse sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hunkemöller NELL String black

hunkemoller-nell-string-black--18722-500x500_0.jpg

Anonymkode: 5bb85...70b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dame, men ja! Omg

Anonymkode: 8c58f...900

Skrevet

Nå har jeg fått høre at det feiler meg noe fordi jeg ikke ser på kvinner som objekter, men men.

For meg er det kvinnen som er sexy, uavhengig av hva hun har på seg. Når hun har på seg noe som skal signalisere "sexy" så er det turn off for meg. For jeg vil hun skal fokusere på meg, og det er hennes kåthet på meg som gjør meg kåt på henne. Hvis hun signaliserer at hun vil jeg skal bli kåt på henne ikke fordi hun er kåt på meg, men fordi hun har på seg et eller annet spesielt så er det turn off for min del. Det er kun og bare hun som gjør meg kåt. Sånn sett blir jeg mer kåt av å se henne i bestemortruser, fordi da er det hun som er fokuset, ikke undertøyet.

Men igjen, som sagt, jeg har fått høre at det feiler meg noe fordi jeg er sånn.

Anonymkode: f0c72...a99

• Liker 14
Skrevet

Jeg er jente da, men syns ikke snittet var noe flatterende. 

Anonymkode: 8f199...6fa

• Liker 3
Skrevet
6 minutes ago, AnonymBruker said:

Nå har jeg fått høre at det feiler meg noe fordi jeg ikke ser på kvinner som objekter, men men.

For meg er det kvinnen som er sexy, uavhengig av hva hun har på seg. Når hun har på seg noe som skal signalisere "sexy" så er det turn off for meg. For jeg vil hun skal fokusere på meg, og det er hennes kåthet på meg som gjør meg kåt på henne. Hvis hun signaliserer at hun vil jeg skal bli kåt på henne ikke fordi hun er kåt på meg, men fordi hun har på seg et eller annet spesielt så er det turn off for min del. Det er kun og bare hun som gjør meg kåt. Sånn sett blir jeg mer kåt av å se henne i bestemortruser, fordi da er det hun som er fokuset, ikke undertøyet.

Den ene utelukker ikke den andre :) Det er ikke slik at enten er man som deg eller så ser man på damer som objekter. Man kan bli tent av å se dama i sexy undertøy uten at man ser på dama som et objekt. Man kan sette pris på at hun, som en person og ikke som et objekt, ønsker å gjøre noe partneren liker. Mange damer blir til og med tent av å se at partneren bli tent av det. Ikke helt så svart hvitt som at signalisere sexy = objekt. Så du behøver ikke hoppe rett i den "det feiler meg noe, alle andre ser på damer som objekter bortsettfra meg" rollen.

Synes ikke snittet på den trusa der var så fin :) 

Anonymkode: 00880...73e

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trusa interesserte meg egentlig midt i r...a, men du fikk sagt det ganske spot on! :D

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente da, men syns ikke snittet var noe flatterende. 

Anonymkode: 8f199...6fa

Enig, syntes ikke den trusa var noe fin. 

Anonymkode: 054d2...8e1

Skrevet

Jeg liker damer uten truse, men med truse er også sexy.

Anonymkode: 99cd2...d56

Skrevet

Jeg likte undertøyet jeg. Men jeg er nok også der at jeg vil de skal forsvinne ganske så fort...

Videre så syns jeg det er fint om ei dame har på seg fint undertøy for meg, det betyr at hun bryr seg.

• Liker 1
Skrevet

Åååh gud ja:ninuskapus: Den var veldig sexy.. Hadde blitt ganske vill om dama hadde tatt på seg ei sånn truse og kom å banket på døren min og ville inn.:fnise:

Anonymkode: 28c9e...74f

Gjest padawan
Skrevet

Det kan være det avhengig av kroppen den sitter på.

Skrevet (endret)
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den ene utelukker ikke den andre :) Det er ikke slik at enten er man som deg eller så ser man på damer som objekter. Man kan bli tent av å se dama i sexy undertøy uten at man ser på dama som et objekt. Man kan sette pris på at hun, som en person og ikke som et objekt, ønsker å gjøre noe partneren liker. Mange damer blir til og med tent av å se at partneren bli tent av det. Ikke helt så svart hvitt som at signalisere sexy = objekt. Så du behøver ikke hoppe rett i den "det feiler meg noe, alle andre ser på damer som objekter bortsettfra meg" rollen.

Synes ikke snittet på den trusa der var så fin :) 

Anonymkode: 00880...73e

Hvordan kan man sette pris på noen som person dersom man ikke kjenner vedkommende? Når man ser et bilde av en person man ikke kjenner vil denne personen framstå som et objekt. Det samme vil en person man ser tilfeldig på gata. Og tro noe annet er å projisere sine egne forventninger/følelser over på objektet, altså konstruere et subjekt etter sitt smak og behag. 

Vi er alle objekter og subjekter overfor hverandre, avhengig av situasjon. 

Endret av HalldirV2
Skrevet

Ja. Det er sexy og fint. Men så var det en slik idiotartikkel i VG igjen som skulle bestemme for kvinner at de skulle gå med bestemortruser nå for å være trendy.

Kanskje en bestemor med hemoroider og pupper som henger ned i trusa må dekke seg til. Den tiden der kommer tidsnok og slår deg i bakhodet. Men i tiden før det så kan man nyte livet. Man føler seg litt mer attraktiv, sexy og umgdommelig når man har litt sexy undertøy.

Anonymkode: 2dee0...a38

Gjest Axl Rose
Skrevet

Joda grei truse, men foretrekker nakenhet. Det er sexy:hjerte:

Skrevet

Tror trusa hadde vært mer sexy uten det der som ser ut som om det er en alt for stor g-streng dratt oppå og oppover en ganske snaisen hipster.. 

Meen så er jeg dame da..

Skrevet

Hvorfor er det sånne stroppe/belte greier på den, de som går over hofta? 

Skrevet

Ganske artig å registrere at der er mange damer som svarer her, og som i stor grad er negative og ikke synes trusa er hverken sexy eller fin...

Selv synes jeg den er både sexy og fin, men den er egentlig bare i veien og hadde forsvunnet fort!

Men så er jeg jo bare en enkel mann da, og vi har som kjent ikke nok blod i kroppen til å forsyne begge hodene samtidig...:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...