Gå til innhold

hodepine ved sex

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ladi Dy
Noen andre som også har hatt/har hodepine ved sex??

Jeg pleier som regel å få hodepine rett før jeg og mannen min skal legge oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er mann.

Dersom du mener orgasmehodepine, er dette et kjent fenomen. Jeg fik det for 2-3 år siden, en intsn og kraftig hodepine rett etter orgasme - noe som selvsagt ødela hele sexgleden.

Kontaktet lege, som sa det ville gå over, noe det gjorde etter noen uker.

Orgasmehodepine er også kjent hos damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasmehodepine er vondt! Og tar litt sjarmen fra det å ha sex. Om det er til noen trøst, så gir det seg etterhvert......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orgasmehodepine er ofte helt ufarlig, men det KAN være et tegn på at noe er galt. Det finnes nemlig to former for slike hodepiner, der den ene kan være linket til aneurismer i hjernen. Opplever du hodepiner ved orgasme når du ikke har vært plaget av det før bør du oppsøke lege og få det sjekket ut for sikkerhets skyld.

Les mer her:

http://www.lommelegen.no/sl/slartikkel.asp?visart=5700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har også lest det samme som Possum, ikke på internet men, for noen år siden, men hvem klarer la være ha sex (om man har partner...), bare pga litt kjempevond sprengende hodepine etterpå...? (begynner litt før, og blir sterkere, og kan vare i timer etterpå...)

Hodepinen min ga seg, tok noen måneder, men gikk i alle fall over. Tror neppe jeg ville sluttet ha sex den gangen, hodepine eller ikke.

Man lever bare en gang, eller er jeg uansvarlig, i tilfelle det var den farlige sorten av hodepine jeg hadde? (trenger ikke svare, jeg hadde gjort det jeg gjorde uansett...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...