AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Ja,overskriften sier sitt..men...jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det🙈trenger tips Anonymkode: 72eb9...429
SlemUlv Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 jeg anbefaler fetlife.com eller smil-norge.no hvor du kan få svar fra folk med erfaring innen dette. og ikke bare random dudebroes som tror at alle menn er dominante.
Gorgonzola Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Du må nesten være litt mer spesifikk dersom du forventer noen (gode) svar her. Kontrollen over hva? Og dersom det er vanskelig, start med å spørre han som lanserte dette, vær spesifikk.
Ragnar89 Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja,overskriften sier sitt..men...jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det🙈trenger tips Anonymkode: 72eb9...429 Sleng han på senga , flekk av deg og han klærne og sett deg oppå han . Verre er det ikke
Gjest Alterego666 Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 Hvorfor spør du ikke ham, og tenk gjennom hans tenningsmønstre og så lager du en løs regi du kan improvisere rundt?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 Fest han fast til senga og hold på tils du ikke lengre vil, ha selvfølgelig et kode ord skulle de bli for mye for ham men hvis ikke kan du jo behandle han som ditt personlige sex leketøy en kveld. Anonymkode: 1daa5...6a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå