Gå til innhold

Vaginamonologene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor har det kommet fra, idealet om at voksne kvinner skal se ut som et barn mellom beina: hårløse og uten de store markerte kjønnsleppene som gjør dem til kvinner? 

Kommer det fra det store landet i vest som har gitt oss så mye fint? Slikt som Coca -Cola, BigMac, softice og Donald Trump?  Jeg bare undres? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har det med Vaginamonologene å gjøre? Har du sett stykket?

Anonymkode: cbcd1...dc6

• Liker 3
Skrevet

Visste ikke at jeg ikke er kvinne siden jeg ikke har store kjønnslepper. 

Jeg kan liksom ikke noe for hvordan jeg ser ut nedentil på den måten. 

Sier du det samme om kvinner med små pupper? De er ikke kvinner siden de ikke har store bryst?

Eller menn med små testikler?

Skam deg.. 

Anonymkode: b8df8...38a

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier du det samme om kvinner med små pupper? De er ikke kvinner siden de ikke har store bryst?

Skam deg.. 

Hvorfor skal ts skamme seg? Personen lurer på hvorfor det er slik, og har ikke skrevet noe negativt om det. 

Det er greit å faktisk lese et innlegg før man går helt av skaftet. 

Anonymkode: c2208...4fb

Skrevet

Det kommer fra kapitalismen. Som tjener milliarder som andres usikkerheter. Forestillingen om hårløst underliv hadde aldri kommer om ikke høvelindustrien fantes, og opererte kjønnslepper hadde aldri engang vært en tanke om ikke intimkirurgi fantes. Akuratt som med lipinjections, vanlige lepper og kjønnslepper var vanlig, nå pga noen som tjener penger på å lage et utseende ideal som passer inn til et produkt de kan tilby, så begynner folk å legge merke til om andre har tynne eller tykke lepper eller sånn eller sånn underliv. Før i tiden så var alt bare lepper og underliv og hår og naturlig. 

Anonymkode: e6c94...ac0

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skam deg.. 

Du har misforstått meg.

Alle er skapt unike, både kvinner og menn.  Jeg elsker mangfold og misliker idealer for "riktig " utseende. 

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Jeg ser ikke ut som et barn nedentil selv om jeg ikke har store kjønnslepper eller hår, rett og slett fordi jeg er voksen. Enkelt og greit. "Trenden' startet med egypterne som fjernet det med flintstein! DA hater man hår da, når man steiner det av!

Skrevet
4 timer siden, Nusse skrev:

Hvor har det kommet fra, idealet om at voksne kvinner skal se ut som et barn mellom beina: hårløse og uten de store markerte kjønnsleppene som gjør dem til kvinner? 

Kommer det fra det store landet i vest som har gitt oss så mye fint? Slikt som Coca -Cola, BigMac, softice og Donald Trump?  Jeg bare undres? 

Fra menn som har foretrukket dette tidligere.. ting forandrer seg. 

Skrevet
På 3.10.2017 den 20.50, SlemUlv skrev:

Fra menn som har foretrukket dette tidligere.. ting forandrer seg. 

Tror ikke noe på at det er menn som har foretrukket dette. 

Ting forandrer seg, ja. Men mannfolk har aldri brydd seg med hvordan slufsa ser ut! 

Skrevet
16 minutter siden, Nusse skrev:

Tror ikke noe på at det er menn som har foretrukket dette. 

Ting forandrer seg, ja. Men mannfolk har aldri brydd seg med hvordan slufsa ser ut! 

Du gjør kanskje ikke, men mange gjør. Og mange menn foretrekker "naken" mus. 

Skrevet

Vaginamonologene?? Den var ny.

Hadde vært bedre med dialog, men greit å starte ett sted. Ikke sjokkert over at det er hunkjønnet som skravler uansett.

Skrevet
På 3.10.2017 den 16.27, Nusse skrev:

For et perverst utsagn

Anonymkode: f6de7...90a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...