Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mye hadde dere gått under prisantydning? Altså hvis dere hadde likt huset? 

Ta

Anonymkode: ea8cb...ca9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være at familien har gjeld og tvangs selger. O_o
Så prøver banken kanskje å få mest mulig tilbake. 
Er eneste grunn til en sånn pris. 
Du kan jo melde interesse men prute eller si maks høyde i pris eller lavere. 
Om de ikke får solgt til andre, noe jeg tviler med de bildene, så kan det hende de går for å selge til andre som har vist interesse. 

Skrevet
9 minutter siden, Drakan skrev:

Kan være at familien har gjeld og tvangs selger. O_o
Så prøver banken kanskje å få mest mulig tilbake. 
Er eneste grunn til en sånn pris. 
Du kan jo melde interesse men prute eller si maks høyde i pris eller lavere. 
Om de ikke får solgt til andre, noe jeg tviler med de bildene, så kan det hende de går for å selge til andre som har vist interesse. 

Takk for svar. Vi får se etter visningen, uansett den prisen er ikke aktuell.

hi

Skrevet

Det kan se ut som om garasjen er ulovlig oppført. Den er i alle fall ikke nevnt på seeiendom.

Anonymkode: b966d...1f3

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Vi får se etter visningen, uansett den prisen er ikke aktuell.

hi

Lykke til. :lillesky2:

Om dere er heldig er ingen andre interessert med prisen de utlyser, så prut så hardt dere kan fra starten av. :D 
Er flere bedre hus til rimeligere pris, så om det feiler er det bare å finne noe i en bedre prisklasse for deres del. 

Skrevet
1 minutt siden, Drakan skrev:

Lykke til. :lillesky2:

Om dere er heldig er ingen andre interessert med prisen de utlyser, så prut så hardt dere kan fra starten av. :D 
Er flere bedre hus til rimeligere pris, så om det feiler er det bare å finne noe i en bedre prisklasse for deres del. 

Takk 😊

Som sagt så får vi se;) Vi har vært på leting i ett år, så det begynner å haste litt, men vil heller ikke kjøpe hva som helst, om du skjønner.

ts

• Liker 1
Skrevet

Huset er typisk for nåtidens masseproduserte "rugekassestil", helt uten sjarm og sjel, både utvendig og innvendig. Slike hus kastes opp i en fei, hvor man bruker de simpleste løsningene på alt. Dusinvis med kliss like hus, som står der på rekke og rad. Nei, jeg ville ikke bodd der om jeg så fikk huset kastet gratis etter meg.

Selvsagt synes jeg prisen er altfor drøy.

Anonymkode: 84a96...14e

• Liker 1
Skrevet

Kjenner ikke område. Men tenker om det er budrunde og det prisen blir så blir det verdt prisen? 

Vi bor i ett forholdsvis lite rekkehus til 4,8 millioner så ut i fra det villejeg løpt og kjøpt 😅

Anonymkode: d1d3e...ca5

Skrevet

Kjenner ikkje området, så prisen seier meg ikkje noko særleg. Noko høgre pris enn eg likar, samtidig er det nok omlag prisen det kosta med nybygg.

Men utifrå at huset er oppført i 2016, kor ser du at det var solgt i fjor til 4,2 mill?

Utifrå eigedomsprisar er det berre sal av tomt som er registrert i 2016 på adressa.

Skrevet
47 minutter siden, Frøken Mitzi skrev:

Kjenner ikkje området, så prisen seier meg ikkje noko særleg. Noko høgre pris enn eg likar, samtidig er det nok omlag prisen det kosta med nybygg.

Men utifrå at huset er oppført i 2016, kor ser du at det var solgt i fjor til 4,2 mill?

Utifrå eigedomsprisar er det berre sal av tomt som er registrert i 2016 på adressa.

Du kan se det i annonsen der det står «hva ble huset solgt for».

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan se det i annonsen der det står «hva ble huset solgt for».

Ser det no, fekk ikkje det fram på mobil i stad. Verkar på meg som det er ferdigstillinga og tinglysing av verdi som står der. Om du sjekkar https://siste.eiendomspriser.no/ får du fram historikken til ein eigedom. Og der står ingenting om sal i november 2016.

Skrevet

Vi var på visning, privat visning så vel..

Vi ble møtt av ei dame og en hund. Den hunden,,,åh hva i h har en hund å gjøre på visning? Den hoppet på oss flere ganger og sniffet som bare det, fulgte etter oss overalt. Jeg har hund selv og den har ingenting å gjøre på visning, mener jeg. Masse duft lys var det som luktet forskjellig og tøymykner lukt i hele huset, blandede dufter, fikk vondt i hodet. Fikk ikke sett så mye pga de møblene, alle kriker og kroker var fylt. 

Det var den verste visningen jeg var på:kvalm:

ts

Skrevet

Må ærlig si at jeg kjenner jeg blir litt matt. Det er da BÅDE bod og vaskerom der. Det går tilogmed ett til do så det blir klassifisert som bad nummer 2. Så du kan helt ærlig ikke vært så flink å lese annonsen TS :)! 

Jeg har ikke peiling på området. Men selve huset var ett fint standardløsningshus, med generiske løsninger. Det som trekker det ned for meg er alle di klumpete møblene hennes som får ting til å se mindre ut. Da huset er stort i seg ser det ut som. Dette trenger jo ikke være noe negativt i seg selv. Da det vil være flere som avfeier det på grunn av stylingen. Personlig så ønsker jeg meg bad og gulv med mer personlige løsninger, derav vil ordne selv når jeg skaffer hus. Men jeg kunne godt personifisert denne boligen til en plass jeg ville elsket. Ting som platting til utemøbler osv synes jeg er greit at ikke er ordnet. Da jeg ville sett ann lysforholdene og planlagt det derretter. Man må bare se forbi de personlige tingene å se ett blankt lærett man kan gjøre mye med. Jeg ble værtfall inspirert

Skrevet
På 6.10.2017 den 23.01, AnonymBruker skrev:

Huset er typisk for nåtidens masseproduserte "rugekassestil", helt uten sjarm og sjel, både utvendig og innvendig. Slike hus kastes opp i en fei, hvor man bruker de simpleste løsningene på alt. Dusinvis med kliss like hus, som står der på rekke og rad. Nei, jeg ville ikke bodd der om jeg så fikk huset kastet gratis etter meg.

Selvsagt synes jeg prisen er altfor drøy.

Jadda, alle vil helst ha et snekkergledehus fra 1920 som oser sjel, men, på mange steder går det faktisk ikke an å velge! Snekkergledehusene er ytterst sjelden til salgs og hvis de er det er de svimlende dyre og går dessuten langt over takst. Så må man velge mellom et hus fra 1950 med muggsopp i kjelleren og et nyoppført hus så er valget lett! 

Anonymkode: 532b7...468

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jadda, alle vil helst ha et snekkergledehus fra 1920 som oser sjel, men, på mange steder går det faktisk ikke an å velge! Snekkergledehusene er ytterst sjelden til salgs og hvis de er det er de svimlende dyre og går dessuten langt over takst. Så må man velge mellom et hus fra 1950 med muggsopp i kjelleren og et nyoppført hus så er valget lett! 

Anonymkode: 532b7...468

Jeg er enig i at sjarmerende eldre hus ikke alltid er like tilgjengelig, og det er synd. Men eldre hus trenger da ikke å ha mer muggsopp enn nye, slik du påstår. Tvert i mot, så vet jeg om flere eiere som har vært plaget med både muggsopp og diverse andre ulumskheter i sine nybygg. Nytt hus er altså ingen garanti mot slike angrep. Mange nye hus er så tette, at det oftere nå enn før, oppstår problemer av slik art, i tillegg til allergi osv. Ellers ville jeg bare si min egen mening om dagens ferdighus. De fleste slike nybygg blir bygget på denne måten i dag, dessverre. Således er det ikke noe spesielt med huset ts linker til her. Jeg er bare lei av dagens strømlinjeformede byggeskikk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...