AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg og samboeren er på utkikk etter hus, og denne falt litt i smak😍 Men synes prisen er litt stiv..og det er Fjellfoten..Skjønner at man får mye hus for pengene, men grus i oppkjørselen, ingen vaskerom, ingen terrasse, ingen boder,.Ser også at huset ble solgt ifjor til 4,2 mil.😱 Er det virkelig mulig at det har steget så mye? Hva mener dere? Er dette verdt prisen? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=105630387 Anonymkode: ea8cb...ca9
Joppeline Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Fasinerende skrekkelig innredning i hvert fall! Vet dessverre ingenting om prisnivå der. 7
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 2 minutter siden, Joppeline skrev: Fasinerende skrekkelig innredning i hvert fall! Vet dessverre ingenting om prisnivå der. Enig ang innredningen, men man får heldigvis ikke møbler med Anonymkode: ea8cb...ca9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 Veldig overfylt. Anonymkode: fbb89...2c0
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 Bod kan man vel kjøpe separat men hvis dere har barn så er det veldig upraktisk å ikke ha vaskerom pga skitne uteklær og sko osv. Personlig likte jeg ikke fasaden eller inngangspartiet fordi huset ser ut som en boks. Inngangspartiet hadde sett bedre ut med tykkere bjelker for nå ser det ut som to fyrstikker holder taket oppe der og at det er på vei til å rase når som helst. Anonymkode: 196cf...bb4 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #7 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg har ikke grønne fingre, så personlig hadde jeg valgt noe med en finere og mer opparbeidet hage. Anonymkode: 21ded...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #8 Skrevet 5. oktober 2017 Det er veldig vanskelig for noen som ikke kjenner området å si noe som helst om prisen. Det er ekstremt stor forskjell på prisnivået i ulike deler av landet. Selve huset var litt meh for mitt vedkommende. Ingen boder er kjempenegativt. Jeg kunne aldri tenke meg å kjøpe et hus uten ordentlig mulighet for lagring. Jeg vil også helst ha vaskerom. At det er grus i innkjørselen og ikke er altaner er noe som er relativt enkelt å gjøre noe med, så det hadde ikke brydd meg. Så lenge det er plass til å bygge en altan, er det helt ok. Jeg gremmet meg over asymmetrien på forsiden, med store vinduer på venstre side av inngangspartiet og ikke noe på andre Jeg synes også stuen var trang og smal. Den voldsomme møbleringen gjorde det litt vanskelig å få inntrykk, her burde megler vært flinkere til å få dem til å rydde unna og ta ut møbler. Overmøblering får det til å virke trangt. Anonymkode: 78b75...112 2
Gjest Cocosa Skrevet 5. oktober 2017 #9 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg vil si dette huset har både vaskerom og bod. Det har jo to bad, der det ene kan brukes som vaskerom, men som også har toalett og dusjmuligheter. Boden er innredet som garderobe, noe dere kan bruke til støvsuger og annet utstyr dersom dere har vennlig klesskap
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #10 Skrevet 5. oktober 2017 Ser ut som ferdighus av billigste sort med de gule gulvene og skikkelig kjipt bad/kjøkken. Men jeg klarte nesten ikke å vurdere det fordi interiører var så jævlig. Anonymkode: 80024...f3c 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #11 Skrevet 5. oktober 2017 For meg er dette et hus uten sjarm og personlighet. Lukter ferdighus på lang vei. Anonymkode: 5c670...56e 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #12 Skrevet 6. oktober 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg er dette et hus uten sjarm og personlighet. Lukter ferdighus på lang vei. Anonymkode: 5c670...56e Hele nabolaget der er ferdig hus, de sprette opp overalt. Det er et eldre byggefelt hvor de nå har utvidet med et større område på ene siden og hele dette nye områder er full av kliss like hus, noen tomannsboliger og pakkeløsninger. Det ser ikke så pent ut heller :/ Anonymkode: 21ded...bbf
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #13 Skrevet 6. oktober 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hele nabolaget der er ferdig hus, de sprette opp overalt. Det er et eldre byggefelt hvor de nå har utvidet med et større område på ene siden og hele dette nye områder er full av kliss like hus, noen tomannsboliger og pakkeløsninger. Det ser ikke så pent ut heller :/ Anonymkode: 21ded...bbf Bor du her eller i nærheten, siden du vet så mye?? Anonymkode: ea8cb...ca9
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #14 Skrevet 6. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bor du her eller i nærheten, siden du vet så mye?? Anonymkode: ea8cb...ca9 Foreldrene mine bor i den gamle delen av Fjellfoten. Anonymkode: 21ded...bbf
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #15 Skrevet 6. oktober 2017 Hva er gæernt med ferdighus egentlig? Ut fra fasaden trodde jeg dette var et gammelt hus fra 50-tallet som var pusset opp, inntil jeg så at byggeåret var 2016. Vil si de har prøvd å få husene til å passe til de eldre husene i området da. Huset virket stort, men heftig prisstigning på ett år - har de gjort noe med det som tilsier at prisøkningen er riktig? Terrasse savnes ja.. og det er ikke mye gress i plenen, mest bare ugress. Det fine med nybygget hus er at du ikke trenger noe dyrt vedlikehold på mange år. Ingen overraskelser. Bare å kose seg. Anonymkode: 532b7...468 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #16 Skrevet 6. oktober 2017 Ser ut som om det er fryktelig gulvkaldt hvis man skal bedømme etter mengden gulvtepper. Liker ikke at det dusjes rett på badegulvet, men det er jo ikke mye jobb å sette inn et dusjkabinett. (Lurer på hva slags møter som holdes i spisestuen ettersom de trenger et så vanvittig langt bord og slike overdådige stoler. Statsråd?) Anonymkode: 0e1a2...4a1 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #17 Skrevet 6. oktober 2017 "Hyggelig og skjermet uteplass mellom gatasje og hagen." Anonymkode: 12bbe...ff4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #18 Skrevet 6. oktober 2017 Huset i seg selv er greit nok, men innredningen er gjennomført men ikke min smak. Hadde ønsket meg litt mer opparbeidet hage, litt kjedelig flat plen. Anonymkode: 753ac...33e
Gjest O.G. Skrevet 6. oktober 2017 #19 Skrevet 6. oktober 2017 På 3.10.2017 den 15.43, AnonymBruker skrev: Jeg og samboeren er på utkikk etter hus, og denne falt litt i smak😍 Men synes prisen er litt stiv..og det er Fjellfoten..Skjønner at man får mye hus for pengene, men grus i oppkjørselen, ingen vaskerom, ingen terrasse, ingen boder,.Ser også at huset ble solgt ifjor til 4,2 mil.😱 Er det virkelig mulig at det har steget så mye? Hva mener dere? Er dette verdt prisen? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=105630387 Anonymkode: ea8cb...ca9 Grusom innredning og ser ikke ut utvendig heller.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #20 Skrevet 6. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: "Hyggelig og skjermet uteplass mellom gatasje og hagen." Anonymkode: 12bbe...ff4 Gatasje🤣🤣🤣 Fancy meglerspråk. Anonymkode: 6714d...39f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå