Gå til innhold

Restylane/juvaderm

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere.

Er det noen her som har erfaring med å fylle leppene? Jeg vurderer det selv, men jeg lurer bare på hvilke erfaring dere har med det? Jeg har ikke lyst på et unaturlig resultat, eller masse bivirkninger.

Anonymkode: 4c463...136

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør det. Vær fornøyd med det du har

Anonymkode: dc9cc...eb6

• Liker 1
Skrevet

Aldri sett lepper som er tuklet med som ser naturlig ut. Kos deg med nebb.

Anonymkode: 4460a...5c3

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke trenden naturlige lepper, trenden er andenebb og de betaler gladelig for det.  De vet selv at det ser fake ut. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer angående kropp.
/lillesky (mod)

Skrevet

:rolleyes:

Anonymkode: b3b8e...d23

Skrevet

Hva er forskjellen på Restylane og Juvederm? :klo:

Anonymkode: 3d207...284

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Aldri sett lepper som er tuklet med som ser naturlig ut.

Hva vet du egentlig om det? Restylane kom på markedet for veldig mange år siden; tror det må være nærmere 30, og den gangen ville folk ha naturlig fyldige lepper, eller glatte ut rynkene rundt leppene. Så det skal være fullt mulig å få behandlingen utført slik at resultatet ser naturlig ut. Uten at jeg har prøvd.

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, T-Rex skrev:

Hva vet du egentlig om det? Restylane kom på markedet for veldig mange år siden; tror det må være nærmere 30, og den gangen ville folk ha naturlig fyldige lepper, eller glatte ut rynkene rundt leppene. Så det skal være fullt mulig å få behandlingen utført slik at resultatet ser naturlig ut. Uten at jeg har prøvd.

Man kan si så mye man vil at det ser naturlig ut, men det er et eller annet med formen og området under nesen og kinnene som vanligvis viser at man har tatt noe. Trenger ikke være noe nesten, men jeg ser det uansett. 

Anonymkode: c384a...d2e

Skrevet

Jeg har filler i leppene. Nå har jeg 0.5ml men har hatt 1 ml.  Ser naturlig ut, og de fleste som har fått vite det, har ikke lagt merke til det før jeg sa det. Men jeg måtte å fjerne gamle fillers nå i sommer da det hadde klumpet seg. 
mitt tips til deg er å gjør god undersøkelse for å finne en profesjonell plass å heller betale litt ekstra for å få det fint istede for å dra på en chabby klinikk der de har vippe extentions og fillers. Jeg bruker filleren som heter dermafill og er fornøyd med det. samboeren også :D 

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Det er nok mer fordi de du SER at har leppefillers er nettopp de som har et veldig unaturlig resultat.

38 minutes ago, AnonymBruker said:

Man kan si så mye man vil at det ser naturlig ut, men det er et eller annet med formen og området under nesen og kinnene som vanligvis viser at man har tatt noe. Trenger ikke være noe nesten, men jeg ser det uansett. 

Jeg og 3 venninner har alle leppefillers, ingen av de noen av oss har spurt har lagt merke til det. Jeg har til og med fått kommentarer på at det ser så naturlig ut at det er bortkastede penger, for ingen legger merke til det uansett. Jeg har 1ml i leppene, men folk som ikke vet det ville nok aldri gjettet det. Du er nok ikke så ekspert på å spotte leppefillers som du tror. 

Anonymkode: a0abb...9ab

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og 3 venninner har alle leppefillers, ingen av de noen av oss har spurt har lagt merke til det. Jeg har til og med fått kommentarer på at det ser så naturlig ut at det er bortkastede penger, for ingen legger merke til det uansett. Jeg har 1ml i leppene, men folk som ikke vet det ville nok aldri gjettet det. Du er nok ikke så ekspert på å spotte leppefillers som du tror. 

Men du kjenner jo dem og venninner pleier å si pent om hverandre. Andre vil kanskje ikke si noe fordi det tolkes negativt. Angrep er det beste forsvar og. Og jo, 1 ml gir synlig resultat for å si det sånn. 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Men du kjenner jo dem og venninner pleier å si pent om hverandre. Andre vil kanskje ikke si noe fordi det tolkes negativt. Angrep er det beste forsvar og. Og jo, 1 ml gir synlig resultat for å si det sånn. 

Det var ikke oss venninnene innad jeg mente. Jeg har sagt det til folk mens vi har diskutert hvor stygt leppfillers er. Typ "Jeg har aldri sett noen som ikke ser ut som en and!" Også sier jeg "hva synes du om leppene til Lise da?" så svarer de "Hæ? Har LISE tatt filler?! Man ser det jo ikke engang jo!", og dette er gjentatt med mange forskjellige mennesker, om begge venninnene mine uten at de er til stede. Så nei, det er ikke for å skåne dem. Og tro du meg, venninnene mine forteller meg om de synes kjolen jeg har på meg er stygg, eller hårfargen min ser jævlig ut, de ville nok vært ærlige mot meg når jeg spurte om leppene mine.

• Liker 2
Skrevet

Utrolig fornøyd med det. Får enda slemme kommentarer, men det fikk jeg før også. Før var de for små, nå er de unaturlige. Klarer ikke å vinne, uansett hva jeg gjør. Bryr meg ikke mye, så lenge jeg selv er fornøyd, men klart det går innpå meg innimellom. Er bare menneske. 

Anonymkode: ce829...8cb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...