Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #1 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvilke grunner kan det være til uteblitt menstrasjon? Jeg er ikke gravid følge testen, så det kan ikke være en mulig grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. januar 2005 #2 Del Skrevet 20. januar 2005 raskt vekttap frustrasjoner av mange slag ol. Eller så har testen vist feil Kan sikkert være flere andre grunner også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #3 Del Skrevet 20. januar 2005 Hormonell ubalanse. Jeg fikk f.eks. ikke mensen på over to måneder pga. ubehandlet diabetes. Har også hørt at stress kan være en faktor.. Er sikkert ikke noe farlig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. januar 2005 #4 Del Skrevet 20. januar 2005 Stress eller sykdom kan være nok. Og det kan være den bare hopper over en gang uten grunn. Det skjedde meg en gang, og jeg ble helt fra meg av skrekk. Men så, neste måned til riktig tid, kom den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #5 Del Skrevet 20. januar 2005 Ok, takk for svar :bukke: Menstruasjonen er en uke forsinket nå, og det er lang tid til å være meg. Men, den kommer vel snart antar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 21. januar 2005 #6 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvis du nettopp har sluttet på p- pillen kan det også være en grunn. men jeg har opplevd å hoppe over en måned, og jeg har opplevd å fa den over en uke for sent. så ingen grunn til panikk foreløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå