Gå til innhold

Bobil og AC


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drømmer om å kjøpe en bobil som jeg kan kjøre rundt i Europa med. Jeg har hund og vil gjerne ha den med, men hvordan er det med å ha på AC når vi ikke er i bilen? Går det? Kjører man feks til Spania i august og vi vil ut en tur uten hund vil jo vi at den skal være trygg i en kjølig bil og da må AC kunne gå.

Sikkert dumt spm, men jeg har ikke peiling på bobil.

Anonymkode: 74ce3...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drømmer om å kjøpe en bobil som jeg kan kjøre rundt i Europa med. Jeg har hund og vil gjerne ha den med, men hvordan er det med å ha på AC når vi ikke er i bilen? Går det? Kjører man feks til Spania i august og vi vil ut en tur uten hund vil jo vi at den skal være trygg i en kjølig bil og da må AC kunne gå.

Sikkert dumt spm, men jeg har ikke peiling på bobil.

Anonymkode: 74ce3...919

kommer jo ann på i hvilken setting. Jeg vil uansett tro at en Vinterisolert bobil for Norske forhold med tildekte vinduer og åpen takluke burde være god nok til å løse problemet, uten at jeg har noen direkte erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Druid skrev:

kommer jo ann på i hvilken setting. Jeg vil uansett tro at en Vinterisolert bobil for Norske forhold med tildekte vinduer og åpen takluke burde være god nok til å løse problemet, uten at jeg har noen direkte erfaring.

Settingen jeg tenker på er at den står i sola med 35 grader som er normalt i Spania i august. Tror ikke jeg hadde turt å satse på at isolering og et åpent vindu er nok. Dersom man ikke har AC i en leilighet i Spania er jo det nesten drepen for det blir så varmt, vindu åpent eller ei. Og en bobil er jo mye mindre, så vil tro der kan bli mye varmere.

Anonymkode: 74ce3...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...