AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre og det er et sykt irriterende "problem". Samboeren min pleier å sovne av før meg, noe som gjør meg litt stressa med å sove også. Men så puster han ofte litt tungt når han sover, og det gjør at jeg ikke får sove. Altså det irriterer meg. Jeg hater at jeg irriterer meg over PUSTING, men jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Går ikke an at vi skal sove på hver sine rom hver natt bare pga dette.. Noen tips? Anonymkode: 86185...0bf
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Spoiler Putt noe i ørene, som sov i ro Anonymkode: 74a13...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 vetikke hvor spoileren kom fra Anonymkode: 74a13...2fa
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 Du må nesten bare bli vant med det. Da vil du slutte å legge merke til det. Jeg har sovet ved siden av mannen min i 18 år og innimellom så irriterer pustingen meg, men da er det bråkete pusting nesten mot snorking. Han må jo få lov å puste stakkars. Tenk på noe annet, enn at det irriterer deg. Mediter, hør på bølgeskvup/fuglesang ol. Anonymkode: e3300...b65 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg irriterer meg også over pustelyder, samt spiselyder og alle andre lyder et menneske lager. Anonymkode: c11ba...432 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må nesten bare bli vant med det. Da vil du slutte å legge merke til det. Jeg har sovet ved siden av mannen min i 18 år og innimellom så irriterer pustingen meg, men da er det bråkete pusting nesten mot snorking. Han må jo få lov å puste stakkars. Tenk på noe annet, enn at det irriterer deg. Mediter, hør på bølgeskvup/fuglesang ol. Anonymkode: e3300...b65 Ja, jeg vet.. Selvsagt må han få puste, men jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre for å bli vant med det.. Anonymkode: 86185...0bf
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #7 Skrevet 3. oktober 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: vetikke hvor spoileren kom fra Anonymkode: 74a13...2fa hæ? Anonymkode: 86185...0bf
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #8 Skrevet 3. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vis skjult innhold Putt noe i ørene, som sov i ro Anonymkode: 74a13...2fa Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hæ? Anonymkode: 86185...0bf Den over med skjult innhold. Anonymkode: 74a13...2fa
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #10 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg må bruke ørepropper. Har ikke blitt vant til det, gift i 10år. Anonymkode: e2f49...5fd
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #11 Skrevet 3. oktober 2017 Vær glad det ikke er snorking i alle fall Du kan prøve ørepropper for å se om det kan hjelpe? Puster han tyngre f.eks på ryggen? Da kan du prøve å få han til å ligge på siden. Anonymkode: 7385b...2cb
Tørrfisk Skrevet 3. oktober 2017 #12 Skrevet 3. oktober 2017 Et tips for å sovne fortere når du ligger på samme rom som noen er å "herme" etter pusten til personen som sover. Prøv å puste inn og ut samtidig som den som sover gjør det og plutselig sover du selv 😁 Hvis du bare ligger og irriterer deg mens du venter på å sovne så er det verdt å teste ut. Men det funker jo ikke på irritasjonen din om du f.eks bruker å lese litt før du legger deg for å sove..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå