Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 
Er veldig opptatt av å ikke blir sjalu eller utrykke dette for kjæresten min på noen måte, men nå begynner jeg å bli ganske lei. Kjæresten min har blitt venn med alle mine venninner og jeg vet ikke om jeg liker det. Føler liksom ikke at jeg har egne venner lenger. Han har også sagt at han tror han er bedre venn med mine venner enn det jeg er. På en måte så tenker jeg at jeg ikke har noen rett til å ikke synes det er greit, for han skal jo få lov til å være venn med de han vil. Men er ikke så glad i at han ringer den ene venninnen min midt på natten for å snakke om meg og konflikter vi har hatt for eksempel. Føler de er blitt hans venner nå, og ikke mine. Har jeg rett til å ikke like at han er å god venn med mine venninner, skal jeg si noe til han? Hva hadde dere gjort?

Og en annen ting: Han har flere ganger sagt til meg at bestevenninna mi er så pen, at han kunne pult henne og vil fingre henne. Jeg sa ifra til han etter andre gangen han sa det , men han bare fortsetter og nå har han sikkert sagt det over 20 ganger. Føler liksom ikke jeg kan si noe til han fordi jeg ikke vil fremstå sjalu, for jeg synes det er så teit. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. 

Anonymkode: 4745e...92e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet hva du har å gjøre, trenger du virkelig andres mening om dette?

• Liker 37
Skrevet

Og alderen deres er....?

Anonymkode: aa59f...b82

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og alderen deres er....?

Anonymkode: aa59f...b82

Jeg er 18, han er 20. Venninnen min er 17 om det har noe å si

Skrevet

Kanskje du burde overraske han med en trekant?

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

Kanskje du burde overraske han med en trekant?

Det hadde han nok likt

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper virkelig dette er en trolletråd. Om det ikke er er det så bør du fjerne dette giftige menneske ut fra livet ditt, han fortjener deg ikke.

• Liker 29
Skrevet

Jeg stemmer for trekant.

Og husk å rapportere tilbake. Pics or it didn't happen.

Anonymkode: 186d0...7ed

• Liker 2
Skrevet

Dette må du ikke finne deg i, selvfølgelig skal du si ifra om ting du ikke synes er greit! Han respekterer deg ikke... 

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 
Er veldig opptatt av å ikke blir sjalu eller utrykke dette for kjæresten min på noen måte, men nå begynner jeg å bli ganske lei. Kjæresten min har blitt venn med alle mine venninner og jeg vet ikke om jeg liker det. Føler liksom ikke at jeg har egne venner lenger. Han har også sagt at han tror han er bedre venn med mine venner enn det jeg er. På en måte så tenker jeg at jeg ikke har noen rett til å ikke synes det er greit, for han skal jo få lov til å være venn med de han vil. Men er ikke så glad i at han ringer den ene venninnen min midt på natten for å snakke om meg og konflikter vi har hatt for eksempel. Føler de er blitt hans venner nå, og ikke mine. Har jeg rett til å ikke like at han er å god venn med mine venninner, skal jeg si noe til han? Hva hadde dere gjort?

Og en annen ting: Han har flere ganger sagt til meg at bestevenninna mi er så pen, at han kunne pult henne og vil fingre henne. Jeg sa ifra til han etter andre gangen han sa det , men han bare fortsetter og nå har han sikkert sagt det over 20 ganger. Føler liksom ikke jeg kan si noe til han fordi jeg ikke vil fremstå sjalu, for jeg synes det er så teit. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. 

Jeg hadde gått ved første gang han sa det. Herregud hvorfor er jenter sammen med sånne idioter som ikke respekterer dem. 

Jeg spør deg! Syns du at su fortjener noen bedre? Hvis ja. Få det bort!

• Liker 15
Skrevet

Jeg tror han heller vil være sammen med bestevenninna di, jeg. 

Er flere fisk i havet.

Anonymkode: 77ed4...d81

• Liker 7
Skrevet

Lurer du virkelig på hva du burde gjøre? Seriøst?

En ting er det første du skriver om - at han kan være venn med dine venninner bør da være helt greit, men å legge ut om at han vil fingre eller pule venninna di...? Hadde ikke tenkt meg om engang før han hadde vært ute av mitt liv i hvert fall. Lykke til! :)

• Liker 10
Skrevet

Om noen år kommer du til å se tilbake på dette å lure på hvorfor du ikke dumpa han lenge før du skrev dette innlegget. Enten du er 18 eller 38, dette trenger du ikke finne deg i. Masse fisk i sjøen.

• Liker 12
Skrevet

Ikke kast bort flere kalorier og tid på en drittsekk.  Livet handler om mer enn en drittsekk. Kom deg unna han og lev livet og vær glad istedenfor å la alt handle om han.  Senere finner du en mer moden og snill gutt som er oppriktig glad i deg, og kun øyne for deg.  

Anonymkode: 3649f...b27

• Liker 6
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hvorfor gidder du!?! Få deg litt selvrespekt og dump idioten.

Skrevet

Du må virkelig aldri tro at du er sjalu og dum i denne situasjonen. Hvem hadde ikke blitt sjalu hvis kjæresten sa han ville ligge med bestevenninna di? Vet du, modne menn snakker ikke sånn. Det er tydelig at han er en liten drittunge på 20 år. Jeg synes ikke du skal bli i dette forholdet, for kjæresten din psyker deg ned og utnytter sårbarheten din. Slikt gjør man ikke mot noen man er glad i. 

Anonymkode: d6298...759

• Liker 13
Skrevet

Stå opp for deg selv og kutt ham ut! Du må beholde selvrespekten og ikke la denne lille dritten ødelegge deg. Dette handler slett ikke om ubegrunnet sjalusi, men at alle har rett til å bli respektert, og det blir ikke du. Han tråkker jo på deg så mye han kan, og respekterer deg ikke for fem øre. Forsøker han å se hvor mye du tar i mot, får han kick av å være jævlig eller er han bare en selvopptatt dust?

Anonymkode: ee76f...7c5

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må virkelig aldri tro at du er sjalu og dum i denne situasjonen. Hvem hadde ikke blitt sjalu hvis kjæresten sa han ville ligge med bestevenninna di?

Når du reagerer på utroskap, så skyldes ikke det sjalusi. Du reagerer på et reelt svik. Sjalusi dreier seg om en mistanke som ikke er reell eller begrunnet rasjonelt.

• Liker 6
Skrevet

La nå barna utforske sin egen seksualitet uten at gamle damer skal bry seg. 

Jeg anbefaler også trekant, dersom venninna er med på det 

Anonymkode: 468c6...048

Skrevet

Han respekterer ikke grensen dine. Det å i utgangspunktet fortelle at han vil ha seg med venninna di er ille, men å gjenta det selv etter at du har sagt det ikke er freit forteller om en (liten) gutt som liker å psyke deg ned. Det er et skikkelig dårlig tegn.

Vis ham fingeren og be han dra et visst sted. Da først vil han få respekt for deg. Fortelle alle venninnen dine om hva han har gjort, så sparer du de for å få samme opplevelse.

End it! Nå!

Anonymkode: 2b3bf...f5b

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...