AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Hei! Her om dagen oppdaget jeg noe nuppelignende greier i underlivet mitt. Fikk jo helt panikk for at det kunne være kjønnsvorter, så jeg kom meg til gynekolog i dag. Hun sa at det kunne se ut som kjønnsvorter, men at det ser ut som det kun er lokalisert i området mellom anus og skjedeåpning (altså ingenting i slimhinnene). Hun syntes ikke at det så gale ut i det hele tatt, og prøve å berolige meg med at det er et virus utrolig mange har. Har fått Condyline og begynte med den i dag. Noen som har erfaring med dette? Tok det lang tid før vortene forsvant? Jeg holder på med en fyr, og vi har hatt ubeskyttet sex (men har lest at HPV kan smitte selv om man bruker kondom). Jeg oppdaget vortene kvelden etter at jeg kom hjem fra ham. Vi har holdt på i 2-3 uker, så dette er utrolig ferskt, så jeg stresser veldig. Jeg liker ham godt, og er så redd for at han skal synes at jeg er ekkel. Jeg er jo også redd for at jeg kan ha smitta ham, men han kan jo ha viruset selv. Det er jo umulig å vite. Jeg kan jo ha hatt viruset i årevis, da det kan ligge latent lenge. Har også lest at viruset er noe det regnes med at 70 % av den seksuelt aktive befolkningen har, men at man ikke får utbrudd. Uansett, jeg er så redd for at dette kan være en dealbreaker Jeg skal selvfølgelig fortelle ham om det før vi eventuelt har mer sex, men har lyst å ta det "face to face" og ikke over meldinger. Noen som har vært i samme situasjon og fått diagnosen samtidig som man er med en ny partner? Trenger litt oppmuntring Føler jo sexlivet som jeg kjenner det er over! Anonymkode: 594e8...430
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Bump! Hvis noen som leser dette har hatt kjønnsvorter; hvor lang tid tok det før du så endring i vortene ved behandling med Condyline? Anonymkode: 594e8...430
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 Bruker Vartec selv, en blå flytende veske som pensles på. Viruset forsvinner aldri. Dette er noe du vil ha resten av livet. Dessverre. Det smitter ved samleie og munnsex. Ligger dere sammen, og eller du bruker høvel i underlivet vil du bare kaste ballen frem å tilbake. Er noe dritt, men ja, det er veldig mange som har viruset, men ikke alle som får utbrudd/vorter. Erfaren mann 36. Anonymkode: 1bafa...ae3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå