Titania Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Er det noen som har noen lure tips når det kommer til smertelindring, eller hva jeg kan kreve av legen, for den saks skyld? Har vært slått ut siden natt til forrige søndag med noe legen idag mente var et moderat gallesteinsanfall - men etter at han kjente og knadde både mage og rygg idag, så har jo ting blitt ENDA verre enn de var Fikk resept på 100mg voltaren stikkpille, som ble tatt for 2 timer siden. Noen av smertene i magen er borte, men de vondeste områdene er fortsatt like vonde. Kaster opp ved jevne mellomrom, og har i hvertfall ikke lyst på mat eller drikke, så magen er helt tom i tillegg. Klarer ikke å ligge og slappe av, for det gjør enten vondt i magen eller ryggen. Og både sitting og ståing er ubehagelig. Har samtidig fått klar beskjed fra legen i hvertfall, at i mitt tilfelle vil de for all del forsøke å unngå operasjon, fordi jeg sliter med sykelig overvekt.
Honey Dew Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Ouch. Stakkars deg. Håper det går fort over. Drikk mye
Titania Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2017 Det ble legevakta til slutt Når hverken nobligan eller voltaren hjalp, og jeg var så sliten at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg fant jeg ut at jeg fikk ringe legevakta og spørre hva de mente. Damen i telefonen nesten ropte kom da jeg fortalte hva problemet var, og siden det var en vond lidelse skulle det ikke ta så lang tid. "Bare" 3 timer når det nesten ikke var folk der Men fikk nå en sprøyte i hver skinke som hjalp noe :D Så får vi bare håpe det er bedre i morgen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå