Gå til innhold

Bør jeg bli hjemme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal til London denne uken, men etter alt som skjer i Las Vegas og andre steder i verden, begynner jeg å få kalde føtter. Må innrømme at jeg er livredd det skal skje et angrep i London mens jeg er der....what to do? :(

Anonymkode: 0e29e...f09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan ikke gå å tenke sånn. Da har jo terroristene vunnet da. 

Anonymkode: 99f93...382

• Liker 9
Skrevet

Dra. Du kan tross alt være på vei til t-banen i Oslo og bli rammet. Eller du krasjer med bilen på vei til jobb i morgen. 

Anonymkode: dcc6a...dbe

• Liker 3
Skrevet

Reis til London du. Bor du sentralt gå mest mulig og hold deg unna tuben og evt store folke mengder. 

Skrevet

Man kan ikke tenke sånn, man kan ikke slutte å leve fordi det skjer terror angrep. Reis til London! Håper du får en strålende tur :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal også til London snart. Jeg prøver å unngå t-banen og tar mest mulig buss eller går. Det er så mye fælt som skjer overalt i verden, terror kan ramme hvor som helst, gale menn som plaffer ned folk i hopetall, kreft som rammer i alle aldre. Reising er noe av det positive i livet, som vi bare må nyte mens vi ennå kan. Slik tenker jeg :) 

Anonymkode: 328d7...fba

Skrevet
På 2.10.2017 den 16.51, Ellendo skrev:

Reis til London du. Bor du sentralt gå mest mulig og hold deg unna tuben og evt store folke mengder. 

Hahaha  🤣🤣🤣  Det er kanskje ikke så lett å holde seg unna folkemengder sentralt i London da!!!😉 Sitte inne på hotellrommet da eller.......

Skrevet

Skal også til London snart. Tar ingen forhåndsregler da det ikke er mulig å sikre seg mot terror. Men jeg vil leve livet mitt uansett. 

Skrevet

Dra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...