AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Skal til London denne uken, men etter alt som skjer i Las Vegas og andre steder i verden, begynner jeg å få kalde føtter. Må innrømme at jeg er livredd det skal skje et angrep i London mens jeg er der....what to do? Anonymkode: 0e29e...f09
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Man kan ikke gå å tenke sånn. Da har jo terroristene vunnet da. Anonymkode: 99f93...382 9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 Dra. Du kan tross alt være på vei til t-banen i Oslo og bli rammet. Eller du krasjer med bilen på vei til jobb i morgen. Anonymkode: dcc6a...dbe 3
mon_nom Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 Reis til London du. Bor du sentralt gå mest mulig og hold deg unna tuben og evt store folke mengder.
Aloy Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 Man kan ikke tenke sånn, man kan ikke slutte å leve fordi det skjer terror angrep. Reis til London! Håper du får en strålende tur 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg skal også til London snart. Jeg prøver å unngå t-banen og tar mest mulig buss eller går. Det er så mye fælt som skjer overalt i verden, terror kan ramme hvor som helst, gale menn som plaffer ned folk i hopetall, kreft som rammer i alle aldre. Reising er noe av det positive i livet, som vi bare må nyte mens vi ennå kan. Slik tenker jeg Anonymkode: 328d7...fba
tirben Skrevet 7. oktober 2017 #7 Skrevet 7. oktober 2017 På 2.10.2017 den 16.51, Ellendo skrev: Reis til London du. Bor du sentralt gå mest mulig og hold deg unna tuben og evt store folke mengder. Hahaha 🤣🤣🤣 Det er kanskje ikke så lett å holde seg unna folkemengder sentralt i London da!!!😉 Sitte inne på hotellrommet da eller.......
tirben Skrevet 7. oktober 2017 #8 Skrevet 7. oktober 2017 Skal også til London snart. Tar ingen forhåndsregler da det ikke er mulig å sikre seg mot terror. Men jeg vil leve livet mitt uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå