AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg er for tiden sykemeldt, og sliter med at jeg er så ufattelig sliten, samtidig som jeg kjeder meg. Jeg har lyst til å game, men jeg trenger noe som ikke er så slitsomt... Noe hvor jeg ikke trenger å tenke så mye, eller reagere kjapt, eller hvor ting er vanskelige. Noe enkelt, greit, og underholdende. Som gjerne kan kjøpes på Steam til en ikke alt for dyr penge. Jeg holder på med Skyrim til vanlig, og Witcher 3, men begge de to blir for voldsomme nå. Jeg liker type rollespill, eventyr, oppdagelse, kanskje litt bygging, ala anno, etc. Er Sims kanskje noe for meg? Eller er det sånn der at oi, nå døde alle simmene dine fordi du var sløv og treig. Anonymkode: b0bdb...874
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Playok.com/ Der kan du spille 5 på rad, ludo, og en mengde andre brettspill mot medspillere fra mange forskjellige land. Anonymkode: de679...8e2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Playok.com/ Der kan du spille 5 på rad, ludo, og en mengde andre brettspill mot medspillere fra mange forskjellige land. Anonymkode: de679...8e2 Meh, det er ikke helt den typen spill jeg vil spille. Ikke type brettspill. Jeg vil ha mer typiske "dataspill". Og jeg vil ikke spille med/mot andre, det burde jeg presisert. Kun single player. Anonymkode: b0bdb...874
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 Sims 4. Sleeping dogs. GTA Anonymkode: 919de...d4c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg er veldig glad i Unravel når jeg skal ta det med ro og er trøtt. Anonymkode: a9c4b...fae
DollyDelux Skrevet 2. oktober 2017 #8 Skrevet 2. oktober 2017 Hidden Object Games! Det finnes en hel haug, de er super casual, men ålreite små point and click-spill.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #9 Skrevet 2. oktober 2017 Et zelda eller mario spill Anonymkode: ab8e1...b3e
WubWub Skrevet 2. oktober 2017 #10 Skrevet 2. oktober 2017 http://store.steampowered.com/app/268910/Cuphead/
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #11 Skrevet 3. oktober 2017 Takk for anbefalinger, mye å sjekke ut her. Samboeren fikk stjerner i øynene av å bli minnet på heroes of might and magic, så prøver kanskje den først Anonymkode: b0bdb...874
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå